Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 795
Vet ikke om dette er riktig plass å poste, men prøver.

Når jeg ser filmer på YouTube flytter hele bildet seg litt til høyre, sånn at jeg ikke får sett hele skjermen (dette skjer bare i lite og mellomstort bilde, ikke fullskjerm)

Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?
Sist endret av MariusM; 8. juli 2012 kl. 20:58.
Sitat av MariusM Vis innlegg
Vet ikke om dette er riktig plass å poste, men prøver.

Når jeg ser filmer på YouTube flytter hele bildet seg litt til venstre, sånn at jeg ikke får sett hele skjermen (dette skjer bare i lite og mellomstort bilde, ikke fullskjerm)

Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?
Vis hele sitatet...
Samme her.
Bortsett fra at det skjer uansett hvilken størrelse.
Har det samme problemet. Har fikset det noen ganger ved å restarte nettleseren. Noen ganger funker det å sette på fullskjerm, men andre ganger låser den seg helt til høyre.
Skjer dette når reklamen (Den nederst) kommer på, eventuelt for spesifikke reklamer? Bruker dere AdBlock e.l.? Hvis nei - prøv AdBlock bare for YouTube-adden.
Sist endret av sqrt; 8. juli 2012 kl. 21:10.
#33
MariusM's Avatar
Trådstarter
Ja, det funker jo en liten stund hvis man starter nettleseren på nytt, men det er jo ikke en permanent løsning, desverre =/
Har samme problemet på nrk nett-tv, og det løser jeg ved å "zoome" litt ut i nettleseren.
Sist endret av caperno; 8. juli 2012 kl. 21:11.
#33
MariusM's Avatar
Trådstarter
Sitat av sqrt Vis innlegg
Skjer dette når reklamen (Den nederst) kommer på, eventuelt for spesifikke reklamer? Bruker dere AdBlock e.l.? Hvis nei - prøv AdBlock bare for YouTube-adden.
Vis hele sitatet...
Ja, det skjer som regel når den kommer/når jeg lukker den. Lastet den ned nå, skal se om det funker
Det skjer med meg også, men bare på mellomstor skjerm, og kun etter reklamen har kommet opp. Det har egentlig bare skjedd et par ganger, så teorien om at det kun er visse reklamer som utløser det kan stemme. Uansett håper jeg det er en bug som youtube snart får fikset
#33
MariusM's Avatar
Trådstarter
Har sett en del klipp nå for å sjekke, virker som AdBLock løste problemet! Takk for tips sqrt!