Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  118 27774
Om det funker i praksis så er det jo bare å kjøre en hæv med ziplock poser, alle klarer å vakuum pakke med de. Så bruker du du maaange poser rundt hasjen, så skal det jo kanskje vare hele flyturen
Sitat av mad-dj.
Er til trondheim jeg skal, men regner vel med jeg finner noen som selger der?
Vis hele sitatet...
nå er det VANSKELIG og skaffe i tr.heim om du ikke kjenner folk. jeg slet mye i begynnelsen med og finne noen som solgte og hadde noe som var bra:P

men jeg har flyd Trondheim- Kristiansand mange ganger (ikke med bønne da) men ALDRI sett hundene eller noe, i verken i Tr.heim, bergen, oslo eller kr.sand men man vet jo aldri når de tullingene er der
herregud, dette her er lett, du gjør følgende:

ta hasjen å pakk den inn i mye plastfolie derretter putter du den nedi sokken din frammerst ved store tåen din, å ha på deg skoene dine and u will fly away easy man!
Sist endret av Nikolai.S.K; 8. juli 2008 kl. 08:07. Grunn: skrivefeil
Synes diskusjonen om hvor vidt hundene lukter det eller ikke er idiotisk. Hundene lukter det uansett hvor mye du pakker det inn. Hvis man det hadde funnet en metode hundene ikke luktet det på, så tror jeg få hadde blitt tatt generelt.

Men når det er sagt, er sjangsen for at du blir luktet på av en hund på innlands minimal. Da tror jeg du må ha uflaks, at en hund er på vei fra et sted til et annet på flyplassen akkurat da du går forbi eller noe. Tror neppe de har kontroller innlands. Hvor mange narkohunder er det egentlig i Norge tro? Og hvor mange er trent opp til å lukte hasj? Vet ikke jeg, men ser ikke for meg at de gidder å bruke de ressursene på innlandsflyvende...Har selv tatt med meg Oslo-Bergen uten stress.
Sitat av Nikolai.S.K
herregud, dette her er lett, du gjør følgende:

ta hasjen å pakk den inn i mye plastfolie derretter putter du den nedi sokken din frammerst ved store tåen din, å ha på deg skoene dine and u will fly away easy man!
Vis hele sitatet...
Hvis man skal gjøre det sånn, så må man være forsiktig og ikke ha noe deler av metall på skoene dine. Da piper de i kontrollen, og du må legge skoene i en kasse som scannes. Da er du busted!

Når jeg frakter med fly, så tar jeg alltid greiene under ballene.
jeg vet ikke åssen det er nå, men et annet alternativ enn å ha en femmer eller ti'er med hasj i munnen på _innenlandsfly_ tror jeg bukselomma er mer behagelig, og forenkler betraktelig pratinga hvis du skulle få behov for å si et eller annet, det fungerte ihvertfall for noen år tilbake.
Sitat av Smilygirl
Men når det er sagt, er sjangsen for at du blir luktet på av en hund på innlands minimal. Da tror jeg du må ha uflaks, at en hund er på vei fra et sted til et annet på flyplassen akkurat da du går forbi eller noe. Tror neppe de har kontroller innlands. Hvor mange narkohunder er det egentlig i Norge tro? Og hvor mange er trent opp til å lukte hasj? Vet ikke jeg, men ser ikke for meg at de gidder å bruke de ressursene på innlandsflyvende...Har selv tatt med meg Oslo-Bergen uten stress.
Vis hele sitatet...
Jeg flyr relativt ofte og ser narkohunder i avgangshaller stadig vekk. De er som regel i bagasjeanleggene, men er også ute i terminalen, og da spiller det liten rolle om du kommer fra utlandet eller innlandet.

Poenget er at man ALLTID kan bli tatt, uansett hvor mye man tror det motsatte. Sjansen er selvsagt liten, men den er der.
Du kan jo også bare sende det i posten så får du det når du kommer frem med flyet.
Sitat av Expl0rer^
tta det i boxeren for faen, eller sokken, ta sjangsen hadde med 10g ned til hellas fra gardermoen, gikk fett
Vis hele sitatet...
Du må isåfall ha et veldig skitten, og illeluktende underliv.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
"Litt" gammel tråd... men lurer på en sak ifht å svelge greiene... Kan ikke hunden lukte det like godt da? Og hvordan vil det egentli fungere for jenter å innføre det vaginalt?
Hva med tog istedenfor fly? da er du sikker ihvertfall.
Sitat av kinao Vis innlegg
"Litt" gammel tråd... men lurer på en sak ifht å svelge greiene... Kan ikke hunden lukte det like godt da? Og hvordan vil det egentli fungere for jenter å innføre det vaginalt?
Vis hele sitatet...
Hvis du skal putte hasjen opp i stompen så vil det fungere slik at hvis du blir markert av en hund så er det fare for å få en stor vekterfinger opp i samme stomp.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av compurhythm Vis innlegg
Hvis du skal putte hasjen opp i stompen så vil det fungere slik at hvis du blir markert av en hund så er det fare for å få en stor vekterfinger opp i samme stomp.
Vis hele sitatet...
Det å innføre noe vaginalt, er vel ikke helt det samme som å ha noe i stompen

