Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1423
Visste ikke at man kunne øke toleransen på hvor godt man tåler amfetamin. Dette stoffet har nå null funk på meg. Kjedelige greier, sitter her med fire gram og den funker ikke selv om jeg ser det er bra amfetamin, svir i nesa og greier. Har allerede tatt en pause fra stoffet så jeg kunne få funk igjen, men neida. Den funker rett og slett ikke. Dette er god macca!

Noen som kjenner seg igjen? Evt hva gjorde du? Hvor lang pause tror dere jeg må ha for å få funk igjen?? Savner å røyke på amfetamin rus
Anonym bruker
"Trygg Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta en 0.5 i en drop eller kaffekopp, hvis ikke du blir rusa av det så tar du en kvarting eller mer i en sprøyte uten spiss der sola aldri skinner så skal jeg love deg at du merker det.
Anonym bruker
"Trygg Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Edit blander selvsagt vann i sprøyta 5ml ca
Nå kan det jo ha noe med hvor store mengder du har inntatt over hvor lang tid. Kan hende du trenger mer enn et par dager opphold siden siste dose, du forteller jo ikke noe om hvor mye du har brukt og over hvor lang tid, alternativet er som han over her sier, men da er det vel bedre å vente en måned eller to?
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alle stimulanter er jo vanedannende, uansett om det er koffeinpiller, pre workout(koffiein) før trening, efedrin eller amfetamin. Vært noen uker av.
Hmm. Har prøvd dropping. Stoffet funker rett og slett ikke på meg. Ikke litt engang. Har brukt stoffet annenhver uke siden sommer i fjor. Blir litt nervøs etter som jeg er veldig glad i stoffet(sliter med kroppslige smerter og amfetaminen demper smertene drastisk). Håper funken kommer tilbake snart. Noen som har erfaring med økt toleranse? Hva hvis jeg brukte sprøyte? Har også hørt at hvis man bruker sprøyte så blir sniffing ubrukelig. Er det sant? Jeg vil egentlig ikke hoppe over til sprøyte.. Får vel vente noen uker da.. Kjedelig.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er sove å spise vanene dine? Faktoren ligger der, hvis amfetaminen er så bra som du sier. Jeg selv kjøper 50g hver gang jeg trenger mer, og er i superform i 2mnd. Men veldig invidiuelt såklart
Jeg blir sulten og spiser. Sover helt fint. Begynnte å gjøre dette kanskje en måned eller to etter jeg begynnte å innta stoffet. Hva mener du med faktoren ligger der?
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan jo ikke alltid gå på det, du må jo ha av- periode og, uansett hvor digg du syns det er. Hvis du ikke merker noe som helst så har du enten fake varer, eller så har du opparbeidet deg en toleranse. Jeg regner med at du avkrefter førstnevnte.