Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 6563
Leser stadig om folk som røyker 1g om dagen eller 10g i uka. Hvordan er dette i det hele tatt mulig? Selv røyker jeg omtrent hver kveld, og forbruket mitt er på maks 1g hver måned. Med bong. Slik har det vært i snart 2 år. Blir stein hver kveld. Dette er ikke noe holier-than-you greie, jeg lurer oppriktig på dette.
Det er generelt en veldig smart tilnærming til hverdagslig rusbruk, å lære seg å nyte lave doseringer. Det er langt mer holdbart i lengden, både for kroppen, psyken og økonomien. Det du beskriver her er imidlertid i det nedre sjiktet for hva som kan sies å gi noen effekt overhodet for folk flest. Du doserer hasj i milligram. Det er jo flott at det funker for deg, men det for lite for de fleste til å få noe særlig ut av det.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan du blir stein på 0,03 g er for meg og sikkert andre en gåte. Det er i alle fall ikke normalt. Jeg hadde ikke blitt påvirket i det hele tatt på den mengden selv uten toleranse. At du itillegg ikke utvikler toleranse er under nummer 2. Er du umenneskelig på andre områder også?
Anonym bruker
"Halvfylt Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er sjeldent man hører om folk som skryter av å ha en grammer i mnd. Enig med mentalmekt, tviler på at du blir særlig fjern. Prøv å røyk en 0.5 joint og kom tilbake
Jeg stusser på forbruket til andre og, men 1g på en måned? Det er ganske imponerende, jeg er vel på en 10g i måneden ca tror jeg.
Nå røyker jeg jointer da, synes det er mer avslappende enn å fyre bong, jeg brukte å røyke bong når jeg var yngre.

Du skal ha ros for å holde forbruket nede såpass, inspirerende. Vurderer å skaffe meg en liten pipe og prøve såkalt "one hitters", er vel endel svinn når man ruller joint
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har klart å røyke meg skakk 10-20 ganger på rundt 1g mange ganger. Nå vaper jeg ca 1-2g hasj i uken.

Syntes hasj gir en bedre effekt når man er litt mer innrøyka, når toleransen er så lav som du nevner så opplever jeg mer negative effekter.
Jeg har røyka daglig i ...øh,eh... noen år nå. Har gått opp fra kanskje 0,1 til 0,3+ om dagen med godt grønt. Men jeg blir jo ikke blåst som i gamle dager lenger. Savner det heller ikke, blir bare "lun" i formen. Og det er det jeg ønsker.

Kan fint fyre en liten uten at folk rundt meg reagerer, men bruker det stort sett bare på kvelden til lindring og søvn.

Til TS: Hva er problemet? Du viser bare at du har god kontroll og er billig i drift. Det er vel en vinn-vinn?
Takk for gode (og morsomme) svar

Vil påpeke at dette ikke er noe skrytetråd. Jeg vil bare gi et sammenligningsgrunnlag

Og det er ikke noe problem for min del over hodet (åpenbart). Jeg har milligramsvekt, og forbruket er på 30-40 mg hver kveld. Maks. Og da er jeg i godform i 4 timer kanskje.

La oss si hasjen er 20% THC, det vil jo da tilsvare 6-7mg THC, som er strong dose smoked ifølge psychonautwiki. 0.5-1g er jo da 100-200mg?? Hva er det jeg misforstår her?!
Så du har kompiser som du røyker med og så deler du en 0,1r på 3? Woah wow
Unskyld meg men har du naturlig hasj!? No offense eller noe høy hest her heller :P nå er jeg på 4 mnd med opphold etter mange års røyking etter sist pause. Men merket også at mengden i mnd gikk drastisk ned på bong/pipe. Men 0.03 er … det hørtes nesten syntetisk ut. Blir du -litt- påvirket eller fjern/høy?
Sitat av 420master Vis innlegg
Unskyld meg men har du naturlig hasj!? No offense eller noe høy hest her heller :P nå er jeg på 4 mnd med opphold etter mange års røyking etter sist pause. Men merket også at mengden i mnd gikk drastisk ned på bong/pipe. Men 0.03 er … det hørtes nesten syntetisk ut. Blir du -litt- påvirket eller fjern/høy?
Vis hele sitatet...
Det er real deal, ikke syntetisk. Blir påvirket i den grad jeg får conceptual thinking (som er min greie, etter mye psykedelika) Kanskje det har en sammenheng
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1g på en måned og daglig røyking høres helt ærlig umulig ut i mine ører.

