Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 5247
Jeg vet ikke hvor jeg skal henvende meg, eller hvem som kan svare meg, men jeg prøver her.

Drakk alkohol på fredag. Våknet dagen etter uten å huske et fnugg av dagen i forveien. Jeg er FULL av blåmerker overalt på kroppen. Rundt armene har jeg «gripemerker». Hofter, knær, rumpe, legg osv er fulle av blåmerker. Hun andre jeg var med husker heller ingenting.

Dagen etter sitter jeg på offentlig plass og blir verre og verre i formen. Tilslutt sitter jeg å sikler. Ei dame rister i meg og prøver å få kontakt, noe jeg klarer på et vis å gi. Mannen min kommer, og de to står å rister og tar i meg. Damen vil ringe ambulansen og springer avgårde. Jeg nekter ambulanse og mannen min følger meg opp på rommet (hotell, kreta). Han legger meg kl.18.30, jeg sovner.

Står opp kl.07 søndag og «rister/skjelver» men klarer å være normal. Vi reiser hjem.
Jeg er fremdeles urolig i kroppen og skjelver mye, føles som jeg er smårusa eller har absistenser. Klarer ikke spise..
Hva kan ha blitt puttet i meg?? Hvorfor går det ikke over?

Dette var altså fredag, og det er mandag i dag!
Takket for svar ☺️
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Frøkna123 Vis innlegg
Jeg vet ikke hvor jeg skal henvende meg, eller hvem som kan svare meg, men jeg prøver her.

Drakk alkohol på fredag. Våknet dagen etter uten å huske et fnugg av dagen i forveien. Jeg er FULL av blåmerker overalt på kroppen. Rundt armene har jeg «gripemerker». Hofter, knær, rumpe, legg osv er fulle av blåmerker. Hun andre jeg var med husker heller ingenting.

Dagen etter sitter jeg på offentlig plass og blir verre og verre i formen. Tilslutt sitter jeg å sikler. Ei dame rister i meg og prøver å få kontakt, noe jeg klarer på et vis å gi. Mannen min kommer, og de to står å rister og tar i meg. Damen vil ringe ambulansen og springer avgårde. Jeg nekter ambulanse og mannen min følger meg opp på rommet (hotell, kreta). Han legger meg kl.18.30, jeg sovner.

Står opp kl.07 søndag og «rister/skjelver» men klarer å være normal. Vi reiser hjem.
Jeg er fremdeles urolig i kroppen og skjelver mye, føles som jeg er smårusa eller har absistenser. Klarer ikke spise..
Hva kan ha blitt puttet i meg?? Hvorfor går det ikke over?

Dette var altså fredag, og det er mandag i dag!
Takket for svar ☺️
Vis hele sitatet...
Hvor mye har du drukket der nede? Høres ut som alkoholabstinenser spør du meg, det kan vare en god del dager.
Kan ikke si noe på hva du kan ha fått i deg, er vel mye rart som kan være årsaken.

Forøvrig kan det hende at du tenker og kjenner på hva som har hendt? Høres ut som en veldig kjip situasjon som jeg vet jeg ville fått nerver av i dagesvis etterpå.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
høres ut som noen har puttet noe i drinken din og gjort ufyselige ting, kjennes det ut som du har hatt samleie nylig. det første du burde gjør når du kommer til Norge er å ta en blodprøve eller urintest for å se om du har blitt dopet.
Kan din ektefelle redegjøre for hendelsesforløpet?

Blåmerker på hofter og overarmer er skumle. Det finnes døgnåpne overgrepsmottak over hele landet som du kan kontakte direkte. På et slikt mottak vil du få god hjelp.
Trådstarter
10 0
Mannen min var ikke med, så han vet ingenting hva som kan ha hendt.

Jeg svetter som en gris, og føler meg helt jævlig.
Det er vel forsent å ta prøver uansett nå, siden dette var på fredag.

Har så lyst å vite hva det kan ha vært, siden kroppen fungerer så unormalt. Dette er ikke «fyllesyke/angst»!

Ser ut som jeg har gjort motstand/falt eller noe, men aner jo ikke hva som har hendt...

Er det noe man kan få i drink som gir absistenser /dårlig form flere dager etterpå?
Sist endret av Frøkna123; 30. juli 2018 kl. 21:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Frøkna123 Vis innlegg
Mannen min var ikke med, så han vet ingenting hva som kan ha hendt.

