Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2298
Hallo alle sammen!

Vi har nettopp publisert en app på Google Play, og ønsker veldig gjerne tilbakemeldinger på appen. Har kun lagt ut spillet for Play Store foreløpig, men vi jobber med og få den ut på AppStore også!

Nedlastnings link:https://play.google.com/store/apps/d...butikken.Tiles
Sist endret av Tiles; 31. august 2015 kl. 18:44.
Jobb med orddeling

EDIT: Og timing av reklame.
Sist endret av sudo; 31. august 2015 kl. 18:56.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Er challenger mode for djupdykk i Stillehavet, eller er det for spel i bane rundt jorda?

Språket suger. Annonsene dukker opp midt i eit brett. Får popups om at google play games er 'required' - men det funker jo utmerka utan google play games?! Relativt lite underhaldande gameplay - det er morsomt første to nivåa, og etter det så er det trykkrepetisjon.
Sist endret av vidarlo; 31. august 2015 kl. 19:00.
Trådstarter
8 0
Takk for tilbakemeldinger.

Ja, orddeling skal vi få ordnet. Det gjelder vel kun "Utfordringsmodus" eller var det andre steder du tenkte på også?

"Språket suger sier du"
Hva tenker du på da?
Hvor er feilene?

Ang. det med Google Play Required skal egentlig ikke poppe opp, du kan abryte hvis du ikke ønsker og logge inn.
Jeg mener at alle spill jeg har prøvd som implementerer Google Play spill, har samme virkemåte. Altså at du ikke får noen forespørsel om du vil logge inn, den bare popper opp i starten. "Avbryt" er vel det samme som et nei.

Edit: Spillet ellers var helt greit. Men blir litt ensformig for min del. Liker forøvrig at eneste tillatelse appen krever er kjøp i app.

Som en sidenote kan jeg fortelle at jeg ikke hadde noe trøbbel på Android M dev. preview 3.
Sist endret av raze; 31. august 2015 kl. 19:28.
For hyppig reklame.
Spillet klikker når jeg justerer volumet på mobilen.

For lett å bare "trykke" seg igjennom banene.
Trådstarter
8 0
Dette skal vi se nærmere på!

Takk for info!
Crimea River
Alec's Avatar
Kult spill.
Jeg syntes også det var alt for mye reklame
Trådstarter
8 0
Takk!

Ja, neste oppdatering vil det være mindre reklame!
Sitat av Tiles Vis innlegg
Takk!

Ja, neste oppdatering vil det være mindre reklame!
Vis hele sitatet...
Hvorfor ønsker du reklame i det store å hele? Og jeg ser saken fra begge sider, både fra brukerens side og fra utviklerens side.

Jeg har ennå til gode å utvikle en app der det vises reklame, selv om appen er gratis. Jeg bruker som oftest å legge ut appen gratis uten noen form for begrensninger, liker folk den så finnes det en betalt versjon av appen. Slik at folk kan «betale» for appen.

Jeg som bruker styrer langt unna alt av apper som viser reklame, jeg bruker heller 20 minutter ekstra på å leite etter en som ikkje har reklame, og liker jeg den så «betaler» jeg også for den. Men av prinsipp så betaler jeg ikkje for full versjon av apper der gratis versjonen viser reklame, av den enkle grunnen at gratis versjonen viser reklame.

Og med «betale» i anførselstegn så mener jeg en frivillig donasjon.
Orker ikke laste ned spillet, men kan gi noen forslag på endring av språk i descriptionen:

Ready for an awesome & challenging stacked brain teaser game, that is superb and also minimalistic, even encourages using your mind and logical thinking?
Vis hele sitatet...
Ready for an awesome & challenging brain teaser game, that is complex yet minimalistic, to inspire your mind and logical thinking?

Tiles is a hypnotic colorful minimalistic puzzle game, where you have to stack all the tiles into on another upon the end level tile. Sounds easy, right? Well, it is not.
Vis hele sitatet...
Tiles is a hypnotic and colorful puzzle game, where you must stack the tiles onto one another to level up. Sounds easy, right? Well, it's not. (Mulig jeg har misforstått)

To successfully reach the next level you have to use your mind, logic and especially think twice before making a move. Use your mind and your problem solving skills to solve all the superb brain teaser puzzles of Tiles.
Vis hele sitatet...
Exercise your mind, logic and creativity to solve the puzzles of Tiles.
"Flise stabling" er feil.
Spillet i seg selv virker lovende.
Men;
Alt for mye reklame.
Alt for mye skrivefeil.
De to siste gjør at spillet ble slettet hos meg.
Trådstarter
8 0
Dette skal fikses på!

Takk for tilbakemeldinger!
Trådstarter
8 0
Vi ligger på 180 ende plass på top new free games på Google Play!

Dette ser lovende ut!

Setter veldig stor pris på fler nedlastinger og ratings til Tiles !
Spillet ser skikkelig bra ut

Har dere brukt noen engine, som Unity eller Corona for å lage spillet?
Trådstarter
8 0
Takk for det!

Har brukt Game Maker: Studio
Trådstarter
8 0
Da har vi kommet med ny update!
Mindre reklame, fikset små bugs og lagt inn angretrekk!

https://play.google.com/store/apps/d...butikken.Tiles
La meg holde telefon stående, så blir jeg å spille det Takler ikke å holde telefonen liggende når jeg er på farta