Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2165
I forbindelse med SpillExpo i år skal jeg delta på stand og blandt annet vise fram hjernstyrt oculus rift.
Til nå har vi bare brukt spillet "Vox Machina" hvor spilleren må tenke på "opp" for å fly oppover.

Video av hjernestyrt Vox: https://www.youtube.com/watch?v=d9pnE_N9w7c

Har dere noen forslag til andre spill til oculus dk2 som dere tror vil funke bedre med hjernestyring?
Har fortsatt et par dager igjen før expoen (6-8 november) så kan rekke å teste ut andre spill som kan funke bedre.

Kan røpe at vi også har hjernestyrte spillekonsoller (nintendo/xbox etc.) som jeg har forbedret fra i fjor. Koden til dette er open-source og ligger på github om noen er interessert: BlissBrain_TimeCrisis_Prototype_SpillExpo

Koden vi bruker i år blir publisert på github etter spillexpo.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Ser for meg noe ala Floculus bird, da det er fort gjort å mekke sammen, enkle kontroller, tenker det kan bli litt gøyere enn originalkontroller dersom/når man får det til.

Evt et litt saktegående snake?
Sist endret av Fleff; 3. november 2015 kl. 21:17.
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fleff Vis innlegg
Ser for meg noe ala Floculus bird, da det er fort gjort å mekke sammen, enkle kontroller, tenker det kan bli litt gøyere enn originalkontroller dersom/når man får det til.

Evt et litt saktegående snake?
Vis hele sitatet...
lol! Æ har faktisk laga en enkel flappybird klone kalt flappybrain for hjernestyring: http://turbolego.com/flappybrain/index.html

(du holder inne "1" for å fly opp)

Floculus bird ser bra ut, må testes ut.

Tenker jeg også bør ta med AirDrift, siden den også bare har 1 kommando for å øke farten, resten er hodestyring.

Takk!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hva med dette spillet? Mulig det kanskje er litt for avansert, ganske kult det dere driver med forresten!
Artikkel fra VRgamer.no