Jeg svetter som en gris, og føler meg helt jævlig.
Det er vel forsent å ta prøver uansett nå, siden dette var på fredag.
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis. Visse benzoer kan spores i ukesvis etter inntak, og benzo er populært for å dope ned både menn og kvinner.

Kom deg til legen asap og test deg.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
gjor et raskt søk om roofies "eneste daterape drug jeg vet om" det står at det kan være i urinen din opp til 1 uke så du har fortsatt sjanse du har vertfall ingenting å tape ved å ta en slik test
For meg høres det veldig ut som alkohol abstinenser.Opplevd det samme en haug av ganger.
Det gir ikke mening med at noen skulle puttet i hun benzo,det stemmer ikke overens med hvordan hun føler seg.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Sitat av High-on-life Vis innlegg
For meg høres det veldig ut som alkohol abstinenser.Opplevd det samme en haug av ganger.
Det gir ikke mening med at noen skulle puttet i hun benzo,det stemmer ikke overens med hvordan hun føler seg.
Vis hele sitatet...
er ikke så erfaren med sant men det var dette som fikk meg til å undre

"Rundt armene har jeg «gripemerker». Hofter, knær, rumpe, legg osv er fulle av blåmerker."
Trådstarter
10 0
Ja, blåmerker overalt. Rygg, hofte, knær, legg, overarm, underarm..
Hjemmelaget
Blåveis's Avatar
12 1
Oppsøk hjelp på nærmeste overgrepsmottak, og få tatt en urintest. Fortell det du har skrevet her.
Sitat av Blåveis Vis innlegg
Oppsøk hjelp på nærmeste overgrepsmottak, og få tatt en urintest. Fortell det du har skrevet her.
Vis hele sitatet...
Og få tatt en test på div kjønnssykdommer i tilfelle du har blitt voldtatt
Sitat av Cobra1 Vis innlegg
er ikke så erfaren med sant men det var dette som fikk meg til å undre

"Rundt armene har jeg «gripemerker». Hofter, knær, rumpe, legg osv er fulle av blåmerker."
Vis hele sitatet...
Or you know, så har man ravet rundt i gatene og trynet ned en trapp og så har en desperat venninne prøvd å dra med seg kadaveret videre... For å ta et helt realistisk eksempel.
Blåmerker er liksom noe man fort får på karate-fylla.

Men for all del, stikk innom en lege og få sjekket deg ut.
Jeg synes det er lite som direkte sier overgrep her, men gjør som andre har anbefalt å sjekk deg.

Blåmerkene kan komme av fall, så kan noen ha prøvd å holde deg oppe.

Symptomene samsvarer vel heller ikke helt for hva som er vanlig etter "vanlig voldtektsdop", om det er noe dop i bildet her så tenker jeg mer på amfetamin, mdma etc (selv om amfetamin ikke passer helt inn med at du ikke husker noe).
Man trenger ikke bli dopet for å bli voldtatt.

Blåmerkene hun beskriver er røde flagg.

Kom deg til helsepersonell for hjelp videre.
Sitat av Frøkna123 Vis innlegg
Drakk alkohol på fredag. Våknet dagen etter uten å huske et fnugg av dagen i forveien. Jeg er FULL av blåmerker overalt på kroppen. Rundt armene har jeg «gripemerker». Hofter, knær, rumpe, legg osv er fulle av blåmerker. Hun andre jeg var med husker heller ingenting.
Vis hele sitatet...
Ble dere mer full enn dere ville blitt om dere bare hadde drukket? Dette burde dere diskutere med hverandre. Tilsvarte mengden alkohol dere drakk med hvor lite dere husker? Hvor mye drakk dere? Slutter dere å huske noe som helst på samme tidspunkt?

Forøvrig ville det også vært rart om man blir så full at man ikke husker noe, og samtidig ikke pådrar seg blåmerker.
Trådstarter
10 0
Vi drakk, men ikke så mye at det skulle tilsvare dette. Jeg husker ingenting fra et gitt tidspunkt, og før det var det ikke noe stupfulla.

Jeg tror og håper ikke det har vært overgrep her, men er jo ikke 100% sikker.
Søstra mi nevnte at det kunne vært amfetamin eller mdma, derfor jeg lurte på om mine opplevelser/form kan samsvare med en coctail av noe sånt..?

Dette var altså i Kreta..
Sist endret av Frøkna123; 31. juli 2018 kl. 00:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Frøkna123 Vis innlegg
Søstra mi nevnte at det kunne vært amfetamin eller mdma, derfor jeg lurte på om mine opplevelser/form kan samsvare med en coctail av noe sånt..?

