Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1035
Hei! Jeg har et stort problem som gjør at jeg ikke får spilt. Jeg er koblet til internett, og får gjort det meste (nettleser, skype, spotify funker uten problemer). Problemet er at spill ikke kobler seg opp mot nettet mitt. Jeg har ikke gjort noe med nettet eller pcen, det bare var sånn når jeg kom hjem fra en ukes reise. Det jeg synes er rart er at broren min er koblet på samme nettet, men spill funker på pcen hans. Jeg har tilbakestilt pcen til fabrikkinstillinger, men det hjalp ingen ting. Jeg fant heller ikke noe svar på google. Broren min sier han ikke har gjort noen endringer på internettet, men det synes jeg høres litt usansynlig ut

(Edit Broren min kommer inn på League of Legends eller Battle.net heller, han bare trodde han gjorde det, så det må være noe feil med nettet.
Sist endret av Hermzz; 1. november 2015 kl. 16:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kan være du må aktivere UPnP eller åpne noen porter.