Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 6356
Noen som har noen Cougar dating nettsider som ikke er bare falskhet å svindel? Foretrekker såklart norsk, går med internasjonalt til nøds!

C-date er bare tull å svindel
Du må nok regne med å kjøpe abonnement på mange av sidene. Det betyr ikke nødvendigvis at det er svindel.

En god venn av meg snakker varmt om Victoria Milan. Det er kanskje mer en side for de som ønsker sidesprang, men kompisen min er singel og har landet mye bra gjennom den siden
HectorX's Avatar
Trådstarter
Sitat av Pope Vis innlegg
Du må nok regne med å kjøpe abonnement på mange av sidene. Det betyr ikke nødvendigvis at det er svindel.

En god venn av meg snakker varmt om Victoria Milan. Det er kanskje mer en side for de som ønsker sidesprang, men kompisen min er singel og har landet mye bra gjennom den siden
Vis hele sitatet...
Ah takker! kommer til å teste den siden! Er selv singel, Men er sikkert en del cougars inne der! Hehe er liksom der jeg skiller meg ut, jeg har alltid likt eldre damer.. er bare slik jeg er bygget opp

Sitat av Pope Vis innlegg
Du må nok regne med å kjøpe abonnement på mange av sidene. Det betyr ikke nødvendigvis at det er svindel.

En god venn av meg snakker varmt om Victoria Milan. Det er kanskje mer en side for de som ønsker sidesprang, men kompisen min er singel og har landet mye bra gjennom den siden
Vis hele sitatet...
ok, har registrert på Victoria Milan, fikk nettopp en "flørt" fra en gift kvinne visstnokk på 25 å en annen samboer på 33 som har lagt meg til "Favoritt" må punge ut me minst 1800kr for abonnemang på 3 måneder for å chatte men før jeg gjør dette så håper jeg noen kan bekrefte/avkrefte om det er mye "Falske" profiler der ute? som kun er spam på denne nettsiden for å få meg til å betale for et abonnemang ønsker ikke å gå på en smell
Sist endret av HectorX; 14. juni 2018 kl. 20:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du ønsker å finne deg en eldre dame for sex ville jeg heller anbefalt mer populære datingapper som Tinder eller Sukker.no.
En annen fremgangsmåte er jo å ta deg en tur på utesteder som har et eldre klientell.
Tviler svært på at så mange eldre damer lager seg profiler på ukjente datingsider.
TS, jeg spurte kompisen min og han sier:

«Masse falske profiler overalt. Han bør skjønne når de er fake eller ikke, det skinner lett igjennom».

Mer vet jeg ikke

Edit: Oppfølging fra kompis:

«Jeg ville brukt c-date hvis jeg var han. På VM skal alle være utro og da er de så jævla skvetne.. Og de liker ikke single menn, de vil ha en i samme båt»

C-date har du jo prøvd, men kanskje ikke alle er så ille som du har erfart?
Sist endret av Pope; 15. juni 2018 kl. 00:05.
HectorX's Avatar
Trådstarter
Sitat av Pope Vis innlegg
TS, jeg spurte kompisen min og han sier:

«Masse falske profiler overalt. Han bør skjønne når de er fake eller ikke, det skinner lett igjennom».

Mer vet jeg ikke

Edit: Oppfølging fra kompis:

«Jeg ville brukt c-date hvis jeg var han. På VM skal alle være utro og da er de så jævla skvetne.. Og de liker ikke single menn, de vil ha en i samme båt»

C-date har du jo prøvd, men kanskje ikke alle er så ille som du har erfart?
Vis hele sitatet...
Har ikke prøvd C-date nei, hadde en konto men betalte aldri abonnement etter jeg leste "Reviews" på nette at det var mye fake på C-date! men kansje jeg skal gi det en sjanse alikevell? må innrømme at VM også virker gøy da!

Takk for at du og kompisen din gidder å bruke tid til å hjelpe meg! Setter veldig pris på de! :-)
Mener at det skal være ganske lett å gjennomskue mange av de fake profilene på disse tjenestene, dersom noen bruker helt sjuke modellbilder eller er overlegen bra så er det nok for godt til å være sant dessverre.
HectorX's Avatar
Trådstarter
Sitat av BoleIvars Vis innlegg
Mener at det skal være ganske lett å gjennomskue mange av de fake profilene på disse tjenestene, dersom noen bruker helt sjuke modellbilder eller er overlegen bra så er det nok for godt til å være sant dessverre.
Vis hele sitatet...
Sant nok, problemet er bare at en kan ikke gjennomskue de fake profilene før en har "Betalt" å da er pengene kasta ut av vindue viss det kun er fake profilere som har gitt en "flørt" eventuelt "blunk" på profilen din
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Pope Vis innlegg
«Jeg ville brukt c-date hvis jeg var han. På VM skal alle være utro og da er de så jævla skvetne.. Og de liker ikke single menn, de vil ha en i samme båt»
Vis hele sitatet...
Er vel bare å lyge og si at man er i forhold?
Hva er galt med Tinder? Jeg hadde aldri i livet betalt for en dating-app. Tinder og Happn burde holde i massevis, selv for dem over 35.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Har du prøvd cupido.no?
Tror dette er Norges største og mest seriøse nettside for erotisk dating
Og der er det som regel mest damer i alt fra 30 til 50 årene.
Sist endret av Chromatics; 15. juni 2018 kl. 11:03.
HectorX's Avatar
Trådstarter
Sitat av Chromatics Vis innlegg
Har du prøvd cupido.no?
Tror dette er Norges største og mest seriøse nettside for erotisk dating
Og der er det som regel mest damer i alt fra 30 til 50 årene.
Vis hele sitatet...

Takker! for prøve meg der inne også!
Ja, Cupido er stedet for deg.
Ikke prøv deg med en profil uten bilder, ingen gidder å kontakte deg da. Ellers er det heller ikke særlig fristende med bilder der du kun viser kuken din, vær litt kreativ
Lykke til, jeg er en gammel dame med profil på Cupido.
Klem fra Betty
Blomzterkasse
Tinder for eksempel, må man betale 1200 kr for et år om en skal få noe utav appen ?
HectorX's Avatar
Trådstarter
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Ja, Cupido er stedet for deg.
Ikke prøv deg med en profil uten bilder, ingen gidder å kontakte deg da. Ellers er det heller ikke særlig fristende med bilder der du kun viser kuken din, vær litt kreativ
Lykke til, jeg er en gammel dame med profil på Cupido.
Klem fra Betty
Vis hele sitatet...
da får jeg teste meg på cupido! Takk for gode tips da Betty!