Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4799
Hva er forskjellen? Og hvilken erfaringer har folk med disse?
Sist endret av Niteandfog; 20. november 2010 kl. 16:12.
gule norske finnes i 2 og 5 mg blåvalium er 10mg
Sitat av skukketrure Vis innlegg
gule norske finnes i 2 og 5 mg blåvalium er 10mg
Vis hele sitatet...


Skaffet meg en håndfull blåe (10 mg). Hvor mange kan jeg a før jeg blir kake? Skal i 40-årsldag skjønner du, hehe. Har ganske høy toleranse når det kommer til benzoer, men lite erfaring med valium.
hvor mange du skal ta er for meg helt umulig å si, prøv 1 først å se litt an. Er vel greit å ikke lande med trynet i suppa under middagen
Må legge til a jeg ikke(!) vil bli kake. Bare ha de chill.

Er vel greit å ikke lande med trynet i suppa under middagen [/quote]

Hehe Sant, så sant.
Sist endret av Niteandfog; 20. november 2010 kl. 16:27.
da er nok 1 riktig dosering
Sitat av MrPipedown Vis innlegg

Skaffet meg en håndfull blåe (10 mg). Hvor mange kan jeg a før jeg blir kake? Skal i 40-årsldag skjønner du, hehe. Har ganske høy toleranse når det kommer til benzoer, men lite erfaring med valium.
Vis hele sitatet...
Jeg har ekstremt lite erfaring med dette, men jeg kan
uansett prøve å komme med en liten veiledning i tilfelle det kan være til hjelp:

Jeg tok to stykk blå valium.
Merket ingenting annet enn at jeg ble nokså avslappet og døsig.
Veier 110 kg.
Jeg har også ekstemt lite erfaringer, jeg har bare prøvd for å prøve... Tok 2 blå og merket absolutt ingenting.
Så han kompisen min gav meg flunier dagen etter og da ble jeg jo helt på bærtur..

Men da må jeg nesten komme med et spørsmål her, håper det er greit for PipeDown..

Kompisen min som gav med de 2 blå trodde såvidt på meg at det ikke funket.
Er det noen valium ikke funker på? Jeg har "ADHD" som de velger å kalle det og sikkert noen andre kjemiske ubalanser i hode mitt også. Men jeg har aldri hørt om at adhd skal ha noe å si for valium. Jeg smeltet de under tungen.

Noen kunnskapsrike hoder her som kan ha peiling på hvorfor jeg ikke kjente noenting?

I ettertid har jeg prøvd 1 stk valium med litt alkohol og da kjente jeg veldig godt virkniningen av valiumen.
Sist endret av Naturgrønn; 20. november 2010 kl. 17:17.
finnes mye dårlig replica , også fake . kansje du fikk en av delene
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Jeg har også ekstemt lite erfaringer, jeg har bare prøvd for å prøve... Tok 2 blå og merket absolutt ingenting.
Så han kompisen min gav meg flunier dagen etter og da ble jeg jo helt på bærtur..

Men da må jeg nesten komme med et spørsmål her, håper det er greit for PipeDown..

Kompisen min som gav med de 2 blå trodde såvidt på meg at det ikke funket.
Er det noen valium ikke funker på? Jeg har "ADHD" som de velger å kalle det og sikkert noen andre kjemiske ubalanser i hode mitt også. Men jeg har aldri hørt om at adhd skal ha noe å si for valium. Jeg smeltet de under tungen.

Noen kunnskapsrike hoder her som kan ha peiling på hvorfor jeg ikke kjente noenting?
Vis hele sitatet...
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
I ettertid har jeg prøvd 1 stk valium med litt alkohol og da kjente jeg veldig godt virkniningen av valiumen.
Vis hele sitatet...
Har kombinert tre blåe med 3 bayere og begynner virkelig å få godfølelse. Kanskje litt trøttere enn ønsket. Skal helle i meg en sterk kopp kaffe. Mulig det hjelper. Blir sannsynligvis noen stramme brandyer når 40-årslaget er i full gang, så tror jeg skal få det fett i kveld. Fikser meg nok litt pepper eller kola etter midnatt også.

Når det kommer til AD-HD og valium vet jeg desverre svært lite. Tviler imildertid sterkt på at valiumen ikke skulle virke pga ADHD. Du tok antagligvis for liten dose. Skal si i fra hvis jeg får mer kunnskap på området

Sitat av skukketrure Vis innlegg
finnes mye dårlig replica , også fake . kansje du fikk en av delene
Vis hele sitatet...


Gjelder det også hvis det står mano 10 på the blue valium?
Sitat av MrPipedown Vis innlegg
Har ganske høy toleranse når det kommer til benzoer, men lite erfaring med valium.
Vis hele sitatet...
Hvor mye tar du av andre forskjellige benzoer for å få en god beroliget effekt da, eller såpass mye effekt du ønsker? Kom med et milligrams-antall på et annet benzo så kan det regnes ut hvor mye Valium/diazepam du sansyneligvis vil trenge.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Hvor mye tar du av andre forskjellige benzoer for å få en god beroliget effekt da, eller såpass mye effekt du ønsker? Kom med et milligrams-antall på et annet benzo så kan det regnes ut hvor mye Valium/diazepam du sansyneligvis vil trenge.
Vis hele sitatet...



Tatt 40 mg nå. Tror ikke jeg skal ta flere, hehe