Dette var altså i Kreta..
Vis hele sitatet...
Noen av symptomene du beskriver samsvarer, men ikke alle. Svetting, skjelving, uro og dårlig matlyst samsvarer, men at du fortsatt skjelver er litt snodig. Kanskje du har fått litt angst som henger igjen noen dager, eller kanskje du fikk en svært høy dose. Isåfall ville du hatt kraftig hjertebank og høy puls under rusen og dagen etterpå. Hvordan har det vært med hjertet og pulsen? Blackout er heller ikke normalt på amfetamin og MDMA, men det kan jo være høyt alkoholinntak som spiller inn der.

Den eneste måten å virkelig finne ut av det på er å avlegge en urinprøve.
Sist endret av mentalmelt; 31. juli 2018 kl. 01:08.
Trådstarter
10 0
Det eneste jeg sa når jeg ble lagt den lørdagen var hvor hardt hjertet banket.. jeg var helt borte og fjern dagen etterpå med mye hjertebank..
Da vil jeg tippe at du har fått et amfetamin eller en kombinasjon av flere amfetaminer. Vanlig speed, meth, MDMA eller en av slektningene deres. Dette utelukker selvsagt ikke at andre stoffer også kan være innblandet.
Leit å lese du er i en slik situasjon Frøkna.

Er halvt gresk og vet vi har en betegnelse som heter bomber"". Det er sterke drinker som er laget av billig smuglersprit eller andre som skal etterligne kjente alkohol merker.
Det er ikke uvanlig å bli dårlig eller forgiftet av disse. Kanskje bare til og med en drink kan være nok til å bli dårlig.

Baktanken er desverre å kjøpe spriten billigere og få kunder som er ruset og kjøper mer og sløser med penger. Trist men sant.

Men det beste er vell å være sikker på akkurat hva som har skjedd.. Politiet kan hjelpe deg i hellas også. Hvis du henvender deg hos politiet i heraklion kan du sikkert då avtalt tester. Jeg mener det ikke er for sent.

Jeg håper det hele er en bagatell og at det løser seg fort.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Da vil jeg tippe at du har fått et amfetamin eller en kombinasjon av flere amfetaminer. Vanlig speed, meth, MDMA eller en av slektningene deres. Dette utelukker selvsagt ikke at andre stoffer også kan være innblandet.
Vis hele sitatet...
Amfetamin forårsaker ikke bare plutselig hukommelse-tap, gjør det? Har selv brukt store doser ved flere anledninger, mye av symptomene stemmer, men har aldri opplevd blank hukommelse selv. Men ja, som du nevner - flere stoffer innblandet, men amfetamin pleier jo å være en såpass kraftig oppkvikker at man pleier å huske noe :/
Sist endret av Marriese; 31. juli 2018 kl. 01:36.
Zawi: Hun er hjemme igjen nå.

Hvis du skal ha noe håp om å få sporet dette så må du få avlagt urinprøve ASAP. Gjør det i morgen tidlig. Det kan være siste dagen det er mulig. Helst burde du gjort det i dag.

Sitat av Marriese Vis innlegg
Amfetamin forårsaker ikke bare plutselig hukommelse-tap, gjør det? Har selv brukt store doser ved flere anledninger, mye av symptomene stemmer, men har aldri opplevd blank hukommelse selv.
Vis hele sitatet...
Nei, men som sagt, så kan det være alkoholen. Det kan også være en kombinasjon av alkohol og en kraftig dose MDMA (3,4-metylendioksymetamfetamin). Store doser MDMA kan gjøre en helt svimete og nesten borte, selv om det normalt ikke er det stoffet man forbinder med blackouts. Det er heller ikke utelukket at andre stoffer kan være involvert, men det meste peker mot disse stimulantene eller noe med tilsvarende effekter.
Sist endret av mentalmelt; 31. juli 2018 kl. 01:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Uff burde ha lest har mer nøye om at hun var hjemme igjen..

Men ja en test er vell det beste...
Trådstarter
10 0
Hvis jeg ikke føler meg «normal» i morgen, blir det legetur.

Kan høres ut som det er en blanding amfetaminer jeg har fått da!

Tusen takk for alle gode råd og svar!

