Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1849
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg har fått hendene i ett brett med ksalol 1 mg. Hvordan er dette sammenlignet med feks valium eller sobril som jeg har erfaring med fra før av. Hvor mye bør jeg ta for å få en avslappende og grei form.
Begynn med 1 stk du, skal holde om du er vant til sobril og valium. Alprazolam er veldig potent. Lett å gå på en smell.
Sitat av Opponent Vis innlegg
Begynn med 1 stk du, skal holde om du er vant til sobril og valium. Alprazolam er veldig potent. Lett å gå på en smell.
Vis hele sitatet...
Hvor mye sobril/valium vil du si tilsvarer 1mg ksalol? Hvis det er mulig å gi en peke pinn, interessert selv.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Hvor mye sobril/valium vil du si tilsvarer 1mg ksalol? Hvis det er mulig å gi en peke pinn, interessert selv.
Vis hele sitatet...
Lite presis info om dette visstnok, men norske behandlere tenker 10mg diaz=1mg alpraz mener jeg og huske når jeg trappet ned med hjelp av helsesystemet
Anonym bruker
"Tolerant Føniks"
1 ksalol føles som en blå valium. Om det tilsvarer det samme på papiret vet jeg ikke, men det er hvertfall noe å gå ut ifra.

Ville startet med en eller to, og ikke tatt mer før neste dag. Uten toleranse så er det ganske lett å få blackout, tre-fire stykk på tom mage uten toleranse gjør at at jeg har hull i hukommelsen dagen etter. Kos deg