Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1074
Okey, greia er at en venn av meg fant det morsomt å tegne diverse kjønnsorganer på capsen min idag. Jeg brukte flekkfjerningsspray som luktet noe jævelig, og måtte selvfølgelig vaske den etterpå. Etter to vask så er lukten borte, men selve delen av capsen som gir skygge er slapp som en lefse.

Hvordan kan den fikses? Om den kan?

Og halvparten av dere tenker, han kjøper jo bare en ny en? Det tenkte jeg også, men hevn er mye deiligere enn en ny caps (som jeg har opparbeidet meg en god del av)
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Mikrobølgeovn? Evt prøve å stryke den.
Greia er jo at det er papp som ligge inni den skygge saken og vi vet alle hva som skjer med papp som blir våt og skal tørkes igjen, det blir aldri det samme. Jeg har selv vært borti problemet og det er noe dritt værtfall når capsen koster litt. Mitt forslag prøv og tørk og visst ikke så kan du kjøpe ny
prøv å tørk den mellom to tunge bøker kanskje det vil hjelpe