Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  97 5022
Sitat av Monkey_drone Vis innlegg
Bare jeg som reagerer på at de bundler "expansion pack" for de som forhåndsbestiller?

Det er så utrolig lavmål, hvorfor ikke bare gi det ut til alle når de først har produsert driten? Markedsføringsstrategier må du lengre ut på landet med, dette begynner å ligne dårlig behandling av kundene.
Håper ikke DICE synker til Activision sitt nivå..
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke noe i mot å få en gave fordi jeg er en trofast kunde og forhåndsbestiller spillet. En bonus for å stille seg tidlig i kø, ikke noe negativt med det.
Sitat av Monkey_drone Vis innlegg
Bare jeg som reagerer på at de bundler "expansion pack" for de som forhåndsbestiller?

Det er så utrolig lavmål, hvorfor ikke bare gi det ut til alle når de først har produsert driten? Markedsføringsstrategier må du lengre ut på landet med, dette begynner å ligne dårlig behandling av kundene.
Håper ikke DICE synker til Activision sitt nivå..
Vis hele sitatet...
Dette gjør jo så og si alle produsenter. Jeg sier ikke neitakk til Limited Edition og en gave
Shady Banana
Quix's Avatar
Synes at Ubisoft har den beste konferansen hittil. De virket virkelig intereserte i hva de holder på med og de prøver seg på litt humor.
Linke til live streamen til Ubisoft: http://e3.gamespot.com/press-conference/ubisoft-e3/
Vert en del bra som foreksempel Farcry3, nytt ghost recon og nytt Brothers in Arms, som ligner på en blanding mellom Team Fortress 2 og Left 4 Dead 2 ^^

Har aldri hatt sansen for Gitarhero o.l. men Rocksmith ser ut til å gjøre det Guitar Hero skulle gjort fra begynnelsen..!

Ser virkelig ut som Ubisoft prøver å imponere i år, sikkert pga 25 års jubeleum! Å Nå kjem Assasins Creed: Revelations!
Shady Banana
Quix's Avatar
Assassin's Creed, Ghost Reacon og Farcry imponerte virkelig og jeg begynner å få problemer med å bestemme hva pengene mine skal gå til i år


Edit: Innlegg nr: 1000
Sist endret av Quix; 7. juni 2011 kl. 00:48.
Flotte greie av Ubisoft! En del å se frem til!

Neste man ser ut til å være Sony, som begynner om ca en time!

Link til Live Stream (Når den starter): http://e3.gamespot.com/press-conference/sony-e3/

Etter Sonys, konferanse som begynner nå klokka 2 (norsk tid), og varer i 2 timer. Vil Microsoft (SPENNENDE) komme med sin konferanse klokka 7:30 ser det ut til i følge Gamespot..!
For.. mange.. spill...
For... lite... tid...

Far Cry 3 så sick ut!
Shady Banana
Quix's Avatar
Bah... Enough for today. Får se hva som ble avslørt i morgen og spole gjennom og se det viktigste. Gleder meg veldig til å se Project Cafe fra Nintendo, det blir spennende.

Sitat av winkeesalami Vis innlegg
Flotte greie av Ubisoft! En del å se frem til!

Neste man ser ut til å være Sony, som begynner om ca en time!

Link til Live Stream (Når den starter): http://e3.gamespot.com/press-conference/sony-e3/

Etter Sonys, konferanse som begynner nå klokka 2 (norsk tid), og varer i 2 timer. Vil Microsoft (SPENNENDE) komme med sin konferanse klokka 7:30 ser det ut til i følge Gamespot..!
Vis hele sitatet...
MS har jo hatt for et par timer siden. Er det mer!? Satt igjen med en følelse av at det var noe som manglet. Hvet ikke hva men, men.
Oh yes indeed.. alt for lite tid!

Kan bli intressangt i morgen med Nintendos presantasjon..! Rykter vel om en ny Wii av noe slag, men kan de virkelig prøve seg på Move å Kinetic??
Så The Elder Scrolls : Skyrim gameplay. Gråt av glede, det er så mye mer enn et spill :')
Sitat av Powlair Vis innlegg
Bah... Enough for today. Får se hva som ble avslørt i morgen og spole gjennom og se det viktigste. Gleder meg veldig til å se Project Cafe fra Nintendo, det blir spennende.