Hva mener du med "hvordan er det mulig?" å røyke 1g om dagen eller 10g i uka? Det muliggjøres av å mekke den mengden og røyke den mengden. Vi liker å være fjern.
Om du klarer å bli fjern på en så liten mengde du beskriver så good for you men det er litt sånn "jeg spiser bare et knekkebrød om dagen og har 90kg muskler" kinda scamvibe over det for de færreste hadde klart å bli mett av det
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sodoma4 Vis innlegg
Det er real deal, ikke syntetisk. Blir påvirket i den grad jeg får conceptual thinking (som er min greie, etter mye psykedelika) Kanskje det har en sammenheng
Vis hele sitatet...
Mulig du egentlig ikke blir så fjern i virkeligheten da, men at seansen med å røyke setter deg i mindmoden mer enn selve rusen.

Så er det også bare å anerkjenne at ikke alle har behov eller ønske om samme type rusopplevelse. Jeg kan nok tenke litt anderledes av tre små trekk enn av ingen trekk, om jeg leser en bok, ser på stjernene eller ser en dokumentar. Uten å føle meg rusa. Men jeg liker å føle meg rusa, skikkelig rusa så derfor røyker jeg mere.
Fordi jeg er ødelagt i kropp, sjel og psyke. Skulle jeg bare blitt litt påvirka hadde jeg klart meg med 0.5g per joint, men for å bli kvitt smerte og de verste symptomene når det kommer til den psykiske helsa så må jeg ha større doser.

Alternativet er å ta masse vanedannende (lovlige) piller/medisiner som på sikt gjør meg sykere. Ellers takk, THC hjelper meg å ta livet litt tilbake i egne hender.
Jeg hadde tidligere ett forbruk på 1,2 gram om dagen, hasj i joint fra morgen til kveld. Etter en runde eller to med psykisk knekk og angstanfall har jeg nå redusert det til ca 0,02 dagen. Jeg mekker opp 20 sigg, har i 0,2 - 0,3 bønne og har denne mixen i 4-5 dager.
Føler meg nok ikke superstein på dette, men det holder til å stabilisere hjernen og å unngå abstinenser og sug etter mer.
Om det er mentalt og jeg like godt kunne latt være vet jeg ikke, men jeg er veldig fornøyd med det!

Mikrodosering er jo ikke et ukjent fenomen, selv om det ofte gjelder andre ting.
Sist endret av MadameFraulein; 7. november 2023 kl. 23:41.
Kommer an på kvalitet, har røyka alt fra 0,5 på en dag til sikkert 3-4g alt ettersom. Har opplevd at ved bongrøyking jevner forbruket seg etterhvert. Ender ofte opp med å røyke mindre doser men oftere. Men det er vell smak og behag. Ellers er jeg ikke fan av å være grisefjern lengre slik som før.
En gang røyket jeg litt over 8 gram hver dag i 8 uker. Ellers var det ca en femmer om dagen. Og ja, knallgod fjon! Etter jeg kuttet ut tobakken så blir jeg like skev av 0.02-0.05g på en elektrisk jeg har.
Mvh
Sist endret av Bobben79; 7. november 2023 kl. 23:45. Grunn: Tyrkleif
For å komme litt tilbake til poenget her... Hvis man røyker 1g om dagen, vil det tilsvare opp mot 200 mg THC. 10+ mg THC smoked går som "heavy" på psychonautwiki. La oss si at man røyker i 12 timer i strekk, dvs. i snitt over 16mg hver eneste time (og mtp halveringstiden vil det jo akkumulere seg mye, mye høyere også)

