Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  258 71940
Lønner det seg å ta vare på mercene man stjeler på biltyveri til senere når man når moskva helsinki oppdraget, eller tells ikke de bilene da?
Sitat av strikkball Vis innlegg
Lønner det seg å ta vare på mercene man stjeler på biltyveri til senere når man når moskva helsinki oppdraget, eller tells ikke de bilene da?
Vis hele sitatet...
De tells. Send dem evnt. til Helsinki også sender du dem til Moskva.
Har aldri spillt dette spillet før men spillte en god del Mafiaens Hevn før. Lagde nettop profil!
Jeg vet at Nordicmakten.com åpnet en gang på høsten i fjor med Nordicmafia-navnet. Da de åpnet var det ingen som hadde rettighetene på det. Det var ikke før en tilfeldig spiller av Nordicmafia (nå Nordicmakten) søkte og fikk rettighetene at de måtte endre navn på spillet. Nordicmafia.org åpnet ikke før et halvt år senere, og består så vidt jeg vet av en uerfaren og mindreårig ledelse. Jeg har testet begge spillene, og jeg må si at Nordicmakten både fungerer bedre og ser mye bedre ut.

Nordicmakten er i hvert fall helt bugfritt og skal være kodet helt fra scratch.

Eneste grunnen til at nordicmafia.org har flere spillere pålogget i disse dager er at de hadde restart på fredag. Jeg kommer i hvert fall ikke til å spille et spill som har restart hvert halvår. Lol!
Sitat av Skillzyo1337 Vis innlegg
Jeg vet at Nordicmakten.com åpnet en gang på høsten i fjor med Nordicmafia-navnet. Da de åpnet var det ingen som hadde rettighetene på det. Det var ikke før en tilfeldig spiller av Nordicmafia (nå Nordicmakten) søkte og fikk rettighetene at de måtte endre navn på spillet. Nordicmafia.org åpnet ikke før et halvt år senere, og består så vidt jeg vet av en uerfaren og mindreårig ledelse. Jeg har testet begge spillene, og jeg må si at Nordicmakten både fungerer bedre og ser mye bedre ut.

Nordicmakten er i hvert fall helt bugfritt og skal være kodet helt fra scratch.

Eneste grunnen til at nordicmafia.org har flere spillere pålogget i disse dager er at de hadde restart på fredag. Jeg kommer i hvert fall ikke til å spille et spill som har restart hvert halvår. Lol!
Vis hele sitatet...
For små baller til å bruke en bruker du har fra før så du må regge en ny bruker for å rakke ned? FAGPLAY!
Sitat av xeulim Vis innlegg
For små baller til å bruke en bruker du har fra før så du må regge en ny bruker for å rakke ned? FAGPLAY!
Vis hele sitatet...
Små eller store baller - dette er bare mine erfaringer. De kunne like godt vært motsatt, men det er de da altså ikke.
Sitat av Skillzyo1337 Vis innlegg
Jeg vet at Nordicmakten.com åpnet en gang på høsten i fjor med Nordicmafia-navnet. Da de åpnet var det ingen som hadde rettighetene på det. Det var ikke før en tilfeldig spiller av Nordicmafia (nå Nordicmakten) søkte og fikk rettighetene at de måtte endre navn på spillet. Nordicmafia.org åpnet ikke før et halvt år senere, og består så vidt jeg vet av en uerfaren og mindreårig ledelse. Jeg har testet begge spillene, og jeg må si at Nordicmakten både fungerer bedre og ser mye bedre ut.

Nordicmakten er i hvert fall helt bugfritt og skal være kodet helt fra scratch.

Eneste grunnen til at nordicmafia.org har flere spillere pålogget i disse dager er at de hadde restart på fredag. Jeg kommer i hvert fall ikke til å spille et spill som har restart hvert halvår. Lol!
Vis hele sitatet...
Har spilt begge versjoner, jeg startet med det såkalte Nordicmafia.me som det het tidligere (det heter nå Nordicmakten), og det virket greit helt til det kom ut i det offentlige med beviser og alt at administratorene som også er utviklerne var korrupte, de hadde gitt fordeler til irl bekjente. Det ble offentliggjort logger som dokumenterte dette av en av utviklerne hos dem (Korrupsjonsbevis: http://pastebin.com/1E2BNvL7).

Mistet all tro på ledelsen og på konseptet til n.makten. I etterkant viste det seg at de ikke hadde nødvendige rettigheter på navnet Nordicmafia. Det nye Nordicmafia spillet, som åpnet 1 Feb 2013 har det ikke vært noe problemer med. God ledelse, jeg ser at du sier at det er en uerfaren og mindreårig ledelse, hvor tar du dette fra? Så vidt jeg vet så er Andrew i hvertfall over 20 år, med IT relatert bakgrunn, Erlend er jeg noe mer usikker på.

