Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 970
Hei!

Jeg har akkurat gått over til Vista og lurer på en ting. Jeg installerte et spill, så fant jeg ut at jeg ikke ville ha det. Da gikk jeg inn og avinstallerte spillet, etter det slettet jeg systemfil mappa til spillet. Men for det blir ikke noe plass frigjort.

Hvordan frigjør man da plass?
Har du tømt papirkurven?
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Har du tømt papirkurven?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har tømt papirkurven, kjørt Ccleaner og diskopprydning.

Det blir nesten mindre plass for hvert minutt som går

Sitat av macgyver1958 Vis innlegg
Ja, jeg har tømt papirkurven, kjørt Ccleaner og diskopprydning.

Det blir nesten mindre plass for hvert minutt som går
Vis hele sitatet...
I Stad hadde jeg igjen 413 Gb, og nå har jeg plutselig bare 398 gb
Sist endret av macgyver1958; 1. mars 2009 kl. 20:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
driver du med noe downloads ? bit torrent eller noe slikt ?
Det lukter virus!
No downloads, og heller ikke noe virus. Jeg fikk pc'en på fredag. Har også tatt en hijackthis test, ikke noe malware og se.
Sist endret av macgyver1958; 2. mars 2009 kl. 14:59.
Du skulle vel tilfeldigvis ikke ha noe programvare fra Norton på maskinen?
Hvor mye plass tar egentlig Vista på maskinene med orginale windoes spill og programer? (Begynte først med vista på fredag)
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
13GB her for ultimate edition.

Men irrelevant mtp lagringspriser idag.
OK, men se her: http://vgd.no/forbruker/datahjelp/te...itpost22905213 på siste innlegg, der sier en person at vista bruker ca 50 gb, men den orginale oppsettningen tar kanskje 5-10 GB.

Fant forresten ut av det. Jeg slo av gjenoppretting konsollen. Før jeg slo den av hadde jeg 398 gb ledig, etter jeg slo den av har jeg 430 gb.
Sist endret av macgyver1958; 2. mars 2009 kl. 15:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
gjenoppretting konsollen, hvor er den i windows ?
Sitat av Heihatchi Vis innlegg
gjenoppretting konsollen, hvor er den i windows ?
Vis hele sitatet...
Systemegenskaper - Systembeskyttelse