Eller er svaret bare at folk sløser vannvittig med hasjen sin og ikke røyker opp halvparten av THCen engang? I så fall kan det begynne å gi mening...
Sitat av Bobben79 Vis innlegg
En gang røyket jeg litt over 8 gram hver dag i 8 uker. Ellers var det ca en femmer om dagen. Og ja, knallgod fjon! Etter jeg kuttet ut tobakken så blir jeg like skev av 0.02-0.05g på en elektrisk jeg har.
Mvh
Vis hele sitatet...
Får du ikke vondt i halsen av å røyke så mye?

Noen ganger har jeg vært nesten oppi et par gram om dagen og jeg kjenner oljelaget som legger seg i hals og svelg, helt jævlig spør du meg.
Pffft folk får jo toleranse, 1g om dagen er ingenting om du røyker fra morgen til kveld..
Sitat av sodoma4 Vis innlegg
For å komme litt tilbake til poenget her... Hvis man røyker 1g om dagen, vil det tilsvare opp mot 200 mg THC. 10+ mg THC smoked går som "heavy" på psychonautwiki. La oss si at man røyker i 12 timer i strekk, dvs. i snitt over 16mg hver eneste time (og mtp halveringstiden vil det jo akkumulere seg mye, mye høyere også)

Eller er svaret bare at folk sløser vannvittig med hasjen sin og ikke røyker opp halvparten av THCen engang? I så fall kan det begynne å gi mening...
Vis hele sitatet...
Toleranse. Med høyt forbruk over lang tid, så går det kun oppover.

Det er ikke noe stort problem å røyke mye, det er bare å trekke ned. Det er bare å røyke heavy lenge nok, så må man ha mer enn før.

Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Får du ikke vondt i halsen av å røyke så mye?

Noen ganger har jeg vært nesten oppi et par gram om dagen og jeg kjenner oljelaget som legger seg i hals og svelg, helt jævlig spør du meg.
Vis hele sitatet...
Så lenge man ikke pådrar seg lungebetennelse eller noe, så blir man bare slimete i halsen og hoster opp litt gugge en gang i blant. Bruk så lite tobakk som mulig og husk på å holde deg hydrert og holde halsen fuktet.
Sist endret av Vasken; 8. november 2023 kl. 00:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sodoma4 Vis innlegg
For å komme litt tilbake til poenget her... Hvis man røyker 1g om dagen, vil det tilsvare opp mot 200 mg THC. 10+ mg THC smoked går som "heavy" på psychonautwiki. La oss si at man røyker i 12 timer i strekk, dvs. i snitt over 16mg hver eneste time (og mtp halveringstiden vil det jo akkumulere seg mye, mye høyere også)

Eller er svaret bare at folk sløser vannvittig med hasjen sin og ikke røyker opp halvparten av THCen engang? I så fall kan det begynne å gi mening...
Vis hele sitatet...
Man pleier ikke å røyke hver time tolv timer i strekk. Stort sett noen feite joints på kvelden, eller morra og kveld i helger. Det er Thc mengder som ikke er bra for huet, og antall rusutløste psykoser har skutt til værs i takt med hvor potent cannabisen har blitt de siste ti åra også. Har hatt et godt (jævlig) knippe av de psykosene selv og egentlig lagt hasjen på hylla pga det men stoneridentiteten sitter fortsatt rota i meg. Jeg tror ikke jeg hadde begynt å få psykoser om jeg røyka mindre mengder og sjeldnere, det kom som konsekvens etter mange års høyt forbruk på hjernen
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du røyker hver kveld – mens vi røyker fra morgen til kveld.