Mentalmelt: vet du hvor lenge det sitter i og hvor lenge formen er sånn her, nå etterpå?
Sist endret av Frøkna123; 31. juli 2018 kl. 01:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Gitt at det er amfetaminer det dreier seg om: Det varierer litt fra person til person hvor lenge formen er sånn, og faktorer som dosering, søvnkvalitet, mat og vanninntak, samt potensielle psykiske ettereffekter spiller også inn. Det er ikke helt uvanlig å ha noen tunge og kjipe dager i etterkant, men skjelvingen burde ikke vedvare, og apetitten burde komme fort tilbake nå. Oppsøk lege hvis det går flere dager og du ikke føler deg bedre. Jeg synes uansett du burde få avlagt en urinprøve i morgen. Se for deg at du i verste fall ikke blir bedre på en stund, og så har du latt sjansen om å finne ut hva dette var gå til spille. Det kan føre til unødig bekymring og uvisshet for deg og legen din.

For å få matinntaket i gang igjen kan du begynne med lettspist mat, slik som havregrøt, smoothies, yoghurt osv.
Sist endret av mentalmelt; 31. juli 2018 kl. 02:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
10 0
Tusen takk for svar! Føler meg mye bedre i dag, utenom søvn og mat. Men føler meg som meg selv igjen
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Høres ut som klassisk fyllekule for min del. et par skrammer må man bare regne med, skulle noen ha dopet deg ned på speed/mdma ol. så ville du smakt det, som du sier husker du ikke å ha drukket spesielt mye den dagen. Er man helt shitfaced derimot så legger man kanskje ikke merke til smaken. Vanligste å dope folk med nå om dagen er vel noe fra benzo-gruppen.

Men på kreta kan alt skje, tydeligvis. Så det kan hende du har fått noe i drinken, en hangover fra alkohol kan regnes som en mild abstinens-reaksjon så det kan kanskje forklare formen dagen derpå
Har dere drukket nokk vann i løpet av turen? Kraftig dehydrering + alkoholabstinenser kan være vilt!
Trådstarter
10 0
Skjønner ikke hvorfor jeg skulle få alkoholabstinenser? Jeg drakk jo.. noen øl hver dag, det var ikke plutselig stopp, sånn at jeg skulle fått absistenser og lå å siklet og var nesten bevisstløs kl.17 dagen etter?
Sitat av Frøkna123 Vis innlegg
Skjønner ikke hvorfor jeg skulle få alkoholabstinenser? Jeg drakk jo.. noen øl hver dag, det var ikke plutselig stopp, sånn at jeg skulle fått absistenser og lå å siklet og var nesten bevisstløs kl.17 dagen etter?
Vis hele sitatet...
Du rusa deg hver dag, fortsatt lurer du på hvorfor du fikk alkoholabstinenser?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Frøkna123 Vis innlegg
Skjønner ikke hvorfor jeg skulle få alkoholabstinenser? Jeg drakk jo.. noen øl hver dag, det var ikke plutselig stopp, sånn at jeg skulle fått absistenser og lå å siklet og var nesten bevisstløs kl.17 dagen etter?
Vis hele sitatet...
Alkoholabstinenser kan man få etter bare 1 dag på fylla bare man drikker kraftig nok. Hvis dere har drukket litt hver eneste dag og så gått på en skikkelig fyllekule så høres det ut som oppskriften på å få abstinenser blandet med dehydrering.

Blackout kan man få etter svært små mengder alkohol alt etter dagsform/mat/søvn også. Jeg kan som regel fint drikke 10-12 halvlitere på en kveld og enda huske absolutt alt, men iblant så får jeg total blackout etter 4 halvlitere.

Umulig å si så klart, dette er bare spekulasjoner. Men så lenge du ikke får tatt en urinprøve så høres alkoholabstinens egentlig ut som det mest logiske for min del. At noen skulle dope deg på amfetaminstoffer høres også veldig rart ut, men ingenting er vel umulig.
Du bør definitivt få avlagt en urinprøve så fort som mulig. Både for å finne ut av hva du har fått i deg, og for å gi deg selv svar som du sannsynligvis i ettertid vil ønske. Som nevnt, er det lurt å få gjort dette så fort som mulig siden kroppen metaboliserer disse stoffene ganske effektivt.

Jeg vil også anbefale deg å få gjort en gynekologisk undersøkelse for å se etter rifter i vaginaveggen, urinprøve og en celleprøve for å se etter seksuelt overførbare sykdommer.

Ikke bruk energi på å konspirere og spørre freak om hva det kan være, gå rett på sak og finn ut av hva som har skjedd. Kort sagt, dra til fastlegen din og fortell hva som har skjedd.
Sist endret av bendiks; 31. juli 2018 kl. 22:02.