Spiller i dag på nordicmafia.org og er fornøyd med det, du klarte å få meg til å registrere meg, bare for å argumentere mot de tåpelige påstandene dine.

Go .ORG !!
Sist endret av Tilgriis; 9. september 2013 kl. 22:23.
Sitat av Skillzyo1337 Vis innlegg
Jeg vet at Nordicmakten.com åpnet en gang på høsten i fjor med Nordicmafia-navnet. Da de åpnet var det ingen som hadde rettighetene på det. Det var ikke før en tilfeldig spiller av Nordicmafia (nå Nordicmakten) søkte og fikk rettighetene at de måtte endre navn på spillet. Nordicmafia.org åpnet ikke før et halvt år senere, og består så vidt jeg vet av en uerfaren og mindreårig ledelse. Jeg har testet begge spillene, og jeg må si at Nordicmakten både fungerer bedre og ser mye bedre ut.

Nordicmakten er i hvert fall helt bugfritt og skal være kodet helt fra scratch.

Eneste grunnen til at nordicmafia.org har flere spillere pålogget i disse dager er at de hadde restart på fredag. Jeg kommer i hvert fall ikke til å spille et spill som har restart hvert halvår. Lol!
Vis hele sitatet...
Lagde du seriøst bruker her på freak bare for å skrive dette innlegget?

Det er temmelig åpenbart at du enten er en av eierne av Nordicmakten som prøver å få spillere dit, eller er en helt ekstrem fanboy. Jeg tipper ihvertfall på den første.
Sitat av Tilgriis Vis innlegg
Har spilt begge versjoner, jeg startet med det såkalte Nordicmafia.me som det het tidligere (det heter nå Nordicmakten), og det virket greit helt til det kom ut i det offentlige med beviser og alt at administratorene som også er utviklerne var korrupte, de hadde gitt fordeler til irl bekjente. Det ble offentliggjort logger som dokumenterte dette av en av utviklerne hos dem (Korrupsjonsbevis: http://pastebin.com/1E2BNvL7).

Mistet all tro på ledelsen og på konseptet til n.makten. I etterkant viste det seg at de ikke hadde nødvendige rettigheter på navnet Nordicmafia. Det nye Nordicmafia spillet, som åpnet 1 Feb 2013 har det ikke vært noe problemer med. God ledelse, jeg ser at du sier at det er en uerfaren og mindreårig ledelse, hvor tar du dette fra? Så vidt jeg vet så er Andrew i hvertfall over 20 år, med IT relatert bakgrunn, Erlend er jeg noe mer usikker på.

Spiller i dag på nordicmafia.org og er fornøyd med det, du klarte å få meg til å registrere meg, bare for å argumentere mot de tåpelige påstandene dine.

Go .ORG !!
Vis hele sitatet...
Jeg husker .org i starten. De var helt nazi i forumene, slettet og sensurerte enhver negativ kommentar til ledelsen, i tillegg til å deaktivere spillere i hytt og pine, for alt og ingenting. Man fikk heller ikke svar på e-poster som ble sendt inn. Det kan jeg selv bekrefte. Jeg kan ikke tenke meg det er blitt mye bedre nå.

Det er riktig at det var noe korrupsjon på Nordicmakten (Nordicmafia) i fjor høst, men da trakk den skyldige administratoren seg fra stillingen sin og involverte brukere(og en utvikler) ble deaktivert.

Det at de ikke hadde rettigheter var ikke et problem før denne tilfeldige spilleren fikk det.

Etter det som hendte på Nordicmakten (Nordicmafia) før nyttår, så det ut som om .org kastet sammen spillet sitt i all hast for å åpne det så fort som mulig. Spillet så virkelig elendig ut, og de hadde nesten ingen funksjoner ferdig programmert. Det ser fortsatt like ille ut, men funksjonene begynner i hvert fall å komme på plass. Skjønner uansett ikke hvorfor de ikke ventet med en restart til alle funksjoner er ferdig. Blir sikkert enda en restart om noen måneder/et halvt år igjen.

At de (ledelsen på .org) er uerfarne er jo lett å se. De har virkelig ikke peiling på drift av nettsted/spill.

Jeg spiller fortsatt Nordicmakten, og er helt klart fornøyd. Det skjer virkelig ting der for tiden.

Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Lagde du seriøst bruker her på freak bare for å skrive dette innlegget?