Forsøk å røyk hver morgen, formiddag, ettermiddag, kveld og natt. Da går det lett 35+ gram i uken.


(ikke gjør det, du får så høy toleranse at du ikke føler deg høy lenger, og det sliter veldig i lommeboka)
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så må det også sies at bong/edibles hitter hardere. Et bonghitt på f.eks. 0,5 gram hitter mye hardere enn en jay på 0,5 gram.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så må det også sies at bong/edibles hitter hardere. Et bonghitt på f.eks. 0,5 gram hitter mye hardere enn en jay på 0,5 gram.
Vis hele sitatet...
Du skal ha ganske høy toleranse for å ikke grønne ut totalt av et 0,5g bongtrekk
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du røyker hver kveld – mens vi røyker fra morgen til kveld.

Forsøk å røyk hver morgen, formiddag, ettermiddag, kveld og natt. Da går det lett 35+ gram i uken.


(ikke gjør det, du får så høy toleranse at du ikke føler deg høy lenger, og det sliter veldig i lommeboka)
Vis hele sitatet...
Gjorde det før, fra morgen til kveld men da er jeg kanskje opp på 20g i uka på det meste. Kommer til et punkt der jeg blir like fjern av 0,2 som av 1g. Eller med andre ord så gidder jeg ikke øke mengden hasj i jointen. Lite vits når man er innrøyka og ikke blir fjern lengre.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
stardawg røykte jeg 0.05g om ganga og ble fjern
Det gikk endel hasj når jeg røyka det. Spørs på kvaliteten men 5 g forsvant på 2 dager. Med mindre det var eksepsjonell god hasj, da kunne 5ern vare ei uke.

Etter jeg slutta å røyke hasj og begynte å vape grønt istedenfor så har toleransen gått ned og får mye mer ut av det som forbrukes.

Føles bedre på hode og lommebok
Ryger selv en til to joints om dagen! Bruker ca 1g av Christianias beste dry shift Jeg har gådd opp i kvalitet fremfor 50,- keef med kvantitet, bruker ikke mere penger kun mindre hasj! Dette er mitt mindste forbruk om jeg skal røyke, før lå jeg på 4-5-6 joints om dagen! Hvordan du kan bli skev av så lite undrer meg, samtidig som jeg unner deg det ;*
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du skal ha ganske høy toleranse for å ikke grønne ut totalt av et 0,5g bongtrekk
Vis hele sitatet...
Røyket daglig i 3 år nå.
Det går helt fint å røyke et par gram til dagen om man er skækk fra morgen til kveld. Spesielt om røyker hasjjointer som skal smake godt, og ja en del går opp i røyk, som jeg innså altfor sent i livet. 0,3 på en toasta sigg syntes jeg ikke sløser allverden. Men nå varer en slik joint i 3 dager for meg. Så nå ruller jeg 0,1 jointer som varer i 2 omganger. Dog i min i yngre dager, når hasjen forsatt var god, kunne jeg fint røyke ei halvplate i måneden og vel så det, og fungerte fint med både studier og jobb, hadde nok ikke gjort det samme om igjen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Røyket daglig i 3 år nå.
Vis hele sitatet...
Og jeg har røyka daglig (noen få hvite dager her og der) i omtrent 20 år. Jeg hadde fremdeles ikke takla et halvt gram på en gang i en bong så det eneste du sier oss er at du enten har dårlige varer, eller er totalt uansvarlig i forhold til dosering. Et halvt gram kan vare meg minst et par dager
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du røyker hver kveld – mens vi røyker fra morgen til kveld.

Forsøk å røyk hver morgen, formiddag, ettermiddag, kveld og natt. Da går det lett 35+ gram i uken.


(ikke gjør det, du får så høy toleranse at du ikke føler deg høy lenger, og det sliter veldig i lommeboka)
Vis hele sitatet...
This

Har så ofte gått i samme fella selv. Har hatt perioder jeg røyker mye, alt for mye.

