Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2532
Min touch ID har vært ustabil i flere måneder, men i går så sluttet den å fungere helt. Altså den oppdager ikke at jeg har en finger på tasten i det hele tatt. Ingen reaksjon. Jeg prøvde å disable touch id på settings, men nå får jeg kun opp denne beskjeden. http://i.imgur.com/uP0Rxrp.pngHar også prøvd factory reset, men fikk samme beskjed i oppstartsfasen. Selve knappen fungerer som vanlig, og det er ingen synlige skader.

Regner med at dette er en garantisak og at jeg må levere den inn på reparasjon. Ble kjøpt til Netcom/Telia når den kom ut i 2014. Hvor lang tid tar det å få denne reparert ca.? Synes tanken på å bli uten telefon i mange uker er kjip.
Ta med mobilen til Eplehuset, så ordner de det nok på flekken. Er nok en enkel fix
Du har krav på å få en tilsvarende som låne tlf ...
▼ ... over et år senere ... ▼
Har du prøvd å nullstille det helt da ?