Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  796 114771
Sitat av SJefen Vis innlegg
Leter etter norske folk til ranked team på EUNE, må hvertfall klare å last hitte bra, warde, skjønne hvordan hver lane funker og ha noen bra champions. Bare skriv her eller legg meg til på eune: Hesland.
Vis hele sitatet...
Id like to join
legg til Ælg i motvind, spiller på EU WEST Lvl 30 btw
Den undervurderte
Add Planteulf ! Kuleste ever.
Leter etter folk på eu west som har lyst og starte en klan, for aktiv spilling 1-2 ganger i uken. vil gjerne ha folk med meg i solo que, har vært i elo hell lenge nå men begynner og stige, ilgger nesten på 1200 igjen etter en lang periode i 900-1000

Add meg: Tuborgs


Mains ( de jeg spiller best ) Shylv jungle/solotop, Janna support , WW jungle eller solotop, Ahri/cassio/morg mid, Shaco, men har ikke fått kjangs til å spille han etter patch.

Spiller ellers relativt mange champions, jeg er ikke noen god ad carry, ashe er vel den jeg kan best.
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Begynner å bli greit lei ELO hell på min andre account atm. Leter etter noen å spille med, solo eller 5v5. Spilte på 1750+ før jeg ble bannet. Har spilt 1600+ med Cassiopeia, Graves, Kassadin, Katarina, Kennen, Kog'maw, LeBlanc, Nasus, Olaf, Ryze, Shaco, Teemo, Twitch, Vladimir, Warwick, Xin Zhao, Yorick og Ziggs. Resten er kun random games.
Jeg har 6 fulle rune pages (AD, AP, Tank, OT, Jungle og Support) og masteries til disse. Spiller kun på EU-West. Brukernavn: Bmariuz
"Chinspanker" på EU West, level 22 atm.
Noen som joiner noen games nå? kinda bored.
Jeg og Seffes (Nitrousity og Seffes på EUW) spiller utover kvelden fra nå, bare send friendreq./whisper så mekker vi en lobby med freaks. Ser helst at folk har mulighet til å bruke skype samt spille litt seriøst selv om det bare blir normal games (foreløpig).
Spiller ikke på EUW dessverre, og det koster sabla mye og bytte Vil gjerne :P Når måtte brukeren være registrert for å kunne bytte en gang gratis?

Glem det, fant ut at det var 20. Juli
La til en del av dere :-)

Flyttet til EU west idag, håper å finne et ranked team med norske folk :-)

Legg til Hesland på EUW.
Yo yo! Er på west selv, spiller alle..

add fooxyy lvl 30. har vell godt over 600 games
donJonazo på EUWEST!
Oxarix på west.
Sparkling Star EU-W
Modalitsu
1900 rating
Spiller support

Lurer på om det er noen andre på freak som spiller LoL på et middels-seriøst nivå? Type 1800+ rating? Hadde vært fett å mekket et freak team som vi kunne deltat i go4lol turneringer med bare for lættis og morro, men samtidig på et seriøst nivå
Om noen ligger i nærheten av lvl 10 hadde det vært flott og hatt noen og spille med på mitt eget nivå. Spiller på west så er bare og adde "seimannen"
Sineca - West.
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
http://gyazo.com/2333853cad703a569afa66474ab03e91 Noen som vet hva dette skyldes? Startet å spille nå!
Sitat av Clayton Vis innlegg
http://gyazo.com/2333853cad703a569afa66474ab03e91 Noen som vet hva dette skyldes? Startet å spille nå!
Vis hele sitatet...
Vet at serverne sliter litt nå, så kan være en vanlig dc fra servern.
Add PopeSweeetJesus

Spiller for det meste Dominion, men kan også spille vanlig 5v5 eller 3v3. Lulu er den jeg spiller mest, og er best med

OBS: Spiller på Eu West
Hei, skrev her for en stund siden men skrev jeg var på EU West som var feil da jeg var på EUNE (merket det aldri).
Men nå har jeg altså byttet til EUW
Hvis noen leter etter noen å duoqueue (ranked) med så legg meg til
Er og intressert i å bli med i et 5v5 ranked team.