Jeg røyker som oftest i ferier, og prøver å begrense meg til det.
Dessverre for min del så er det håpløst å bare kjøpe seg en femmer for en uke pga tilgjengelighet, så det blir gjerne et større innkjøp for å sikre meg at jeg har tilgjengelig når jeg har den muligheten til å kose meg. Da har jeg som regel hatt et hårete mål om at det jeg ikke røyker opp, det kan spares til neste ferie. Det endte som oftest med et forbruk som går slik:

Dag 1: 1g
Dag 2: 1,5-2g
Dag 3: 3g+
Dag 4: 5g+
Dag 5: ?

På dag 4-5 kan jeg like gjerne legge i fra meg hasjen/werden, da jeg ikke får noe merkbar effekt av det uansett hvor mye jeg røyker(klarer å røyke) Dette er når det fyres i fra morgen til kveld, og det dreper toleransen.

Har dog blitt flinkere med tiden, og jeg har kutta ut morningsen når jeg har røyka. Dette har gitt meg mye mer ut av hasjen/werden, og forbruket ligger jevnt på 1-2 gram hver dag når jeg har periodene mine, istedenfor 50g på en uke, og jeg har nok kuttet forbruket med ca 75% etter å ha kuttet ut morningsen.
Sist endret av FarmerJoe; 8. november 2023 kl. 12:37.
Det er fremdeles idiotisk bruk. Jeg har kanskje fri en 4 dager i strekk og kan røyke hele dagen, et par jointer på morgenen, så til lunsj, rundt middag og mer på kvelden men ender ofte opp med å sovne av her og der, blir fremdeles ikke mer enn kanskje et gram eller maks to om dagen.

Dere må jo finne på noe å gjøre mens man er stein, spille, se film/serier, eller gå ut i naturen med solbriller og headset for å ikke må prate med turgåere.

Jeg kan skjønne at det ender i de dosene dere nevner, men det er jo skikkelig sløsing med penger. Man blir jo jævlig fastgrodd og tiltaksløs, da er ikke tunge tanker og depresjon langt unna.

Cannabis/hasj er best å nyte når man har litt klarhet i mellom røykesessions, ellers er jo alt bare en tung kjip form konstant.
Lykke til!
Jeg kan fint røyke 200 gram i måneden. Har ikke finregnet på akkurat hvor mye jeg røyker men ligger vel mellom 100-200 gram.
Kunne sikkert klart meg med halvparten, men liker smaken så røyker når jeg føler for det.

Halsen er ikke noe problem hvis man har god weed uten mugg.
0,3g per dag gir meg fin rus. Da røyker jeg jointer på ca 0,1-0,15g per.

At du klarer deg med 1/10 er ganske sykt.

Sparte endel ved å halvere inntaket uten at det påvirker rusen i noen særlig grad.

Sitat av Lykkeleeten Vis innlegg
Jeg kan fint røyke 200 gram i måneden. Har ikke finregnet på akkurat hvor mye jeg røyker men ligger vel mellom 100-200 gram.
Kunne sikkert klart meg med halvparten, men liker smaken så røyker når jeg føler for det.

Halsen er ikke noe problem hvis man har god weed uten mugg.
Vis hele sitatet...
Tenk på hva du kunne brukt de pengene til a
Sist endret av IneartheDx; 9. november 2023 kl. 15:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av IneartheDx Vis innlegg

Tenk på hva du kunne brukt de pengene til a
Vis hele sitatet...
200g koster ikke så mye, men om man røyker 200g i måneden og kjøper det i smått… da blir det store summer.
Røyker man så mye kjøper man antageligvis i kilo og selger noen plater/tiere her og der så ender man i pluss uansett hvor mye man røyker.