MS har jo hatt for et par timer siden. Er det mer!? Satt igjen med en følelse av at det var noe som manglet. Hvet ikke hva men, men.
Vis hele sitatet...
Sant så sant! Ikke helt stødig på AM å PM, men de skal hvertfall ha et Liveshow i løpet av morgendagen om jeg ikke tar heeeeeeeeelt feil! Så MS sin er ferdig ja..! Sony er siste for dagen!
Seriøst, har Skyrim gameplayen blitt vist?!
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.html

- 02:18 Der kan du se Skyrim-gameplay!
Er jo helt kaos å følge med på alt, alle spillblogger og spillnettsteder gir overdose av informasjon. Må døgne i natt

Gleder meg til Sony konferansen, håper på noen fete exclusives!
Ok! Hva forventer du fra Sonys presentasjon!?

Jeg håper VIRKELIG at de klarer å smelle til med en eller annen overaskelse av noe slag, hadde vert sjef..!
De vil mest sansynlig snakke mye om den ny PSPen som ser ut til å være noe de satser på på årets E3
Ser også for meg at de utdyper litt mere om 3d til PS3!

Vil sikkert få se mye nytt til Eye Toy/Move også ^^
Sitat av daimeno Vis innlegg
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.html

- 02:18 Der kan du se Skyrim-gameplay!
Vis hele sitatet...
Joda, men tenkte på noe mer. Så det i introen, lurte på om det var kommet noe mer.
Skyrim

11.11.11!
Fingers crossed for Uncharted 3 på SOnys konferanse!
Sitat av winkeesalami Vis innlegg
Fingers crossed for Uncharted 3 på SOnys konferanse!
Vis hele sitatet...
Kan garantere deg at de kommer til å ha en live demo av uncharted 3.

God Of War 4 er visst annonsert, samme med GTA V, men har ikke kilder på dette?
Uncharted 3, Starhawk, Twisted Metal, Resistance 3 og Ratchet and Clank: All 4 One er vistnokk garantert at Sony ska snakke om..God of war 4 & GTA V er bare løse rykter enda, men tipper de slipper info om i hvert fall en av de

Edit - Twisted Metal er det jo vist fremm gameplay fra allerede, btw
Sist endret av Hightime; 7. juni 2011 kl. 01:53.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Trådstarter
Ser her a microsoft fikk slakt for presentasjonen sin..

Var det bare meg som syntes at det var litt kult i ME3 når han komanderte partyet sitt med stemmen??
var det noen spill som tok kaka, som er verdt å ta en titt på?

eller bare spill som er hypa opp?
Sitat av sugerøret Vis innlegg
var det noen spill som tok kaka, som er verdt å ta en titt på?

eller bare spill som er hypa opp?
Vis hele sitatet...
Jeg synes faktisk at PSP Vita så veldig lovende ut.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Trådstarter
Sitat av sugerøret Vis innlegg
var det noen spill som tok kaka, som er verdt å ta en titt på?

eller bare spill som er hypa opp?
Vis hele sitatet...
Det var jo litt snacks der da..
- Mass effect 3
- Halo 4
- Gears of war 3
- Minecraft (xbox)
- Tomb rider
Sist endret av Dr. fungitumb; 7. juni 2011 kl. 09:50.
trodde aldri jeg skulle si dette, men det kommer jo faen meg FOR mange gode spill paa en gang....out of money
Har aldri spilt BF igjen etter at jeg spilte bad company i ti minut for godt over ett år siden og det har aldri frista heller, men etter og ha sett BF3 traileren vurderer jeg faktisk og kjøpe det, spillet ser sykt ut!
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Trådstarter
Sitat av Shitbreak Vis innlegg
trodde aldri jeg skulle si dette, men det kommer jo faen meg FOR mange gode spill paa en gang....out of money
Vis hele sitatet...
AMEN! *titegn*
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg så preview fra Skyrim i går og det ble selvfølgelig 7 minutter med nerdgasm. Nå er den ikke tilgjengelig på Gametrailers lenger(?), men en litt dårligere versjon (kvalitetsmessig) finnes på YouTube.
Dere skulle hørt kompisen min da vi så teasern til Halo 4 xD Han ble helt plaff omtrent, kunne ikke snakke om annet i et par timer.

