Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 3069
Vet ikke om det er fordi jeg begynner å bli gammel eller hva det er men jeg har sett meg dritt lei på casemodding og å bygge pc selv.

Jeg har etter å ha kjøpt en Alt-i-ett pc til jobben blitt ganske frelst på slike og nå vil jeg ha en selv til privat bruk

Men finnes det noen alt i ett pcer som kan kjøre de nyeste spillene? (uten mega lagg)

Jeg er overhodet ikke interessert lenger i å kjøpe deler og bygge selv så plz ikke gidd å lage noen diskusjon om hvor mye bedre det er å bygge selv. Jeg er heller ikke interessert i noen crApple produkter.

Noen som har peiling?
Er det et must med touch?

Og prisen?
Ikke noe must med touch nei.

Pris er ikke noen issue.
se på komplett sine ferdigbygde gaming pc'er, det er mye bra å velge mellom
njaa.. så litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=661139

Men klarer den å kjøre f.eks diablo3 på full pupp?
eller crysis?
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Nei.

"titegn"

Du må nok drastisk opp i budsjett, og den du har linket der er forrige generasjons CPU og GPU.
budsjett er ikke noe problem, jeg bare vet ikke hvor jeg skal henvende meg :/ den jeg linket til var jo den kraftigste de hadde på komplett...
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Tror ikke ytelsene du sikter til finnes utenom DIY, eller Alienware uten touch.
Alienware er dyrt, men leverer aboslutt ytelse med garanti. !
Hva med en mATX PC? Det blir _nesten_ det samme som alt i ett? Du må nesten bygge selv da.
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Tror ikke ytelsene du sikter til finnes utenom DIY, eller Alienware uten touch.
Alienware er dyrt, men leverer aboslutt ytelse med garanti. !
Vis hele sitatet...
Er ikke Alienware bare bæsj etter de ble kjøpt opp av Dell?

Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Hva med en mATX PC? Det blir _nesten_ det samme som alt i ett? Du må nesten bygge selv da.
Vis hele sitatet...
Uinteressant å bygge selv.

Det var det som var så utrolig deilig med den altiett pcen jeg kjøpte til jobben. det var bare å pakke den opp og trykke på power-knappen og vips så var den igang
Alt-i-ett pc? Check.
God spillytelse? Check.
Klar til bruk? Check.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=744849
det der er ikke en altiett pc... det er en laptop...

fant denne på elkjop:

http://www.elkjop.no/product/data/st...m-ae2410-058ne

er denne noe tess?
Sitat av Bayne666 Vis innlegg
det der er ikke en altiett pc... det er en laptop...

fant denne på elkjop:

http://www.elkjop.no/product/data/st...m-ae2410-058ne

er denne noe tess?
Vis hele sitatet...
"NVIDIA GT 540 M" holder ikke dersom du ønsker å peise på med høye grafikkinstillinger. Så enkelt er det.
Sitat av Bayne666 Vis innlegg
det der er ikke en altiett pc... det er en laptop...

fant denne på elkjop:

http://www.elkjop.no/product/data/st...m-ae2410-058ne

er denne noe tess?
Vis hele sitatet...
Den der er akkurat den samme som du linket til tidligere.


Denne eller en iMac du må kjøpe om du skal ha en alt-i-en PC fra komplett uten å satse på noe DYRT.
iMac og de nyeste spillene? Det skjer ikke.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
iMac og de nyeste spillene? Det skjer ikke.
Vis hele sitatet...
En kompis sitter på iMac og har ingen problemer med de nyeste spillene som er støttet for Mac. Han kan kanskje ikke kjøre Ultra på alle spill, men det fungerer på medium / High med rundt 50-60 FPS.
Sitat av Whybear Vis innlegg
"NVIDIA GT 540 M" holder ikke dersom du ønsker å peise på med høye grafikkinstillinger. Så enkelt er det.
Vis hele sitatet...
Ok da vet jeg det, takk

Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Den der er akkurat den samme som du linket til tidligere.

Er den det?

Denne eller en iMac du må kjøpe om du skal ha en alt-i-en PC fra komplett uten å satse på noe DYRT.
Vis hele sitatet...
Penger er ikke noen issue sier jeg jo!

