Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 852
Jeg er ganske ny på FreakForum. - Så bare lager et innlegg som jeg håper folk setter pris på. Dette er jo tross alt "skryteplassen".

Dette er en kort dansevideo av meg, Kim Erik Strøm.
Dette er en tribute til Michael Jackson, som fortsatt er
idolet mitt
Thoryllo er mannen som filmet, og redigerte for det meste.
Vi er de samme som lagde Kortfilmen Aske, som Thoryllo har skrevet et
innlegg om.


http://www.youtube.com/watch?v=4ZTaw...el_video_title
Sist endret av meitemark; 8. mai 2011 kl. 21:51.
Ærelig talt... veldig bra jobba!

Nå er ikke jeg dansespesialist, og jeg er heller ingen danser selv,
men virker som du burde ha litt raskere bevegelser, liksom litt mer "snappy", hvis du skjønner?

Fortsett og dans!
Trådstarter
5 7
Tusen takk for kommentar!
Ja, er veldig klar over det Hadde en litt for slapp holdning..
Men det kommer seg til neste opptreden! Takk igjen!
Velkommen til freak forum
Har vært fan av michael så lenge jeg kan huske. Jeg har alltid likt sangene hans og dansene hans. Lærte meg moonwalk for noen år siden bare sånn at jeg hadde noe jeg kunne gjøre som han gjorde. Klarte ikke særlig mye mer. Dette her var virkelig bra dansing! Jeg må virkelig si at jeg nesten fikk lyst til og reise meg opp,sette på litt mj og danse, men så kom jeg på at det klarer jeg ikke. Du fikk alt til og se så lett ut!
Kp til deg for en utrolig bra opptreden!
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Finfin video. Lille negative jeg har å komme med er at det av og til var litt slitsomt med svart bukse og helt svart bakgrunn.
Trådstarter
5 7
Sitat av LTe Vis innlegg
Velkommen til freak forum
Har vært fan av michael så lenge jeg kan huske. Jeg har alltid likt sangene hans og dansene hans. Lærte meg moonwalk for noen år siden bare sånn at jeg hadde noe jeg kunne gjøre som han gjorde. Klarte ikke særlig mye mer. Dette her var virkelig bra dansing! Jeg må virkelig si at jeg nesten fikk lyst til og reise meg opp,sette på litt mj og danse, men så kom jeg på at det klarer jeg ikke. Du fikk alt til og se så lett ut!
Kp til deg for en utrolig bra opptreden!
Vis hele sitatet...
Jo, takk for det!!.. Det her trengte jeg virkelig å høre.. Så morsomt at jeg kan inspirere i tillegg.
Skal fortsette

Sitat av duzzyd Vis innlegg
Finfin video. Lille negative jeg har å komme med er at det av og til var litt slitsomt med svart bukse og helt svart bakgrunn.
Vis hele sitatet...
Hehe, sant så sant! Skal huske på det til evt. neste gang
Har selv danset MJ dans når jeg var kid, og havnet blant annet rundt på turne i mitt fylke og foreldrene mine fikk forespørsel om å slippe meg på privat danseskole. Jeg var for ung den gang så det tørte de ikke. (Ville skryte litt selv

Du er meget flink, men som en annen påpeker. Du trenger raskere bevegelser. Det blir på en måte litt for innøvd uten at vi får "feelingen".

Jeg savner at kroppen din er litt mer eksplosiv i bevegelsene. Får du dette til er du en veldig flink danser
Stå på videre! Øvelse gjør mester!
Trådstarter
5 7
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Har selv danset MJ dans når jeg var kid, og havnet blant annet rundt på turne i mitt fylke og foreldrene mine fikk forespørsel om å slippe meg på privat danseskole. Jeg var for ung den gang så det tørte de ikke. (Ville skryte litt selv

Du er meget flink, men som en annen påpeker. Du trenger raskere bevegelser. Det blir på en måte litt for innøvd uten at vi får "feelingen".

Jeg savner at kroppen din er litt mer eksplosiv i bevegelsene. Får du dette til er du en veldig flink danser
Stå på videre! Øvelse gjør mester!
Vis hele sitatet...
Tusen takk, Liverbird! Det betyr masse
Ja, er veldig klar over det. Filmingen ble litt impro egentlig.. Men skal bli mye bedre. Nok en gang, takk for tilbakemeldingen! Derfor jeg vil danse, for å glede folk