Alt i alt, et bra E3, men jeg synes Microsoft satser altfor mye på Kinect istedet for hardcore gaming. Jeg vil sitte stille når jeg spiller.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Alt i alt, et bra E3, men jeg synes Microsoft satser altfor mye på Kinect istedet for hardcore gaming. Jeg vil sitte stille når jeg spiller.
Vis hele sitatet...
Enig! De som absolutt skal bevege seg rundt mens de spiller kan kjøpe seg en Wii! Jeg vil ikke være på grensen til å få mosjon av å game.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Trådstarter
Men Kinect er jo ikke bare bevegelse.. de har jo stemmestyringen også.. dette frigjør knapper på kontrollen slik at det er mulig å bruke de til andre ting.. jeg syntes vi er på riktig vei jeg
Sitat av robhol Vis innlegg
Jeg så preview fra Skyrim i går og det ble selvfølgelig 7 minutter med nerdgasm. Nå er den ikke tilgjengelig på Gametrailers lenger(?), men en litt dårligere versjon (kvalitetsmessig) finnes på YouTube.
Vis hele sitatet...
Har lastet opp Skyrim gameplay på Youtube, men kvaliteten er dessverre ikke noe å skryte av.

http://www.youtube.com/watch?v=1RGVY...el_video_title
Nintendo's konferanse om 2 timer (samtidig som landskampen -.-) der dem vil annonsere deres nye konsoll.

Jeg vurderer å kjøpe PlayStation 3DTV-en til 499$, 1080p LED men bare 24" tommer. Verdt det?
Det er prisen i USA da, blir nok fort litt dyrere i Norge. Men når det er sagt så ser den veldig bra ut, og er interessert selv.
Ny konsoll? Nintendo? Kult! WiiU?
Sist endret av aktiv; 7. juni 2011 kl. 19:13.
Kommer det mere av BF3 idag?
Var litt skeptisk i starten over denne Wii u tingen, men den ser faktisk ikke ille ut! Blir vel en wii med oppgradert grafikk, noe som vil bli fantastisk og om den kontrollen funker slik jeg vil den skal vil FPS blir DRIT fett
Er Wii U den nye "consollen" eller? Hva er greia? Er den bare en controller så kommer den en ny consoll i tillegg?
Wii U ser føkkings heftig ut... Nintendo legger seg endelig flat for hardcore gamere, samtidig som de tilbyr gammel nostalgi, praise the lord!

Sitat av aktiv Vis innlegg
Er Wii U den nye "consollen" eller? Hva er greia? Er den bare en controller så kommer den en ny consoll i tillegg?
Vis hele sitatet...
Det er en helt ny konsoll, med oppgradert graffik som slår ps3 og 360 sin.
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Sitat av EoT Vis innlegg
Det er en helt ny konsoll, med oppgradert graffik som slår ps3 og 360 sin.
Vis hele sitatet...

Ja wow, de er bare 5 år etter.
Sitat av duzzyd Vis innlegg
Ja wow, de er bare 5 år etter.
Vis hele sitatet...
Hvem bryr seg? Med de store multiplatformspillene og de interne nintendoseriene kommer dette til å bli heftig. Partypooper, ass.
Sitat av EoT Vis innlegg
Det er en helt ny konsoll, med oppgradert graffik som slår ps3 og 360 sin.
Vis hele sitatet...
Gleder meg til å spille SuperMario i full HD.
Digger streamingfunksjonen på WiiU, som OnLive bare lokalt.

