Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2741
Kom over 12 Rosa Delfiner her for ikke så veldig lenge siden, mange i nærmiljøet hadde prøvd disse påforhånd og kunne fortelle at de var myke 'sofaknips'. Både jeg og fruen hadde prøvd litt forskjellig før, og bestemte oss for at vi skulle kjøre på disse en helg vi var for oss selv.

Vi bestemte oss for å ta seks hver, og startet med de to første ca klokken 21. Vi satt lenge å bare slappa av, kikket på tven og laget spilleliste på dataen for å koble til annlegget etterhvert.

Etter en halvtime-45 minutter begynte blikket å bli uklart, alt gikk på en måte i bølger. Hjertet slo fortere og smilet trakk lett hos begge. Alle farger og følelser ble forsterket, og som de fleste som har prøvd knips sikkert vet så ble det veldig godt å ta på seg selv. Stryke på hverandre, kose, klemme etc..
Vi hørte mest på behagelige sanger fra tiesto og ATB, ikke noe sånn hardcore black techno.

Vi bestemte oss for å prøve å ha sex, jeg fikk bølger av glede og oppstemthet i kroppen bare hun såvidt tok på meg nedentil (og resten av kroppen forøvrig). Hun ønsket at jeg skulle tilfredstille henne nedentil, slik at hun kunne kjenne hvordan dette var på knips. Og hva kan jeg si, det må ha vært godt, hun kom som et lyn, KJAPT! Følelsen av å være der nede, å kjenne hennes bløte lem over mitt ansikt var helt sinnsykt herlig. Jeg kan ikke beskrive det på noen annen måte. Det var varmt.
For de som lurer så ble jeg raskt hard, og kom sikkert 3 minutter etter at jeg startet å penetrere henne.. det var helt sykt, jeg eksploderte. Orgasmen varte lengre enn vanlig.

Tror vi bare hadde kommet 30 minutter i turingen. Vi lå på dyner på gulvet, hun lå i armkroken min å gjenntok gang på gang: Deeeeeiiiillliiiig. MMMM.
Hun sa det på en rolig og behagelig måte som fikk hele kroppen min til å 'kjitte' (eller hva det no heter). Jeg plystret rolige og behagelige fuglelyder hele kvelden lang, dette var ikke bare behagelig og godt for meg, men også for hun. Dama fikk også en utrolig trang til å kle seg naken, å bare gå rundt uten klær. Hehe.

Etter at det hadde gått to timer, tok vi to til. Så gikk det en time til og to nye piller ble tatt (Hver).
Vi lå for det meste bare på gulvet å turet, dama sprang litt rundt. Danset litt, kikket under bord og stoler. Hun ble straks veldig stresset.
Jeg måtte mase på henne slik at hun la seg ned å slappet av igjen, følte liksom at rusen ble litt ødelagt av stress

Så begynte en enorm hodepine hos begge, og kjevelås. Lå sikkert i over en time uten å være i stand til å bevege kjeven. Hadde liksom tennene bitt sammen.

Fruen begynte å prate med folk i løse luften, jeg spurte om det var meg hun pratet med, og fikk nei, ingen. til svar. Men fikk senere vite at hun hadde lukket øynene og plutselig fått et bilde av folk hun hadde møtt tidligere på kvelden. Så hadde hun innbilt seg at de var til stede, og at hun kunne føre en samtale med dem! samtidlig som at hun visste at det egentlig ikke var slik og at jeg lå ved siden. Veldig rart, men hun forteller at det var veldig gøy på en spesiell måte.

Når klokken rundet 3-4, bestemte vi oss for å legge oss. Se om vi kunne prøve å sove, begge var veldig slitne og hadde sinnsykt vondt i hodet. Vi prøvde å ha sex enda engang, da hun var meget kåt. Men jeg fikk den rett og slett ikke opp, det var helt umulig.

Men når vi hadde lagt oss, begynte jeg å se bilder på veggen, av masse ukjente folk. Noe jeg forøvrig aldri har opplevd på knips før. Dama fortalte også at hun hadde opplevd at jeg hadde endret fjes, og at jeg først var satan og etterhvert endret til et ikkemenneskelig fantasi-vesen. (Ansiktet altså)..

Til slutt sovnet vi endelig, og voknet litt øre dagen derpå. Men tørr å påså at hangover etter alkohol er mye verre.