Sitat av Mkvarner Vis innlegg
iMac og de nyeste spillene? Det skjer ikke.
Vis hele sitatet...

Sitat av Nikon01 Vis innlegg
En kompis sitter på iMac og har ingen problemer med de nyeste spillene som er støttet for Mac. Han kan kanskje ikke kjøre Ultra på alle spill, men det fungerer på medium / High med rundt 50-60 FPS.
Vis hele sitatet...

apple er uaktuelt uansett!
Sitat av Bayne666 Vis innlegg
Ok da vet jeg det, takk



Penger er ikke noen issue sier jeg jo!







apple er uaktuelt uansett!
Vis hele sitatet...

Penger er kanskje ikke noe problem. Men ikke noe vits i å kjøpe noe til 20k der du betaler 6k for at det er Alienware eller noe lignende.

Den fra Komplett som jeg linket til er et bedre valg. madammen har denne og jeg har spilt Bf3 på denne på Medium setting. Har ikke prøvd High egentlig.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Penger er kanskje ikke noe problem. Men ikke noe vits i å kjøpe noe til 20k der du betaler 6k for at det er Alienware eller noe lignende.

Den fra Komplett som jeg linket til er et bedre valg. madammen har denne og jeg har spilt Bf3 på denne på Medium setting. Har ikke prøvd High egentlig.
Vis hele sitatet...
Skjønner den, men problemet er at jeg ikke vet HVEM som selger kraftige altiett pcer. (kraftigere enn komplett og elkjop i hvert fall)

Finnes det i det hele tatt altiett pcer som kan drive de nyeste spillene på full pupp? isåfall hvor får jeg tak i dem?

Men seriøst jeg har ikke noe imot å betale f.eks 30'000.- for en bra pc...

Og alienware har vel ikke altiett pcer?
Sist endret av Bayne666; 28. august 2012 kl. 12:55.
Spurte en kompis hvilken all-in-one pc han hadde og han sa han hadde: Denne
Så vidt jeg veit kjører han BF3 på full pupp med litt redusert AA, men ellers greit til en akseptabel FPS på ca 50-55.

De har 1 på lager på Dustin.no nå og 24 stk på fjernlager.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Spurte en kompis hvilken all-in-one pc han hadde og han sa han hadde: Denne
Så vidt jeg veit kjører han BF3 på full pupp med litt redusert AA, men ellers greit til en akseptabel FPS på ca 50-55.

De har 1 på lager på Dustin.no nå og 24 stk på fjernlager.
Vis hele sitatet...
ooh se der ja

Noen andre som er enig?
Hva med en slik?
Du trenger kun å legge en skjerm i handlekurven i tilleg så er du i mål.

Dette er jo et Monster og hele pcen er ferdigmontert, du må bare koble til det perifere utstyret :-D
Sist endret av Stugi; 30. august 2012 kl. 12:27.
Hvis du har gryn og har lyst på full pupp så får du garantert bang4buck på komplett.no!

hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt inn til kundeservice og fått en svett-datanerd på telefonen til og oppfylle sin våte drøm for deg (sette sammen det strieste av pc)

Komplett har noen "komplette" pc-pakker som kategorier på menyen der

f.eks ring og si at du vill kjøpe en av de dyreste gamer pc'ene her så får du garantert 3 pupper på kjøpet?? + si at du skal ha allt ekstra og masse bangbang + vannavkjøling og ekstra vifte med led lys
http://www.komplett.no/k/cl.aspx?bn=11106


Ring komplett du, og få de til og lage kebaben din ekstra sterk og ekstra stor -som jeg alltid gjør en lørdags kveld 03:00 xD

ambefaler deg radeon grafikk kort av en eller annen grun (eyefinity) koble opp masse store skjermer.. du må kjøpe det dyreste og beste tastaturet\mus\skjerm for best feeling!


P.S: edit: ikke vær redd for selvbygger pc.. det er da du har muligheten til og få komponenter som er BOMBE (komplett setter sammen for deg)
Sist endret av Facebook; 30. august 2012 kl. 14:42.
Sitat av Stugi Vis innlegg
Hva med en slik?
Du trenger kun å legge en skjerm i handlekurven i tilleg så er du i mål.