Summoner navn: Kongorisdead
ELO'en min dupper fra rett under 1500 til 1550 for tiden
Homo Luminous
wavezor's Avatar
Sitat av seimannen Vis innlegg
Om noen ligger i nærheten av lvl 10 hadde det vært flott og hatt noen og spille med på mitt eget nivå. Spiller på west så er bare og adde "seimannen"
Vis hele sitatet...
Jeg har merket selv at du får ganske mye mere XP når du spiller sammen med folk høyere LVL enn deg. Gikk fra 15-20 på 2-3 dager.
Heter Torolix på EUWEST, bare å adde for både ranked og normal games
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vil spille i disse sene nattetimene?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Endret brukernavn, heter nå Kongen av KS på EU.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vi bare informere de som ikke vet at det er finale i LoL nå. Det har foregått kamper siden fredag og finalen spilles nå.
Den går live og det er best av 3.
Link: http://tournaments.leagueoflegends.c...nament-bracket
Mr.Heart Attack
Kniltass's Avatar
NoZin på EUWest
Morn gutter,
jeg trenger to spillere til 5v5 ranked team.

Så langt er vi meg, dama og en fyr fra england som jeg har spilt med hver dag i 2 år nå

Har 463 Normal wins, og 93 Ranked wins i season 2.
Dave (Engelskmannen) har godt over 1,5k normal wins,
mens dama mi er nydinga lvl 30, men en dreven support

Add meg på skype hvis dere vil joine og ta ett par games: "Sagiomage"
legg til Sikyla EU West
Bumper navnet mitt litt, lol. Krispwn @ East
Legg til Killm3easy, spiller på north east med mange venner. Join oss gjerne på skype, vi er veldig uhøytidelige så det er ingen grunn til å være beskjeden.
PM meg på LoL
Happy Buddha
Har postet navn før, men er på jakt etter et lag å spille med. AmundNOR på EUW, spiller hovedsaklig alle supports, top 5 ranked played er Janna, Alistar, Sona, Soraka og Taric.
Soloqueue ELOen skal ikke nevnes, men har spillt 5v5 på 1600 ELO og 3v3 på 1400.

Er da ute etter et lag jeg kan sitte på skype med. Spille på et seriøst nivå, men fortsatt ha plass til litt humor og prat.
Er ingen vits å i legge meg til random på LoL, men send meg gjerne en PM her på freak!

Nb. Er fullt dugelig som andre roller og, men er mest vant med support.
Azxix, på EUW.
Jeg suger, bare så det er sagt :P

Har spilt i kanskje 3 uker nå og er i lvl 12.
Det er bare å legge meg til om noen har lyst ^^
Lurer litt på hva kontoen min kan være verdt jeg? litt lyst til å selge den, men aaaner ikke hva den kan være verdt. Noen som kan komme med en liten taksering her?
Litt info:

Alle champions
80-90+ skins et sted, deriblant mange legendary. Og skins man ikke får tak i lengre. Så si alle legacy skins.
13 Rune pages
Veldig mange runes.
15k ip, 5k rp.

Lurer kun på en evnt prisvurdering
Sitat av SaintSativa Vis innlegg
Lurer litt på hva kontoen min kan være verdt jeg? litt lyst til å selge den, men aaaner ikke hva den kan være verdt. Noen som kan komme med en liten taksering her?
Litt info:

Alle champions
80-90+ skins et sted, deriblant mange legendary. Og skins man ikke får tak i lengre. Så si alle legacy skins.
13 Rune pages
Veldig mange runes.
15k ip, 5k rp.

Lurer kun på en evnt prisvurdering
Vis hele sitatet...
Dette her kan variere, spørs mye på ossen ELO du har. Men fra det du sier her så får du lett 1,5k om det ikke er helt fucka ELO.
Add meg på EU West for gamings nå med en gang, jeg er bored to hell. "lhmr kolatarzan" er mitt ingame navn.
Tror jeg overdrev litt. Men det spørs veldig mye på eloen din.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Tror nok du kan få i overkant av tusenlappen for den ja. ELO'en resettes i August, når den nye sesongen starter. Du kan jo spille et par games da og håpe å få den opp på 1700-1800 for å få den litt opp i pris?
Jeg og en kompis streamer LoL akkurat nå, bare komme innom
http://www.own3d.tv/live/296614 - Spiller som Graves
Noen som joiner noen games nå/i helga?

