Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 957
Hei. Har fått ny pc, så nå er det på tide å selge den gamle.
Den var verdt 6k ny for 5-6 måneder siden.
Det er ingenting gale med den, bortsett fra små riper på deksellet.

Hvor mye tror dere jeg kan få solgt den for?
Det er(var) en ganske kraftig laptop til sin pris.
2-3k hvis du er heldig. Du burde hvertfall vaske den godt før du skal selge den.
Såvidt meg bekjent finnes den i flere versjoner. Hva sitter av maskinvare i ditt eksemplar?
Eodor's Avatar
Trådstarter
Intel Core i3, 500gb, 4gb ram.
Om du fikser den opp på best mulig vis ville jeg tro at du kan legge den ut på finn.no for 3,5k. Får du bud på 3k ville jeg tatt det.
Kan du legge ut bilder?
Eodor's Avatar
Trådstarter
Jeg har to av samme type. Jeg kjøpte en med ødelagt skjerm og tastatur, så flyttet jeg over den gamle skjermen og hardisken. Mangler fortsatt to knapper på tastaturet som jeg skal ned å bytte nå.

Kan godt laste opp noen bilder om en time eller noe.

Åja. Grunnen til at jeg kjøpte en annen en var at nesten alle ingangene var ødelagt på den gamle.

Kan jeg få ekstra hvis jeg legger til den andre PC'en som dele pc?
Så er det en delvis defekt maskin du skal selge? Hvis det er det kan du ikke regne med å få så mange kroner for de(n).
Eodor's Avatar
Trådstarter
Sitat av httpwhat Vis innlegg
Så er det en delvis defekt maskin du skal selge? Hvis det er det kan du ikke regne med å få så mange kroner for de(n).
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte en av samme type. Ingen kommer til å finne ut at det er byttet ut deler.
Men du må jo understreke at garantien er brutt. Uten garanti og kvittering er det ihvertfall ikke lett å få så mye for en slik maskin.
Sitat av Mexupex Vis innlegg
Jeg kjøpte en av samme type. Ingen kommer til å finne ut at det er byttet ut deler.
Vis hele sitatet...
Jeg vurderte faktisk å gi bud i denne tråden, men etter dette kom frem så er jeg ikke intressert. Jeg tror andre vil vite det samme også om du faktisk skal selge den.
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Jeg vurderte faktisk å gi bud i denne tråden, men etter dette kom frem så er jeg ikke intressert. Jeg tror andre vil vite det samme også om du faktisk skal selge den.
Vis hele sitatet...
FYI er kjøp og salg ikke lov på forumet.
Eodor's Avatar
Trådstarter
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Jeg vurderte faktisk å gi bud i denne tråden, men etter dette kom frem så er jeg ikke intressert. Jeg tror andre vil vite det samme også om du faktisk skal selge den.
Vis hele sitatet...
Hva har det å si om jeg byttet ut deler og de ikke finner ut av det? Det er ingen ting annerledes med pc'en. Har bare byttet en skjerm, 2 knapper og en hardisk. De to pc'ene er samme type og modell.