Det er temmelig åpenbart at du enten er en av eierne av Nordicmakten som prøver å få spillere dit, eller er en helt ekstrem fanboy. Jeg tipper ihvertfall på den første.
Vis hele sitatet...
Om jeg kun har de to alternativene må jeg gå for "fanboy". Jeg spilte nordicmafia.net fra 2005, og jeg savnet det den tiden det var nede (fra 2011 eller noe), og er glad for at det er oppe igjen.

Jeg registrerte meg for å si min mening. Og jeg mener fortsatt at Nordicmakten er mye bedre.
Du er tydeligvis ute etter å forsøke å skade nordicmafia.org. Det du kommer med er ingen form for konstruktiv kritikk. Du sier også at ledelsen ikke kan noe om å drive spillet, men noen argumenter eller begrunnelse har du ikke.

Denne tråden handler vel uansett om Nordicmafia, så hvorfor ikke la emnet forbli det? Denne tråden ble vel ikke lagd for å diskutere hvilket spill man syntes er best? Den heter trossalt "Nordicmafia".
Sist endret av Tilgriis; 9. september 2013 kl. 23:06.
Jeg hadde ikke skrevet noe om ikke Nordicmakten var nevnt flere ganger tidligere i tråden. Skulle kanskje quotet det i det første innlegget mitt.

Sitat av Choobe Vis innlegg
Er det dette eller Nordicmakten som er "ekte"? De er jo ganske like (registrerte meg på feil plass først, men det er jo sinnsykt likt)...
Vis hele sitatet...
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Dette.

Nordicmafia har vært i mange år, før det ble lagt ned for et par år, og kom opp igjen i 2011 eller noe sånt.

Så jeg tørr å påstå at Nordicmakten (som jeg ikke har hørt om en gang, på tross av at jeg har spillt mye tekstbaserte-online spill.) ikke er genuin i forhold til Nordicmafia.
Vis hele sitatet...
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Det var på Nordicmakten, ledelsen ble tatt for korrupsjon o.l, de het Nordicmafia før, men så skiftet de navn til Nordicmakten siden de ikke hadde rettighetene, på Nordicmafia.
Vis hele sitatet...
Det var egentlig dette jeg svarte på. Faktum er at hverken Nordicmakten.com eller Nordicmafia.org er "genuin". Nordicmakten kom først, og het Nordicmafia (både .me og .net). Jeg vet ikke hvilke spillere som er bak brukerne på nordicmafia.org, men jeg vet at de fleste på Nordicmakten var kjente spillere på det originale Nordicmafia.net. Det samme gjelder ledelsen der.
OC anyone (Moskva)?
Sist endret av Tilgriis; 9. september 2013 kl. 23:33.
Nå når det åpner for drap tar jeg sjansen på å spørre ca hvor mange kuler som skal til for å drepe en med swat-team beskyttelse?
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Nå når det åpner for drap tar jeg sjansen på å spørre ca hvor mange kuler som skal til for å drepe en med swat-team beskyttelse?
Vis hele sitatet...
Kommer an på rank og våpen, vet ikke om den fortsatt er oppe, men nmkalkis.com hadde alt dette oppe.
Åh.. Nordicmafia bringer minner. Spilte det alt for mye i 06/07.
Men for min del så var det bare morro siden jeg fikk kontakt med, eliten av spillerene på den tiden.
Vi kom altid over bugs først så satt altid på 1000vis av poeng, hadde moderatorer på vår side som var ganske så korupte, brukte boter lenge før det kom public boter, husker når de kom med det nye antibot systemet med bilder av biler eller no, tok vel ikke en time engang før den var forbigått. Ble vel capo don nr 7 tror jeg.

Nei det her var morro og tenke tilbake på. Men tviler på at jeg gidder og starte igjen, for i dette spille så tror jeg nesten du må jukse for og være med å ha "makten" i spillet.


fant noen gamle sigs fra den tiden også.
http://i198.photobucket.com/albums/aa145/SKRANE/Immortal%20Masters/UndrZo-.png
http://i137.photobucket.com/albums/q218/Husinho/Majesty/majesty-UndrZo-.jpg
http://i198.photobucket.com/albums/aa145/SKRANE/Credence/UndrZo-.jpg
Hva er beste våpen på OC? En som kjøpte Desert Eagle her... For meg høres det ganske shit ut.. Og vi mislykkes. Noen som har en liste med hvilken våpen som koster hva?
Sitat av MyOwnGod Vis innlegg
Åh.. Nordicmafia bringer minner. Spilte det alt for mye i 06/07.
Men for min del så var det bare morro siden jeg fikk kontakt med, eliten av spillerene på den tiden.
Vi kom altid over bugs først så satt altid på 1000vis av poeng, hadde moderatorer på vår side som var ganske så korupte, brukte boter lenge før det kom public boter, husker når de kom med det nye antibot systemet med bilder av biler eller no, tok vel ikke en time engang før den var forbigått. Ble vel capo don nr 7 tror jeg.