Lurer på om kontrolleren blir veldig bred å bruke. men de har vell en løsning. bare spillene ikke blir så sykt barnevennlige som spillene på den nå.
Sitat av EoT Vis innlegg
Wii U ser føkkings heftig ut... Nintendo legger seg endelig flat for hardcore gamere, samtidig som de tilbyr gammel nostalgi, praise the lord!



Det er en helt ny konsoll, med oppgradert graffik som slår ps3 og 360 sin.
Vis hele sitatet...
Er visstnok ikke i nærheten av Xbox 360 eller PS3 på grafikk, i følge en tweet gjort av en Dice-ansatt (har ikke kilder på dette).

Uansett så ser kontrollen forferdelig ut. Stor og klumpete, thumbstickene ser utrolig ubehagelige ut, og spill stappa med gimmicker som risting osv. Skjermen er et genialt påfunn da, og håper virkelig den gir ut samme titler som Xbox 360 og PS3 med like bra grafikk, da blir det nok kjøp.
Hørte at WiiU skulle ha bedre grafikk enn ps3 og xbox jeg. Dette skal forsåvidt også bare mangle. Men har grafikken så sykt mye å si dersom spillopplevelsen er krem? For min del har det ikke det, men selvfølgelig er det smooth med nice grafikk=)
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Ser her a microsoft fikk slakt for presentasjonen sin..

Var det bare meg som syntes at det var litt kult i ME3 når han komanderte partyet sitt med stemmen??
Vis hele sitatet...
Slakt ? Microsoft hadde vell en av de bedre visninger, all over =) Har også fått en god del skryt på de fleste seriøse gaming sider, sku likt sett hvem som slaktet de :/

Tomb Raider, ME3(med kinect), Ghost Recon - Future Soldier(med Kinect), ser ut som kan bli ganske vilt =) Likte spes godt weapon customization med støtte av kinect..Gow3, Youtube/Live TV, Halo 4 + Halo Remake...
Ryse, egentlig alt for liten snutt til at man kan si noe om hvordan det blir..
Mw3, blir helt sikkert ett flott spill med en finfin SP..
Tho, ingen kan nekte for at BF3 ser evig mye bedre ut når det gjelder fps spill i 2011/2012 =>

Den som slaktet denne visninga til Microsoft kan rulle inn puppen ^^

Utenom det så var vell Ubisoft en av de bedre visningene =)
Flotte spill, hadde faktisk litt humor i presentasjonen sin, og de virket virkelig engasjert i spillene de jobbet med :>
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Men Kinect er jo ikke bare bevegelse.. de har jo stemmestyringen også.. dette frigjør knapper på kontrollen slik at det er mulig å bruke de til andre ting.. jeg syntes vi er på riktig vei jeg
Vis hele sitatet...
Ikke faen at jeg sitter og skriker inn i en mikrofon istedet for å bruke tommelen. Gaming er chilling, da vil jeg høre på musikk, chatte, skype osv. Ikke rope kommandoer inn i en mikk. Dette er nok en blindgate for Microsoft, selv om de fleste av oss nok ønsker seg en personlig HAL 9000...
Sist endret av Critiqueque; 8. juni 2011 kl. 01:21.
Sitat av Critiqueque Vis innlegg
Ikke faen at jeg sitter og skriker inn i en mikrofon istedet for å bruke tommelen. Gaming er chilling, da vil jeg høre på musikk, chatte, skype osv. Ikke rope kommandoer inn i en mikk. Dette er nok en blindgate for Microsoft, selv om de fleste av oss nok ønsker seg en personlig HAL 9000...
Vis hele sitatet...
Vell, hvis du absolutt vil bruke kontrollen & sitte i godstolen mens du spiller, så har du fortsatt muligheten til det, slapp helt av
Ingen som tvinger deg til og kjøpe kinect btw,hvis du syns det er en så crappy idè..

Tingen er at de har lagt til støtte for kinect, i spill som f.eks Future Soldier/ME3..Noe som ser ut til å kunne bli utrolig spennende, imho =)

Så alle som var redde for at de kanskje måtte bevege seg litt når de sku spille X-box frammover, no need to worry ^_-
Sist endret av Hightime; 8. juni 2011 kl. 01:30.