Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1872
Fikk tak i noe (shady) amfetamin av en litt shady kompis, jeg og en annen kompis satt en natt og sniffet, vibet, hørte på musikk og drev dank i løpet av en natt.

Nok om det, kompissen jeg var med merket ikke noe mye etter forutenom å være litt sliten dagen etterpå, jeg derimot opplevde det helt annerledes.

Jeg var egentlig i god form, men etter hvert prøvde jeg å presse i meg noe mat (noe som ikke er en enkel oppgave på amf), og så ble kvalm. Måtte spy, rakk meg ikke til dass så jeg spydde i kjøkkenvasken.

Etter jeg spydde, og skyldte det vekk så jeg i vasken at det var igjen noe hvite "klumper", ikke store, men ikke helt i pulverform heller. De satt godt i vasken, måtte skrape de av og bruke god tid på å få det unna med noe skarpt.

Mistenker at amfetaminet var bøffet ut med noe, noe som vet hva det var?

tl;dr

Tok noe bøffet amfetamin
Spydde i vasken, skyldte det vekk
ble igjen hvite prikker i vasken
satt veldig godt i aluminiumsvasken
måtte skrapes bort med kniv

Hva var bøffet?
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje klumpene satt i vasken fra før og at det rett og slett var akutt amfetaminnoia?
Nei vasken var veldig nylig rengjort kvelden før, så det er ikke noe rester av noe.
Det kom like etter jeg kastet opp, følte meg ikke paranoid eller noe slikt.

Var rett og slett bittesmå "klumper" som lå igjen etter jeg skyldte vekk oppkastet, og det satt noe veldig (sterk syre-aktig noe som skjærer seg i aluminium?), fikk det ikke vekk for utenom og skrape det vekk med en skarp kniv. Klarte ikke engang å skrape det vekk med neglene, og de liker jeg å tro er noe "sterke".
Luktet det helvettes drit av de klumpene? En kamerat av meg kastet opp på en MDMA opptur engang og oppkastet var fult av mandelsteiner. Det luktet så ille at resten av kompaniet spøy nesten og. Fysj!
Luktet ikke noe spess av det som var i vasken nei
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ja faktisk, eXplode !
men tilbake til poenget, er det noen som har noen anelse om hva disse klumpene er som har blitt med opp i nesen, ikke absorbert helt, ned til magesekken sammen med snørret (evt ligget igjen i halsen på noe vis, men det høres veldig rart ut).

Lurer fortsatt på hva disse "klumpene" var, det var nok helt sikkert ikke amfetamin, men noe som amfen har blitt cuttet med?
Anonym bruker
"Tjukk Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trolig har det ikke noe med amfen å gjøre.
Ingenting setter deg fast i alu så raskt uten høy varme.
Sannsynligvis har det ligget lenger.

Alu brukes forøvrig i områder med mye syre, og tåler det godt.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
amf som sitter igjen fordi det ikke har blitt løst opp og har gått ned i svelget i stedenfor å absorberes i neseveggene.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
betong