Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1472
Hei

Etter å ha hatt et sterkt ønske om å prøve rusmidler som gir halliser så fikk jeg tak i igjennom en kompis rundt 1 gram salvia 10x.
Ringte da til en annen venn av meg og spurte om han ville dra til en felles kompis og prøve.
Leste meg så opp på salvia og leste mange andre sine opplevelser.
Så dro vi hjem til en kompis av meg og gjorde oss klare kan du si.
Etter det jeg har lest var det et par tips som jeg kan formidle videre:

- Lyst eller mørkt? Vi hadde det lyst i leiligheten der vi prøvde. Noen mener det er best at det er mørkt. Men at det var lyst var bra for vår del

- Ikke ha på musikk mens du tripper.

- Prøve og ha det ryddig og legg bort ting som kan skade deg, man vet aldri hvordan man tripper

- Røyke ilag med en som ikke røyker samtidig, vi tok det litt på tur.

- Ha noe drikkende til etterpå, fordi man svetter sinnsykt mye. Kjipt hvis man får hetesjokk ikke sant?

Da salvia helst bør røykes med bong så hadde vi en stor tørrbong som vi brukte.
Vi tok en moderat dose i begynnelsen for å være litt forsiktig.
Jeg var spent men nervøs også siden jeg hadde hørt fra en kollega av meg at han hadde hatt to tripper der han bad'a ut og bare lå på golvet og svetta og spant i ring.

Jeg var første mann ut og tok salvian og plasserte den fisefint på bongen.
Tok noen dype åndedrag og så fyrte opp.
Fyrte godt med lighteren og dro alt inn, for så å holde det inne så lenge som jeg klarte. Dette var metoden som jeg hadde lest om.

Blåste ut og kjente en kribling i hele kroppen, men fikk liksom ikke funk.
Skulle da reise meg opp og da small det.
Jeg datt rett bak i sofaen igjen og fikk totalt latterkick. En virkelig sinnsyk latter som var intens.
Så føltes det som der var akkurat som om jeg satt i en båt på havet og at det kom bølger og gynget båten fram og tilbake. Veldig morsomt.
Da jeg prøvde og fortelle de to andre om båten min klarte jeg nesten ikke det fordi de flirte så mye av at jeg trippet at jeg begynte å flire sinnsykt igjen.
Prøvde å reise meg igjen og gå litt, føltes som om alt liksom var skeivt og gynget litt. Rusen begynte nå å gå ned og jeg ble veldig varm og begynte å svette skikkelig mye.
Satt meg i sofaen og var litt sliten etter å ha flirt så mye, men det var en sykt morsom rus. Terningkast 6

Så prøvde den ene kompisen min, han fikk latterkick han også.
Men annen en det så var det ikke noe spesielt for han. Han fikk ingen halliser eller noe slikt.

Men den siste kompisen min røyka og ble plutselig veldig "jumpy" og snudde seg rundt og virka som han hadde noia som faen. Han satt seg ned og fikk panikk når kjæresten hannes gikk mot han. Så kledda han av seg t-skjorta og la seg ned. Han husket ingenting av trippen.

Så bestemte jeg og han kompisen min som ikke fikk noe særlig funk av det at vi skulle ta en ny en, ca 20 min etter første.

Jeg tok et betydelig større stapp og sugde alt inn og hold for nesen og munnen så ikke noe skulle sive ut. Gikk en liten stund og så small den som faen.

Fikk latterkick igjen, noe som var veldig morsomt.
Men når jeg lukket øynene var det akkurat som om jeg var i en slags tegneserie/åndeverden der energi strømmet rundt og inn og ut av kroppen min. Jeg kunne se rommet selv om jeg hadde øynene lukket og verden var svart, rød og lignende slik man får når man lukker øynene etter å ha sett på et sterkt lys. Jeg kunne se energien strømme som "kraft" som fløyt i høyt tempo rundt omkring. Det var intenst og veldig facinerende.
Når jeg da åpnet øynene forsvant alt, noe jeg synes ikke var noe tøft så jeg lukket de igjen og kom rett tilbake til min egen verden. Jeg prøvde forgjeves å ta tak i energien som fløyt rundt men klarte det ikke.
Så dabbet rusen av og jeg svettet veldig og satt meg i sofaen.
Ble veldig trøtt og slapp, litt likt hasj men bare uten å være "fjern". Var helt meg selv og bevisst men var veldig chill og kul.
Ble sittende hos kompisen min i noen timer til og bortsett fra å være trøtt så var jeg helt fin.
Kjente meg litt tung i hodet på en måte på kvelden, men ikke noe som var ubehagelig.

Idag blir det en til tur, så får se hvordan det funker da

Men ha respekt for stoffet, ikke overdriv mengden. Er ikke noe kult å bad'e... :P

Ha en fin tur
Sitat av illuminatix Vis innlegg
Terningkast 6
Vis hele sitatet...
Liker ikke faktumet at du anbefaler rusmidler.
Hvor gjør han det? Terningkastet er jo bare hans subjektive rangering av rusen og på ingen måte en anbefaling.
Sitat av h1web Vis innlegg
Liker ikke faktumet at du anbefaler rusmidler.
Vis hele sitatet...
Det er jo bare min egen mening, jeg liker det. Og det gjør mange andre.
Og går ut ifra at de fleste som leser her er interessert i rusmidler fordi de enten tar selv eller at de vil prøve/nysjerrig. Så da ser jeg ingen grunn til at jeg skal unnlate å gi et terningkast på en sinnsykt kul opplevelse
Sitat av h1web Vis innlegg
Liker ikke faktumet at du anbefaler rusmidler.
Vis hele sitatet...
Han anbefaler det ikke, han forteller sin personlige mening om hvor bra rusen er.

dere kom meg i forkjøpet!
Sist endret av Parasitic; 13. mars 2010 kl. 13:15.
Men bort fra offtopic... and back to buiness

Greit at rusen var kort, siden hvis man skulle få en dårlig tur så kommer man kjapt tilbake fra det. Men også litt irriterende siden når man har en skikkelig god tur så vil man ha den lengere
Sist endret av illuminatix; 13. mars 2010 kl. 13:19.
Salvia er meget bra som "my first hallucinogen" Har selv prøvd det ved mange anledninger og hatt både opp turer og ned turer, som nevnt før er det bra at det ikke varer så lenge, men rusen er fortsatt meget intens og kan føre til ubehag om det går "feil vei" så selv om det ikke er ett hardt rusmiddel i den forstand så burde man fortsatt vise det den respekten det fortjener.

We can't stop here, this is bat country!
Han anbefaler ingenting, han gir sitt personlige terningkast.