Har ikke holdt på med kiloer, men jeg har alltid røyket gratis kun ved å hjelpe venner her og der en sjelden gang.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da jeg var 14-15 var det en periode på kanskje et halvt år hvor jeg brukte 2-3 gram om dagen. Det eneste jeg og gutta gjorde var å fly rundt og røyke, røyke og røyke non stop Jeg ble eldre og innså at man ikke behøver å røyke de feiteste jaysa som over hodet mulig så jeg begynte med ca 0.1g i jointen (ofte så lite som 0.05 om shitten var god) og max 0.3-0.4g om dagen fram til jeg valgte å legge røykingsen på hylla.
Sitat av sodoma4 Vis innlegg

Og det er ikke noe problem for min del over hodet (åpenbart). Jeg har milligramsvekt, og forbruket er på 30-40 mg hver kveld. Maks. Og da er jeg i godform i 4 timer kanskje.

La oss si hasjen er 20% THC, det vil jo da tilsvare 6-7mg THC, som er strong dose smoked ifølge psychonautwiki. 0.5-1g er jo da 100-200mg?? Hva er det jeg misforstår her?!
Vis hele sitatet...
Du misforstår ingenting hvis du faktisk blir skækk… men 1g hasj på 20% over 1 måned tilsvarer 33.3mg/dag = 6.66mg ren THC dagen. Jeg tenker vi kan si 10-15% svinn også?

Så da ligger du på ca 5mg ren THC om dagen, men noen dager bruker du jo mer sier du, så hvis du bruker 40mg hasj en dag så betyr det at du kun har 20mg disponibelt dagen etter.
20mg = 4mg THC, kanskje 3mg når du tar høyde for svinn.

I følge psychonaut wiki som du nevner så vil dette lande deg ett sted mellom light og common dose enkelte dager.

Da har jeg ikke tatt høyde for at vekten din opererer med en viss feilmargin også, men om jeg gjorde det så ville du nok havnet nede doser så lavt som 2mg.

Jeg sier ikke at du lyver, men jeg tror du konsumerer en del mer enn du selv er klar over.
Det høres uansett veldig slitsomt ut, gjør du dette av økonomiske årsaker, eller er det bare for å pine deg selv litt?

Kan det være at du har programmert deg selv til å trigge dopamin tilførsel når du belønner deg selv med dette daglige trekket og at rusen egentlig er mer naturlig enn den er THC?
Har en lignende tolleranse selv.

Jeg røyket i noen år stort sett dagelig. Hver gang eksen rullet joint trengte jeg bare en til to trekk og da var jeg en del av sofaen etterpå. Når jeg rullet bare til meg hadde jeg ekstremt lite i.. Har aldri veid, men var ikke rare megenden sammenlignet med va eksen trengte. Kan vel nevne at jeg foretrekker en god vibe over å bli til et møbel.
Trådstarter
5 0
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Du misforstår ingenting hvis du faktisk blir skækk… men 1g hasj på 20% over 1 måned tilsvarer 33.3mg/dag = 6.66mg ren THC dagen. Jeg tenker vi kan si 10-15% svinn også?

Så da ligger du på ca 5mg ren THC om dagen, men noen dager bruker du jo mer sier du, så hvis du bruker 40mg hasj en dag så betyr det at du kun har 20mg disponibelt dagen etter.
20mg = 4mg THC, kanskje 3mg når du tar høyde for svinn.

I følge psychonaut wiki som du nevner så vil dette lande deg ett sted mellom light og common dose enkelte dager.

Da har jeg ikke tatt høyde for at vekten din opererer med en viss feilmargin også, men om jeg gjorde det så ville du nok havnet nede doser så lavt som 2mg.

Jeg sier ikke at du lyver, men jeg tror du konsumerer en del mer enn du selv er klar over.
Det høres uansett veldig slitsomt ut, gjør du dette av økonomiske årsaker, eller er det bare for å pine deg selv litt?

