Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1276
Hei
Jeg har sluttet å røyke tobakk og driver nå å vaper. Er det noen som har info om hvordan jeg kan vape hasj, altså lage olje/væske jeg kan putte i vaperen?
Har ikke lyst til å mekke tobakksjointer da jeg fort havner på daglig sigarettrøyking igjen..
Har du prøvd vape wool?
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
røyk ren hasj i pipe
Skal fungere å lage BHO, men da må du nok ha en oil dome for å røke det. Om du skal ha det i carts så må du ha en carrier liquid for å få riktig konsistens.
Sitat av Drum Vis innlegg
Hei
Jeg har sluttet å røyke tobakk og driver nå å vaper. Er det noen som har info om hvordan jeg kan vape hasj, altså lage olje/væske jeg kan putte i vaperen?
Har ikke lyst til å mekke tobakksjointer da jeg fort havner på daglig sigarettrøyking igjen..
Vis hele sitatet...

sjekk pm
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av spongenova Vis innlegg
Skal fungere å lage BHO, men da må du nok ha en oil dome for å røke det. Om du skal ha det i carts så må du ha en carrier liquid for å få riktig konsistens.
Vis hele sitatet...
Dessverre få carriers som funker til hasj pga alt plantematerialet som er i den.
Skal du gjøre det på den måten så må du ha bubble hash eller tilsvarende.
Bedre å lage rosin, varme det opp i en beholder av glass og blande inn noen dråper med PEG, PG eller terpener.
IKKE bruk VG, da skiller væsken seg.
Dynavap! Funker som bare det med vanlig norsk brunings. Men så klart, hadde heller røyka rent på pipe.