MEN, hele uken etter turingen brukte jeg masse tid på å høre techno å undre på rare ting. Jeg fikk også følelsen av at hele livet dreier seg om knips og at det var løsningen til alt. Fikk også en del flashbacks de tre første dagene, spesiellt i forbindelse med musikk. Noen andre som har opplevd dette ?

Vil påstå at dette var en veldig hyggelig og koselig affære, men skulle ønske at rusen hadde varet litt lengre. Den føltes liksom så kort. Selvom 5 og en halv time kanskje er ganske så lenge. :-)
Som de fleste sikkert vet så er det vanskelig å beskrive opplevelsen 100%. Noe er for personlig å skrive, mens andre ting er vanskelig å sette ord på.

:-)
Fin blanding av triprapport, og sex-novelle.

Sitat av lit1
Noe er for personlig å skrive.
Vis hele sitatet...
Joda
Sist endret av Mcmak; 14. januar 2009 kl. 20:01.
Syntes det var bra rapport jeg. Er ikke ofte folk skriver om turing og sex samtidig. Virker dritbra Kjipt jeg aldri tør å prøve meg ut på noe slikt.
Sist endret av Lebowski; 14. januar 2009 kl. 20:32.
Gøy lesing


Sitat av Lit1
Dama fortalte også at hun hadde opplevd at jeg hadde endret fjes, og at jeg først var satan og etterhvert endret til et ikkemenneskelig fantasi-vesen.
Vis hele sitatet...
Haha...
Trådstarter
Sitat av Mcmak Vis innlegg
Fin blanding av triprapport, og sex-novelle.



Joda
Vis hele sitatet...
Hahaha, ja.. jeg burde vel egentlig ha fjernet den. Men fra starten av hadde jeg egentlig ikke tenkt å gå så dypt inn på saker og ting, men ble visst det :-p
Sitat av lit1 Vis innlegg
Fruen begynte å prate med folk i løse luften, jeg spurte om det var meg hun pratet med, og fikk nei, ingen. til svar. Men fikk senere vite at hun hadde lukket øynene og plutselig fått et bilde av folk hun hadde møtt tidligere på kvelden. Så hadde hun innbilt seg at de var til stede, og at hun kunne føre en samtale med dem!
Vis hele sitatet...
Dette skjedde også med en venn av med på brune hjerter, var helt loka.
Han var så tura at han bare mumlet og så tomt ut i luften. Han hadde visstnok et energilag rundt kroppen som han drev å beundret ved å gni på det med hånden sin sånn 3-4cm over låret sitt.
Nå og da kom han med spm som "Hvor er Anders?!" "Var ikke Anders her nettopp?" "Er han ute å pisser, eller kom han tilbake?" "Hvor er Anders egentlig, hvorfor er ikke Anders her nå egentlig a?"
Vedkommende hadde han altså kun møtt tidligere på kvelden.

Husker jeg satt i sofaen og humret litt av den seansen der, haha
Trådstarter
Haha, nice :-)
Helt grei rapport, men når du trenger 6stk knips på en kveld så begynner jeg å lure på hva du har fått tak i...
Kjempespennende. De brune hjertene har akkurat kicka ganske bra inn hos meg nå. Meget spennende å lese nå må jeg si, hehe.
Trådstarter
Sitat av Eclipse Vis innlegg
Helt grei rapport, men når du trenger 6stk knips på en kveld så begynner jeg å lure på hva du har fått tak i...
Vis hele sitatet...
Hehehe, ja si det.. men jeg merka jo funk etter de 2 første.. å da hadde vi jo mange igjen.. frister jo veldig å ta flere når du først er i gang.. mener JEG da :-) En kompis som har litt mer peiling på X etc, sier at det ikke var så mye i disse delfinene, slik at han også måtte ta mange for at de skulle funke skikkelig liksom..


Og til resten, takk for all positiv tilbakemeldning !! :-) Gøy at dere liker det jeg har skrevet :-)
Gamlehjemma kommer til å bli fylt med mye bra om noen år tror jeg.. om dere overlever da.
Kul historie. Men har nok aldri opplevd å prate med folk som ikke er der på knips.

Åh, de brune hjertene altså skulle ønske de fremdeles fantes.