På EUNE.
Jeg spiller på EuW og har lyst til å spille ranked 5v5. Så hvis det er noen som mangler en spiller så add: Biermannen.
Trenger noen spillere til å fylle inn blank spots nå og da, kommunikasjon skjer over skype, og vi foretrekker om du kan spillet EUW, Glenni er username.
Homo Luminous
wavezor's Avatar
Hva er deres meninger om Dr. Mundo atm.? For ikke så lenge siden fikk jeg ganske delte meninger, spesielt at han var ubrukelig i teamfights, og generelt sett dårlig egentlig. Jeg ser nå forøvrig at han er en "Top-tier" champion og blir spilt mye kompetitivt, mye mer favorisert enn f.eks Volibear som tank (Volibear er steike overpowered nåtid)
Sist endret av wavezor; 18. juni 2012 kl. 19:39.
Sitat av wavezor Vis innlegg
Hva er deres meninger om Dr. Mundo atm.? For ikke så lenge siden fikk jeg ganske delte meninger, spesielt at han var ubrukelig i teamfights, og generelt sett dårlig egentlig. Jeg ser nå forøvrig at han er en "Top-tier" champion og blir spilt mye kompetitivt, mye mer favorisert enn f.eks Volibear som tank (Volibear er steike overpowered nåtid)
Vis hele sitatet...
Mundo var en periode like OP som tankish, som Ram var ei god stund =)
Riot oppdaget vell dette etterhvert & CD på noen av hans skills ble nerfa, tror også dmg`en på øksa hans ble en smule satt ned :?

Brukte en god periode Mundo som main tankish, evt hybrid build tank/dmg dealer..Clash ups med en Mundo som bruker skill nr 2 + har Sunfire cape er elsk, vil så absolutt ikke si at dette var ubrukelig i teamfights..I hvert fall hvis man har en Mundo med 3.5k + hp

Får du tak i en Warmongst+sunfire rimelig tidlig i gamet så er du utrolig sterk i 1vs1...Møter du de rette så klarer du deg fint i en 1vs2 situasjon også, Kiting med øksa <3
Og for all del, husk på bruk kasteøksa di til å harrasse omtrent konstant i early game..Jeg makser skill nr 1 asap, når du da har den på lvl 2-3 early game så tar den øksa fort en 20 % + på et eneste kast, mot enkelte heroes

Nei, det fins nokk av heroes som er evig mer ubrukelig enn Mundo =>

Selv sku jeg likt og sett at Riot hadde gjort noe med Eve, til dels Sora :/
I hvert fall Eve er nerfa så til h*lvette at jeg har omtrent ikke sett en Eve ingame på sikkert par mnd`er ^^
Sist endret av Hightime; 18. juni 2012 kl. 21:06.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Heter MysteryShadows, eller sumooner name: Ice Rag.
Er ny, og aner ikke hvordan man legger til folk. Noen som kan forklare hvordan?
EU east: Spindlemore
EU west: Zatapox
Sitat av ice_ag Vis innlegg
Heter MysteryShadows, eller sumooner name: Ice Rag.
Er ny, og aner ikke hvordan man legger til folk. Noen som kan forklare hvordan?
Vis hele sitatet...
trykk på friendslist nede i høyre hjørne, og trykk add friend
Litt offtopic, men hva er egentlig elo? Har skjønt såpass at det sier hvor god du er. hvor kan man se hvilken elo man er i? og hva må eloen være for at du er en god spiller?

Litt offtopic, men hva er egentlig elo? Har skjønt såpass at det sier hvor god du er. Hvor kan man se hvilken elo man er i? Hva må eloen være for at du er en god spiller?
Sitat av SmokeyTheMan Vis innlegg
Litt offtopic, men hva er egentlig elo? Har skjønt såpass at det sier hvor god du er. hvor kan man se hvilken elo man er i? og hva må eloen være for at du er en god spiller?
Vis hele sitatet...
Elo er et rangering system. Det forekom originalt i sjakk, men har blitt adaptert til mange sporter/ spill. Du kan lese mer her: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Elo_rating_system

De proffe League spillerne ligger rundt 2000-2500 elo, men det er veldig relativt pga solo-queue oppsettet.

Edit: iRatherGoFishing - EU West
Sist endret av Narcissistic Zebra; 27. juli 2012 kl. 00:21.
GikkElf : spiller på EU-West som darius - Jeg er ikke kjempe god og spiller ikke hele dagen, men om du legger meg til blir jeg nok med på en match engang i blant Ja og jeg er lvl 12 om det sier noe
Sist endret av GikkGakk; 27. juli 2012 kl. 00:30.