Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1475
Heisann dere.

Har tatt en del bilder i det siste, det meste av hester siden vi har mange hester her vi bor. Derfor har jeg valgt ut det jeg synes er best og ble mest fornøyd med.

http://foto.no/cgi-bin/bilder/fullsc...0000&id=215562

Hva synes dere?
Pent bilde faktisk. Fint lys og ok komposisjon. Snøen over de røda løva til venstre var pent. Hvis man skal finne noe å kritisere gjorde teppet bildet litt rotete, og Linn kunne ha hatt litt mer lys i ansiktet, f.eks ved at du hadde flytta deg litt til høyre for å få litt baklys mot motivet. Og liggende kamera er i 99% av tilfellene penest, også i dette tilfellet.

Hva er det forresten hesten har rundt frambeinet?
Sist endret av DonTomaso; 24. januar 2006 kl. 18:44.
Joda, ganske fin den. Liker egentilg ikke hest, men bra. Kunne sikkert vært mye bedre med bare vinter natur. Og kanskje større bilde
Livlig bildet det, jeg liker egentlig ikke hester, selv om jeg også bor på et sted med mye hester. Dog synes jeg den hesten var "søt". Faktisk. Det eneste jeg reagerte på ved bildet var at det var på høykant. Eller har du klippet det? Litt mer natur hadde kanskje gjort seg, for det ser ut som om omgivelsene er veldig pene. Med nysnø, og solskinn.

Men alt i alt synes jeg det er et fint bilde. Har du noen fler? Med mer natur, tatt omtrent samtidig?
Sitat av DonTomaso
Hva er det forresten hesten har rundt frambeinet?
Vis hele sitatet...
Sikkert en støttebandasje:P
fint bilde det her. er enig med DonTomaso at det ble litt rotete med det teppet, men ellers fint
Er faktisk enig med det teppet der, hadde vært mye bedre uten det

Ska se hva jeg får gjort dagene som kommer, de rir hele tidne vettu :P
Jeg synes teppet var bra der. Det markerte hesten, som ellers ville gått i ett med bakgrunnen, (mer eller mindre) Fint bilde!
Sitat av Frozk
Jeg synes teppet var bra der. Det markerte hesten, som ellers ville gått i ett med bakgrunnen, (mer eller mindre) Fint bilde!
Vis hele sitatet...
Enig. Teppet skapte litt liv i bildet, bevegelse. Lyset var fantastisk, men ansiktet forsvant litt på en måte. Snøen ved beina var også fint. Er det noe jeg syntes kræsjet, så var det kanskje at bakgrunnen var for fokusert, og kameraet skulle enten ha vært lavere, eller høyere - helst lavere. Men pent bilde, det skal du jammen ha.
Pent bilde, litt Narnia...

Ellers så kunne det vært fint med noen snødekte grantrær i bakgrunne og ikke alle de kvistene.

Fin hest
Kult med sollyset som lyser opp snøen
Fine farger
Det så jo bra ut det hær! Liker spesiellt den måten solen speiler seg i snøen som hesten slenger opp.
Kan jeg få spørre hvilket kamera du tok bildet med?
/me like

Jeg er også for at teppet burde være med.

Likte bildet ganske godt
bra bilde. og bra kontrast!
Ganske bra, likte idyllen bilde ga meg. Selv liker jeg litt mere dramatisk komposisjon, men dette var veldig bra. Synes fargene var veldig fine, måten hun ser inn i kamera på er det eneste jeg ikke liker. Det blir litt for "lagd". Ellers var det et veldig fint bilde, som du skal være stolt av.