Dette er jo et Monster og hele pcen er ferdigmontert, du må bare koble til det perifere utstyret :-D
Vis hele sitatet...
Linken virket ikke i innlegget mitt her er den.
Sitat av Stugi Vis innlegg
Hva med en slik?
Du trenger kun å legge en skjerm i handlekurven i tilleg så er du i mål.

Dette er jo et Monster og hele pcen er ferdigmontert, du må bare koble til det perifere utstyret :-D
Vis hele sitatet...
Sitat av Facebook Vis innlegg
Hvis du har gryn og har lyst på full pupp så får du garantert bang4buck på komplett.no!

hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt inn til kundeservice og fått en svett-datanerd på telefonen til og oppfylle sin våte drøm for deg (sette sammen det strieste av pc)

Komplett har noen "komplette" pc-pakker som kategorier på menyen der

f.eks ring og si at du vill kjøpe en av de dyreste gamer pc'ene her så får du garantert 3 pupper på kjøpet?? + si at du skal ha allt ekstra og masse bangbang + vannavkjøling og ekstra vifte med led lys
http://www.komplett.no/k/cl.aspx?bn=11106


Ring komplett du, og få de til og lage kebaben din ekstra sterk og ekstra stor -som jeg alltid gjør en lørdags kveld 03:00 xD

ambefaler deg radeon grafikk kort av en eller annen grun (eyefinity) koble opp masse store skjermer.. du må kjøpe det dyreste og beste tastaturet\mus\skjerm for best feeling!


P.S: edit: ikke vær redd for selvbygger pc.. det er da du har muligheten til og få komponenter som er BOMBE (komplett setter sammen for deg)
Vis hele sitatet...
Sitat av Stugi Vis innlegg
Linken virket ikke i innlegget mitt her er den.
Vis hele sitatet...

ok siden jeg tydeligvis ikke har uttrykt meg klart nok må jeg bare beklage det.

Jeg prøver igjen med caps-lock, bold OG understrek, kanskje det funker:

Jeg ser etter en ALT I ETT PC!

Unnskyld for at jeg kastet bort tiden deres ved å ikke gjøre meg forstått.
Sitat av Bayne666 Vis innlegg
ok siden jeg tydeligvis ikke har uttrykt meg klart nok må jeg bare beklage det.

Jeg prøver igjen med caps-lock, bold OG understrek, kanskje det funker:

Jeg ser etter en ALT I ETT PC!

Unnskyld for at jeg kastet bort tiden deres ved å ikke gjøre meg forstått.
Vis hele sitatet...
Ok! trykk her
Sitat av Facebook Vis innlegg
Ok! trykk her
Vis hele sitatet...
Geeze... Han sier at han skal ha en Alt i ett PC. Altså en maskin som har alle komponentene inni skjermen.
Bare for å si det sånn, det er et ganske crappy skjermkort på den siste All-in-One pcn som ble linket...

Tror det kan være vanskelig å finne en all in one pc som kjører alt på full pupp, da tror jeg du bare kan gå for en laptop, omså bruke en ekstern skjerm/tastatur/mus..

Hvis jeg hadde vært deg, så ville jeg kjøpt denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=756456

Også ville jeg lagt inn Windows i tillegg til å ha OSX.

iMac er faktisk den beste alt i ett pcn jeg kunne finne... Alle andre alt i ett pcer har skjermkort som 640m, noe som ikke duger for full pupp..

Dog et 6970m vil heller ikke duge for full pupp.


Vet at du ikke sa at du ville ha Apple, men det er jo faktisk de beste AIE pcene.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hvorfor er du så mot å ha en klassisk pc hvor du må koble opp en skjerm i tillegg? Det gjør det jo vesentlig enklere å finne en maskin. Du får jo de også ferdig med OS installert.
Hvis du samtidig ikke bryr deg så mye om hva du betaler gir det jo egentlig liten meningen og ikke velge iMac. Det er rett og slett blant det beste du får; men du må betale litt ekstra for det.

Jeg kjører forøvrig GuildWars 2 og Battlefield 3 på litt over medium, samt Diablo 3 på high på en over 2 år gammel 27" iMac med 2560 x 1440 i oppløsning.

Installer Windows og du er i mål. Eller vær sta og kjøp noe som sannsynligvis er dårligere
Sist endret av Restyle; 6. september 2012 kl. 10:06.