Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1701
Hei.

Vurderte å klippe mitt gamle SIM-kort til microsim.

Problemet er at jeg ser på guider at SIM-kortene der ikke er like til mitt. I mitt tilfelle ligger chippen helt inntil kanten på kortet. Umuliggjør dette klipping?
Det gikk helt fint på mitt. Jeg klipte til et gammelt telenor SIM-kort til micro-sim, og det har ikke vært noen problemer, selv om jeg måtte klippe litt i chippen.
Du kan finne en side der du kan printe ut en mal, så er det bare å klippe etter den. Enkelt og trygt.
Konsulenten
Fuzzybossen's Avatar
Trådstarter
Sitat av steffena92 Vis innlegg
Du kan finne en side der du kan printe ut en mal, så er det bare å klippe etter den. Enkelt og trygt.
Vis hele sitatet...
Ja, men disse malene har chippen i midten noe ikke mitt har. Den ligger som sagt helt på kanten.

Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
Det gikk helt fint på mitt. Jeg klipte til et gammelt telenor SIM-kort til micro-sim, og det har ikke vært noen problemer, selv om jeg måtte klippe litt i chippen.
Vis hele sitatet...
Ok. Da tar jeg nok sjansen. Er jo ikke verre enn at jeg kan skaffe nytt på Elkjøp til Mandag.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Jeg klippet mitt på frihånd mens jeg ventet på nytt, ble to finklippinger men fungerte som bare juling.
Kan være lurt å file til siste rest, om du ikke treffer på første forsøk, for er meget fort å klippe litt for mye av simkortet...

Husk også på at nytt simkort koster 200 kr =)
Fikk kortet mitt klippet gratis på en Netcom-sjappe, selvom jeg er Telenor kunde.