Nei det her var morro og tenke tilbake på. Men tviler på at jeg gidder og starte igjen, for i dette spille så tror jeg nesten du må jukse for og være med å ha "makten" i spillet.


fant noen gamle sigs fra den tiden også.
http://i198.photobucket.com/albums/aa145/SKRANE/Immortal%20Masters/UndrZo-.png
http://i137.photobucket.com/albums/q218/Husinho/Majesty/majesty-UndrZo-.jpg
http://i198.photobucket.com/albums/aa145/SKRANE/Credence/UndrZo-.jpg
Vis hele sitatet...
Bots er jo et necessary evil.

Man skulle nesten hatt et svart forum for NM slik at man hadde hatt the upper hand. Det er jo det man trenger for å vinne.
Noen av dere som har runda 100mill eller 1mrd enda? I tilfelle: Hva gjorde du for å klare det?
Sist endret av Qasker; 11. september 2013 kl. 16:37.
Da er det bare 1 time igjen til Mafiaspillet stenger, så starter ny runde på fredagen. Flere som gleder seg?
Noen som kan komme med info om club de gangster? Vet hva det går ut på, men vet ikke om jeg burde melde meg inn. Jeg har ikke råd til å investere så mye.
Noen som vet grunnen til at nm er nede?
Sitat av larvikmann Vis innlegg
Noen som vet grunnen til at nm er nede?
Vis hele sitatet...
Tatt fra Andrew (Senior Mod) på skype.

Det oppstod en feil som førte til at spillere fikk penger de ikke skulle ha. Vi ser på problemet, å vurderer en eventuell rollback. På grunn av midlertidige endringer i backup løsningene våre, har vi kun hatt backup kl. 09:00 og 21:00 de siste 24 timene, noe som vil si at vi må stille tilbake alle verdier til kl. 09:00.

Vi beklager dette på det sterkeste, og vi ser på dette som helt uholdbart. Vi forstår at dette er 12 timer med mye ranking.

For å vise vår sympati, vil alle spillere som har vært pålogget de siste 12 timene få en viss sum penger samt rankprogresjon (som blir kalkulert ut i fra mye aktivitet) som kompensasjon.

Poker funksjonen blir som planlagt lansert i beta i dag, mens blackjack funksjonen vil bli deaktivert i en kort periode, pga. endringer.

Vennlig hilsen,
Nordicmafia Ledelsen
Vis hele sitatet...
Sist endret av kimmy9gga; 11. september 2013 kl. 21:04.
Etter å ha sett så mye penger i omløp lukter jeg ugler i mosen. Derfor sparer jeg alle poengene mine slik at jeg kan kjøpe falcon og drepe toppene også slutte med det.
Hahah......
Sist endret av Undiken; 11. september 2013 kl. 21:29.
Et spørsmål: Hva trenger man til Falcon? Trenger man kuler?
Sitat av uaexed Vis innlegg
Et spørsmål: Hva trenger man til Falcon? Trenger man kuler?
Vis hele sitatet...
Spillet er tilbake nå, ja man trenger kuler.

Du trenger bare mindre kuler på offeret, avhengig av bil, rank og hva slags beskyttelse han har.
Har ikke sett noe til "en viss sum penger og rank" endå... spilt i hele dag omtrent
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Hadde 500,000,000 på hånda når jeg logget inn, 30 sekund etter stengte de nettsiden. Hyggelig syn iallefall
Noen som joiner OC i Helsinki?
Fikk gratis xp gitt. Gikk opp 30% på rankbaren. Nesten gangster nå.
Unnskyld meg, men er det om å gjøre å ha mest penger?
Sitat av Kriis Vis innlegg
Unnskyld meg, men er det om å gjøre å ha mest penger?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke. Gir en god f. siden det er pengebug og poengbug atm.

Fikk 5m gratis av ledelsen + 30%xp.

Har noen poeng liggende. Skal stacke opp poeng også skal jeg nuke the shit outta the high ranking.
Sitat av Kriis Vis innlegg
Unnskyld meg, men er det om å gjøre å ha mest penger?
Vis hele sitatet...
Ja, penger og poeng er nesten alt i NM.
Særlig nå i starten som kulefabrikk blir auksjonert bort, flyplass, gjenger etc.
Sist endret av SJefen; 11. september 2013 kl. 23:40.
Vi må lage en Freak-hitsquad.

