Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3675
Er det lett og bli færska hvis en fetter som bor i utlandet sender meg Tramadol? Jeg har sett en del på de norske TV showene som viser hvor mye ting dem færsker i de high tech røntgen maskinene. Hvor sansynelig er det at jeg blir færska med at noen tilsender meg tramadol?
Sitat av haddern Vis innlegg
Skjønnte ikke helt hva du mener
Vis hele sitatet...
Den brukeren ble opprettet for noen timer siden, og har skrevet flere tilnærmet uforståelige innlegg siden den tid.

Men å få tilsendt reseptbelagte tabletter/kapsler i posten er risikosport. Spesielt fra utlandet. Om du har behov for de er nok det enkleste å dra til legen å forklare situasjonen. Om det er kun for å ruse seg på er det nok tryggere å kjøpe(ulovlig) fra noen som får det på resept her til lands.
Men om du alikevel skulle få det tilsendt i posten og det blir stoppet, så nekt all kjennskap til pakken og innholdet.
haddern's Avatar
Trådstarter
21 2
Jeg skjenner ingen som kan suplere meg med Tramadol. Det er også relativt vannskelig og få tak i sånne folk. Sjangsen blir mindre når man skal spørre om de kan selge det til deg også spessielt siden de som har det trenger det som vanlig.
Sitat av haddern Vis innlegg
Jeg skjenner ingen som kan suplere meg med Tramadol. Det er også relativt vannskelig og få tak i sånne folk. Sjangsen blir mindre når man skal spørre om de kan selge det til deg også spessielt siden de som har det trenger det som vanlig.
Vis hele sitatet...
Jeg vil først og fremst anbefale å ta en tur til legen. Om du faktisk har behov for sterke smertestillende får du det ganske enkelt. Om du ikke har behov er det lureste å la være. Fort å bygge toleranse og avhengighet på slike medisiner. Men siden du spør her inne har du vel sikkert bestemt deg?

Uansett, har selv masse slikt liggende etter div. skader og sykdom opp gjennom årene. Og jeg er neppe den eneste akkurat. Men det enkleste er nok uansett legen.
haddern's Avatar
Trådstarter
21 2
Og hvordan kan man få det fra legen på resept? Det høres jævlig vrient ut og utgi for og ha falsk sykdom. Og planene mine med Tramadolen er egentlig bare for og glemme DRen min og angsten, er ikke så jævlig keen på SSRI og lignende i hvertfall ikke med de stygge bivirkningene. Tramadol er ganske angst dempene så vitt jeg vet og hasj gjør bare DRen min helt jævlig i 4 uker før de går tilbake til normalt jævlig DR.
Anonym bruker
"Lettet Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tviler på at du får det hos legen, man må ha ganske vondt for å få skrevet ut sånne medisiner
Akuratt tramadol kan faktisk trigge angst og dr osv..
haddern's Avatar
Trådstarter
21 2
Hmm, men er det høyt sansynelig for at jeg blir tatt hvis en sender meg Tramadol der det er uregulert og man bare kan kjøpe rett fra apoteket?
Du må regne med å få politiet på døra, ja.
En lege vet faktisk ikke hvor vondt du har det. Er du god til å "spille" smerte, kan ikke legen motbevise det.
haddern's Avatar
Trådstarter
21 2
hva burde man spille som da? Rygg vondt eller andre ting? Hva øker sjangsene for og få Tramadol?
@haddern
Si at du har mye vondt i kne og/eller rygg, og at du har gått med det lenge etter en vridning/uspesifisert uhell. Du spiser store mengder ibux og paracet, men det tar ikke smertene skikkelig. Du ligger også våken enkelte netter fordi det verker, og dette sliter på deg.
haddern's Avatar
Trådstarter
21 2
hvis jeg går for rygg er det noe spessielt sted i ryggen jeg burde si jeg har vondt i/symptomer? Vil være absolutt sikker på at han tror meg
Du husker at du hadde en vridning i korsrygg (et løft eller noe sånt) men uten å ha vært nummen i bena eller noe sånt. Bare si at du stadig har vondt også ved mindre anstrengelser, og at det hender du stivner litt foroverbøyd etter å ha sittet lenge eller gjort noe fysisk. Ved prolaps er det ofte halvsidig, sånn at man ubevisst lener ryggen mot den ene siden der det ikke er nerve i klem. Ikke overdriv noe, fokuser på dag- og nattplager og at du tar mye paracet etc uten særlig virkning

Husk å bare si det grunnleggende. Hvis du utbroderer for mye virker det rart. La legen styre samtalen. Det burde være enkelt å få, Tram er klassifisert som lavrisiko for avhengighet, men er et fantastisk drug for avslapping.
Sist endret av SteadyEddie; 12. juni 2018 kl. 22:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.