Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1400
Jeg var på byen for to-tre uker siden, og da kom jeg over en helt annen type knips enn hva jeg tidligere har smakt. Han sa det var blue transformers. De var mørke blå, kanskje en eller to mm tykke, og de kan umulig ha vært mer enn 0,5x0,5 cm store, hvis ikke mindre. Jeg husker at jeg synes de var ganske små.

Hadde spist ca. 0,5 mdma pluss en redbull, før jeg spiste den blå pilla. Kom over en fyr på gata (av alle steder) som viste de til meg. Har spist en del knips før, men ikke som denne.

Det tok ca. 30 min før jeg følte den (litt vanskelig å si, i og med at jeg allerede hadde spist en god del før), men da den kicka inn føltes deg som om alt rundt meg suste forbi. Lydene forandret seg som om jeg skulle vært i en stor badehall. Det pumpet i hele kroppen min, som en vanlig extacy, men etter ca en time begynte jeg å bli veldig forvirra, og små detaljer begynte å bølge. Jeg fortalte kompisene mine dette, som også hadde spist en hver. De følte ikke på det samme som meg, med bølgene osv, men de tåler mye mer enn meg også.

Jeg fikk følelsen av at det var 2cb i de, kan det stemme? Noen som har smakt de og følt det samme?
500mg mdma + knips fra en fyr på gata? Er du ikke riktig bevart?
thereses's Avatar
Trådstarter
4 0
Sitat av monoxide Vis innlegg
500mg mdma + knips fra en fyr på gata? Er du ikke riktig bevart?
Vis hele sitatet...
Det var en kveld utenom det vanlige. Helt enig med deg i at det er dumt. Hadde besøk av noen venner fra Stockholm, som alltid drar det litt for langt. 05 mdma var fortelt utover mange timer, så var ikke så ille! Var ute i kanskje 20 timer, og da jeg kom hjem spøy jeg som en gris. Sov i et døgn

Men det var jo ikke poenget mitt? Lurte på om noen visste om det var 2cb i de
Sist endret av thereses; 13. oktober 2015 kl. 02:14.
thereses's Avatar
Trådstarter
4 0
Sitat av monoxide Vis innlegg
http://pillreports.net/index.php?pag..._pill&id=33974

Disse? De er ihvertfall ikke noe rene.
Vis hele sitatet...
Ja, de så sånn ut. Men jeg mener de var mørkere. Fingrene mine var blå etter jeg tok på de.

De passer beskrivelsen veldig bra. Kompisene mine ble trøtte og ''fjerne'', mens jeg fikk små halliser og følte meg lettere, men rar. Det første jeg tenkte dagen etterpå var at de ville jeg prøve igjen, uten å ta alt det andre først. Men nå som jeg fikk lest litt om de så endret jeg mening. Takk for hjelpen
Sist endret av thereses; 13. oktober 2015 kl. 04:13.
Høres litt ut som MCPP eller PMMA i lave mengder..

2c-b vil stort sett gi påfallende visuals - spør du meg er den beste beskrivelsen at alt "puster".

2c-b knips har også en tendens til å være dyrere - ikke billigere enn knips forøvrig. Så når en fremmed pusher på fremmede pleier det heller å være boss av ovennevnte type
Hvorfor ikke kjøpe et testkit og sjekke selv? http://www.ebay.com/itm/281795135556
thereses's Avatar
Trådstarter
4 0
Sitat av Grix Vis innlegg
Hvorfor ikke kjøpe et testkit og sjekke selv? http://www.ebay.com/itm/281795135556
Vis hele sitatet...
takk for tipset!