Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 821
Har et Thomson modem fra ngt som jeg gjerne vil sette i bridge mode mot min netgear ruter, og bruke den til all trafikk. Ngt er litt vrien på å gjøre dette, men jeg har fått dem til å lage en bruker på modem som har alle rettigheter.

Så, er det noen som har gjort dette og kan lage en liten miniguide?
Når jeg samtidig har alle rettigheter, er det noen justeringer jeg kan gjøre ellers som gjør farten bedre?

På forhånd takk!
Høres teit ut at dem har gitt deg alle rettighetene på modemet. Hvordan ser det ut, har du bilde ?
kimzor's Avatar
Trådstarter
Har ikke vært inne på modemet enda, men han jeg snakka med på support som ikke kunne brigde laga meg en bruker på modem med alle rettigheter når jeg nevnte leverandørbytte fordi jeg skal ha modemet i bridge. Dette modemet er jo ubrukelig.

Edit: Modemet heter jo selvfølgelig 789.
Sist endret av kimzor; 29. oktober 2015 kl. 00:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.