Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 495
Hei!

Jeg har lenge hatt lyst å starte mitt eget klesmerke, og produsere og designe mine egne klær. Har slitt med å finne klesprodusenter/leverandører i Europa og komme i kontakt med dem.

Vet at mye blir laget i Latvia, Litauen og flere av de baltiske landene.

Jeg tenkte at det første stedet hvor man finner noen som har prøvd litt av hvert, er selvsagt på freak.no.

Har noen erfaring med dette, eller kjenner noen som kjenner noen?
Jeg setter pris på alle svar uansett
En kompis av meg som drev klesbutikk pleide å reise til Frankrike for å kjøpe inn klær. Var visst noen kinesere som lagde dem der.
Trådstarter
2 0
Sitat av FriFugl Vis innlegg
En kompis av meg som drev klesbutikk pleide å reise til Frankrike for å kjøpe inn klær. Var visst noen kinesere som lagde dem der.
Vis hele sitatet...
Jøss, hørtes jævli dyrt ut å måtte reise ned da. Jeg hadde håpet på å finne en klesprodusent ett sted i europa som kan lage klesplagg fra bunnen av i tekstil etter våre mål og designs. Aner bare ikke hvor man begynner hvis man ikke har connections.
Har ikke erfaring med dette, men første treff i google gir en liste over ti alternativer:

https://appareify.com/best-clothing-...cturers/europe
Du må nesten dra på messer og snakke med tekstil produsenter om ideene dine. Veldig lik de jobbmessene man har på uni og skit. Ellers så har eldrebølgen bidratt til rekordmange "godt voksne" kvinner som driver å strikker klær i hopetall bare for å legge den ideen ut der.