Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2131
Skal kjøpe meg en ny telefon og trenger litt hjelp til å velge.
Noen som har synspunkter på hvilke av disse som er best:
Samsung Galaxy S III
HTC One X
LG Optimus 4X HD

Takker for alle svar!
Sitat av Anonym41264 Vis innlegg
Skal kjøpe meg en ny telefon og trenger litt hjelp til å velge.
Noen som har synspunkter på hvilke av disse som er best:
Samsung Galaxy S III
HTC One X
LG Optimus 4X HD

Takker for alle svar!
Vis hele sitatet...
Galaxy 2 III har de beste spesifikasjonene, men designmessig er HTC en peneste etter min mening. Jeg gikk for HTC, og angrer ikke i det hele tatt. Ytelsesmessig på topp, og den ser bra ut.
Sist endret av meitemark; 2. november 2023 kl. 11:22.
Samsung anbefales sterkt! HTC er også noe du kan vurdere.
Du har også Windows telefoner visst du vil prøve noe nytt anbefales!
Sitat av CookieY Vis innlegg
Du har også Windows telefoner visst du vil prøve noe nytt anbefales!
Vis hele sitatet...
Prøvd windows phone og var ikke fornøyd. Jeg skal ha nok ha android denne gangen.

Det står igrunn mellom HTC one x og samsung galaxy s3
Sitat av Mc.HeX Vis innlegg
Samsung anbefales sterkt! HTC er også noe du kan vurdere.
Vis hele sitatet...
Thumbs up for you.

Selv ville jeg vel valgt den billigste av de. Men om de er like dyre, ville jeg valgt Samsung.

Men de har veldig forskjellig opplegg på mobilen. Så velg hva du selv tror er best.

Men Samsung er kåret til en av de beste mobilene, så gå for den du!
Fikk galaxy s3 i går. Veldig fornøyd! Eneste minus for min del er at den store skjermen begynner å bli litt i overkant for en-håndsnavigering med tommelen (jeg har små hender). Men skal man ha stor skjerm så skal man ha stor skjerm!
samsung ingen over og noen hakk ned til neste på. lista, gå for samsung
Gå for samsung om plast ikke plager deg og du vil ha en noe bedre skjerm, om du vil ha kvalitetsfølelse gå for One x
om du vil ha kvalitetsfølelse gå for samsung





Men skal ikke si det er stor kvalitet forskjell, men samsung er testet og er bedre en htc one.
S3 har minnekortleser, bedre batteri og mulighet for å bytte det ut. Svaret er enkelt, S3 er definitivt best.
Sist endret av Mkvarner; 7. juni 2012 kl. 20:22.
Jeg bestemte meg for Galaxy S3, selv om jeg liker design av HTC One X mer enn Galaxy. Men anmeldelser på nettet sier at S3 har bedre batterilevetid. Min anbefaling - S3
Kjøpte selv S3 etter å ha hatt iPhone i flere år. Fikk den for et par dager siden og kan si meg storfornøyd. Vil sterkt anbefale S3'n.
Helt enig med de andre her som anbefaler S3.
Fikk den for 3 dager siden, jeg sier bare: ingen over, ingen ved siden.

Men et kjapt spørsmål til andre som har fått S3: Hvordan fikk dere tak i mikro-SIM-kortet? :L
Sitat av Hoat Vis innlegg
Helt enig med de andre her som anbefaler S3.
Fikk den for 3 dager siden, jeg sier bare: ingen over, ingen ved siden.

Men et kjapt spørsmål til andre som har fått S3: Hvordan fikk dere tak i mikro-SIM-kortet? :L
Vis hele sitatet...
Der jeg kjøpte mobilen, Spaceworld. Men jeg tegnet abonnemang samtidig da.
Hva med en Galaxy Note?

Du sparer en høvding, får større skjerm og større batteri... Dual-core er fremdeles bra nok, dog kan telefonen bli litt for stor for enkelte

http://www.elkjop.no/product/mobil-o...NGINE_PRISJAKT
Sist endret av Intet_Inside; 7. juni 2012 kl. 22:06.
Vil bare nevne at HTC er en TANKS av en mobil.. Lurer på hvor mange ganger den har gått i bakken og veggen uten en eneste skramme.. Den mest holdbare mobilen jeg noen gang har hatt! Strålende fornøyd med Incredible S i allefall^^