Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1605
Hei

Er det noen her som vet hvor lenge thc sitter i urinen etter å ha tatt ett (sterkt) pipetrekk? Jeg hadde ikke noe thc i urinen før dette..
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Ikke et fasitsvar, men om det kun er dette ene trekket, ville jeg gamblet på 1 uke, max.
Anonym bruker
"Viss Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ved et enkelt tilfelle med hasj kan det spørre i urinen opp til 3 uker. Noen ganger litt mindre.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ved et enkelt tilfelle med hasj kan det spørre i urinen opp til 3 uker. Noen ganger litt mindre.
Vis hele sitatet...
Tull. Vil gjerne se kilde på dette.

Erowid sier 1-3 dager ved 50/15 ng/ml cutoff.
Er jo forskjell på folk, så inntil en uke er såklart mulig. Men 3 uker.. Nei.
Sist endret av SkammeligNykter; 11. juni 2018 kl. 19:26.
En uke hvis du ikke røyker jevnlig og opp til tre uker hvis du røyker jevnlig mener jeg å ha hørt
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil tro urinprøven sier du er clean ila 5 dager.
1 trekk? Du er safe om 3-5 dager.
1-3 uker som over? Wtf liksom, bruk hue a..
Trådstarter
Takk for svar
Prøvene var rene før jeg tok dette ene pipetrekket på lørdag. Jeg har en urintest jeg tar i kveld, også har jeg bestilt fler som jeg får i morgen. Jeg må ha rene prøver fra nå så jeg får igjen lappen etterhvert.. da går eg kun på subutex. Skal slutte til høsten. Gruer meg.. er det sånn at man må være helt clean fra jeg slutter med sub i ett år, eller kan jeg begynne å telle bed tiden fra neste prøve så lenge eg ikke har noe annet enn sub på prøvene, - noen som vet?
Eg skal forresten gi oppdateringer om svara på prøvene
Ett trekk burde gå ur kroppa rimelig kjappt, maks en uke.

Det er verre om du royka daglig lenge, da kan det ta FLERE uker. Veldig lång tid faktiskt.
Trådstarter
Nå er det nøyaktig 3 døgn siden eg tok det ene trekket, og testen viste negativt. Den streken var velsig svak, men uansett.. den hadde vel ikke komme uansett å lite eller mye thc d var i urinen. Så da satser jeg på at jeg trygt kan avgi en urinprøve i morgen så jeg får lappen igjen etterhvert

Den streken var egentlig nesten usynlig.. men den kom. Sist jeg var clean var den velsig tydelig. Kan det være et tegn på at jeg fortsatt har noe igjen i systemet?
Sist endret av annveig; 13. juni 2018 kl. 11:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
1 uke ca. Anbefaler å drikke mye vann, trene, og pisse mye før prøven. Da går det raskere ut av kroppen