Målene for hitsquaden er følgende:
Angrip. Angrip. Angrip.
Angrip for å drepe.
Bli store og sterke.
Ha innflytelse - aka eie svære greier.

Vi skal lage kaos på Nordicmafia.

Kontakt meg via PM for videre planlegging av Freak HS.
Sist endret av uaexed; 12. september 2013 kl. 02:38.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Vi må lage en Freak-hitsquad.

Målene for hitsquaden er følgende:
Angrip. Angrip. Angrip.
Angrip for å drepe.
Bli store og sterke.
Ha innflytelse - aka eie svære greier.

Vi skal lage kaos på Nordicmafia.

Kontakt meg via PM for videre planlegging av Freak HS.
Vis hele sitatet...
og dette er forskjellig fra alle andre som spiller NM, how?
Sitat av Meteor Freak Vis innlegg
og dette er forskjellig fra alle andre som spiller NM, how?
Vis hele sitatet...
Vi gidder ikke være diplomatiske eller noe slikt. Finner vi noen som er irriterende knerter vi dem.
Noen som er på nå og vil gjøre OC?
Megan Fox vil bli nuka, just saying. Svettingen vil skrike når jeg smasher a' med F16-Falcon.

Han er rank Gudfar allerede.
Get a life.

Serverne er jo dritt i dag.
Sist endret av uaexed; 13. september 2013 kl. 12:31.
Regner med at megan fox sitter klistra i bunkeren gitt.. men det kan jo hende.

Hva skjer foresten med at jeg ranka hitman, akkuratt, så starter jeg med 68% til neste rank. er dette vanlig, eller er det bug ?

uaexed: sendt deg pm

Noen der inne har foresten rappa nicke mitt
Sitat av Dub Vis innlegg
Regner med at megan fox sitter klistra i bunkeren gitt.. men det kan jo hende.

Hva skjer foresten med at jeg ranka hitman, akkuratt, så starter jeg med 68% til neste rank. er dette vanlig, eller er det bug ?

uaexed: sendt deg pm

Noen der inne har foresten rappa nicke mitt
Vis hele sitatet...
Man starter på mer og mer % siden det er ca 0.02% eller 0.002% per kriminalitetsoppdrag du utfører på den ranken osv.
aha, da er jeg med.. send meg pm om vi skal knuse i morgen da. jeg er bøtte akkurat nå, så beklager alle skrive feil. sender deg en pm i morgen
Noen som er klar for morgendagen da drap åpner?
Hvilken rank er dere kommet til? Er selv for øyeblikket 96% til Kaptein
Er selv Hitman, men har stacket ganske bra opp til i morgen Tror nok det blir mye action!
Er det noen her som har en egen gjeng? Eller bare er med i en? Er keen på å bli med i en.
Brente bort alt av cash. Fattig som en kirkeråtte. Holder på med rebuilding, men vi får se.

Ser Hugh Jackman er 1mrd i hitbonus.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Brente bort alt av cash. Fattig som en kirkeråtte. Holder på med rebuilding, men vi får se.

Ser Hugh Jackman er 1mrd i hitbonus.
Vis hele sitatet...
Sitter å farmer rank/penger. Er straks gangster. BjQrhusdal er navnet Send gjerne litt hjelp! Er behjelpelig selv
Irriterende at denne tråden dukka opp. Endte opp med at jeg registrerte meg igjen ... Doffen67 Om noen lurer
90 000 kuler for å drepe assassin. 81 000*4499 = 364 419 000,-.

Du får f.eks. 1 mrd for å drepe Ice Cold. Dvs at du har 635 mill i profit, men å skaffe 405m for å drepe noen er jo ganske kraftig skyts tenker nå jeg ^^.
Sist endret av uaexed; 21. september 2013 kl. 00:45.
Jeg hadde 50 000 kuler og prøvde å finne Ice Cold uten hell! Han hadde som sagt en mrd i belønning, lagt ut av Megan Fox. Skulle bruke den belønninga til å kjøpe 200 000 kuler og så drepe "henne". Deretter var planen min å ta ut Insane Creative. Synd det ikke funka, liker ingen av de folka Jeg ble drept.
Sitter i bunker og gjemmer meg :P Forhåpentligvis Boss innen tirsdag
Kjipt med nye BJ, og ser ingen raske måter å tjene cash på utenom filmproduksjon og bumpekonkurranser -.-
Noen av dere som har tips? Haha, hva het du strikkball?

Skeetonez: Hold deg til topic: Nordicmafia. Lag en ny tråd og reklamer heller der...