Kan det være at du har programmert deg selv til å trigge dopamin tilførsel når du belønner deg selv med dette daglige trekket og at rusen egentlig er mer naturlig enn den er THC?
Vis hele sitatet...
Jeg tror at effekten blir bedre av selve seansen i seg selv, så du har et godt poeng der. Tok 35mg i går på ett trekk. Holdt resten av kvelden, og var mer enn nok
Sitat av Nea Vis innlegg
Har en lignende tolleranse selv.

Jeg røyket i noen år stort sett dagelig. Hver gang eksen rullet joint trengte jeg bare en til to trekk og da var jeg en del av sofaen etterpå. Når jeg rullet bare til meg hadde jeg ekstremt lite i.. Har aldri veid, men var ikke rare megenden sammenlignet med va eksen trengte. Kan vel nevne at jeg foretrekker en god vibe over å bli til et møbel.
Vis hele sitatet...
Tror mye av svaret ditt ligger i det siste du skriver. Selv syns jeg det er helt forferdelig å bli helt kake, med alt det tilfører (svimmelhet, kvalme, kaldsvetting osv)

Different strokes for different folks. Har vært mange gode, oppklarende svar her
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg røyker kun på kveld når jeg legger meg. Forbruket mitt ligger knapt på 0.1-0.2 daglig.

En ting som alltid har imponert meg er folk som klarer å fysisk røyke flere gram daglig. Spesielt dem som klarer å være noen lunde oppegåendes samtidig.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg røyker kun på kveld når jeg legger meg. Forbruket mitt ligger knapt på 0.1-0.2 daglig.

En ting som alltid har imponert meg er folk som klarer å fysisk røyke flere gram daglig. Spesielt dem som klarer å være noen lunde oppegåendes samtidig.
Vis hele sitatet...
Det e jo fordi man blir innrøykt/høy toleranse når man røyker mye. Så da blir en joint som å ta en snus, får ikke mye rus ved å røyke mye hver dag
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det e jo fordi man blir innrøykt/høy toleranse når man røyker mye. Så da blir en joint som å ta en snus, får ikke mye rus ved å røyke mye hver dag
Vis hele sitatet...
Ja, og da til poenget mitt under. Er ganske imponert over folk som fungerer mens dem røyker hele dagen.
Anonym bruker
"Vennlig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om 11 dager skal jeg røyke meg mongis for de som lurte
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om 11 dager skal jeg røyke meg mongis for de som lurte
Vis hele sitatet...
Ojj, hvor mye skal du røyke da?
Anonym bruker
"Vennlig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ojj, hvor mye skal du røyke da?
Vis hele sitatet...
Tjaa nærme 1G kanskje? Minst 0,5g fordelt i 2-3 joints har hatt en ufrivillig pause i snart 8 uker så skal bli godt altså! Håper på å smake noe blueberry rundt juletidene også!
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenker at her går det ca 5gr i måneden og holder fint for meg.

Tåler mye av rusmidler generelt som mann på 100kg, men akkurat weed bruker jeg lite av til tross for daglig j
Anonym bruker
"Vennlig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tenker at her går det ca 5gr i måneden og holder fint for meg.

Tåler mye av rusmidler generelt som mann på 100kg, men akkurat weed bruker jeg lite av til tross for daglig j
Vis hele sitatet...
greit å holde det i små mengder det er lett å få litt noia hvis man røyker for mye på lav toleranse, men da er det bare å ta det rolig. er ikke så gøy å være i hasj tåka akkurat verden bare flyr forbi mens man føler seg stuck. no good.
Jeg lå vell på mellom 0,5-1,5g hasj daglig i de åra jeg brukte å røyke daglig,hadde perioder det kunne være mer eller mindre,tipper rundt grammet per dag i snitt.Det gikk mest i bong,med en å annen joint av å til.

Å til spørsmålet,det går helt fint når man røyker 0,1-0,2 per bong hit skal det ikke mye til å krysse ett gram daglig.Er langt mer uvanlig å greie på så sinnsykt lite som du gjør..
Sist endret av JayHova; 12. november 2023 kl. 00:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.