Men ellers, stemmer vel det du sier.
Hva hvis man har jakke med godt skjult lomme da? Hvis bikkja markerer på deg og tollerne ikke finner noe, så tenker de vel sikkert at bikkja tenkte feil eller noe?
Jeg tok nettop fly i disse dager med en liten klump i sekken. Jeg ville nok unngått gardermoen, men eller er vel sjansen meget liten for og bli tatt innenlands, har til dags dato aldri sett bikkjer. Dessuten er det ferietid nå, og politiet har lite resussjer.
Sitat av Xandu Vis innlegg
hva står CO for`?
Vis hele sitatet...
Co C/o står for "care of" as "in the care of Nn or Nm at this adress"/lives here for a while.
Jeg regner med at tollhunder tar sniff-prøver av også innenlandsk post? Hvis de gjør det, er sjansen kanskje like stor eller større for å bli tatt fordi du sende brevet, en for å bli tatt når du hooker opp med noen raddiser, tohjulinger med sjegg eller hyggelige, arbeidende menn på gata.
Sist endret av Grin RidingHood; 24. juni 2009 kl. 11:14.
Jeg vil tro det er lettere å hooke seg opp med på ferieplassen, en å smuggle 2g? er det noe vits?
Sist endret av Oldwise123; 24. juni 2009 kl. 12:07.
Snus den når du går forbi tollerene, viss de vinker deg inn svelger du den bare.
Tenkte på det samme som trådstarter, bare jeg skal lengre nord. Viss du har det på deg, i lomme eller lignende. Du sender det ikkje i bagasjen, håndbagasjen igjennomlyses, du piper ikkje når du går igjennom metall scanneren. Burde det ikkje da gå ganske greit.

Er det forresten noen som vet noe om sikkerhets prosedyrer, om det er hunder o.l. på Harstad lufthavn, Evenes?

http://www.blv.no/nyheter/article361...?service=print
Sist endret av SkorpioHn; 26. juni 2009 kl. 16:49. Grunn: link
Har alltid tatt den i baggasjen som sendes sjekkes inn før sikkerhetskontrollen.
Dumt å ta med den gjennom sikkerhetskontrollen. Hvertfall ikke pakke den inn i aluminiumsfolie.

@materman: Det er ikke tollere på innenlandsflyreiser.
Sørlending
Du kan jo starte med å drite i å lage internettråder om "smuglinga" di slik at politiet ser minst mulig av omfanget i det minste...
Sist endret av x-ce-me; 26. juni 2009 kl. 17:21.
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Jeg er virkelig spent på om det funker å pakke shitten inn i kaffe. Hundene finner jo shit som ligger i bensintanken... Mener å ha hørt at det enda ikke er funnet noe som lurer hundene. Er du sikker eller er dette bare en ide?
Vis hele sitatet...

At det ikke finnes noe som lurer hundene er bare tull. Det kommer helt an på hunden faktisk, noen er flinke, andre ikke, og noen ganger gjør man bare feil. Var hos en kompis når det ble razzia en gang, weeden lå under dørmatta på verandaen, hunden løp rett over. Den markerte på askebegeret, men merka ikke weeden som lå rett ved nesa dens...
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Luft trenger seg gjennom de fleste typer plast og gummi...
Men ikke Polyisobutylen.
Kansje det fungerer bra og pakke inn greiene i det?

Da mener jeg det sånn, at man først sørger for at det ligger i posen man fikk det i, noe dere helt sikkert får.
Da det mulig er partikler på greia, så kan man bruke gummihansker da man mottar.
Så legger man det på ett stort stykke palstfolie, så kvitter man seg med hanskene.
Så surrer man det strategisk inn i folien.
Så lager man en tykk miks med Polyisobutylene, og xylen, ca 1 del PiB til 9 deler xylene.

Så er det bare og dyppe folie klumpen i PiB gjørma, dra den opp, og la laget tørke.
Gjør dette til man har ett par milimeter med relativt ugjennomtrengelig gummi.

Bare en tanke jeg hadde som jeg tenkte kansje er mere potent enn bare plastfolie, for dere som lett for noia

Kansje de late bare enkelt og greit kan bruke klebemasse, som bruker 20% PiB som binder...
Ikke like skuddsikkert vil jeg si...

PS. Ser at noen nevnte for ett par år tilbake, at posten bruker bombehunder... For de som tror det... Jeg tviler så meget
Skal ta flyet fra gardemoen til bulgaria imorgen, er det store sjanser for at jeg vil bli merket av en hund hvis jeg har på klær jeg har røyket i noen dager før?
Sitat av mad-dj. Vis innlegg
Tror jeg har sett dette på film en gang. Men det som da kan bli litt kjipt er hvis de scanner baggen med røngten. Har hørt rykter om at de er begynt å scanne alt sammen etter 9/11.
Vis hele sitatet...
Har ikke giddet og lese igjennom hele tråden så kan være noen som allerede har svart på dette, men dette er bare en liten opplysning.

Jeg klarte og få med meg en glock 17 start pistol med ammo ombord på et fly fra Bergen til kirkenes, dette var i 2007 når eg hadde tjeneste der oppe. å det gikk knirkefritt, hadde den og med meg hjem igjen så tviler på at de scanner all bagasje.
Sitat av utidetfri Vis innlegg
Har alltid tatt den i baggasjen som sendes sjekkes inn før sikkerhetskontrollen.
Dumt å ta med den gjennom sikkerhetskontrollen. Hvertfall ikke pakke den inn i aluminiumsfolie.
Vis hele sitatet...
Det minner meg om en historie jeg fikk fortalt engang. En kis hadde innpakket noen plater hasj i aluminiumsfolie, og så tapet dette rundt magen og brystet. Sikkerhets-kontrollen pep selvfølgelig, og han måtte ta av plagg etter plagg for og så gå igjennom på nytt. Selvfølgelig endte dette med at de fant varene, og kisen fikk en liten fengsel-straff.
bare å ha det i lomma, da har du full kontroll. og skulle det være noe bare spis den.
eller i en snusbox. er ikke noe å noie for på innenlands, og iallefal ikke med 2g som du lett får unna
Hva hvis man har jakke med godt skjult lomme da? Hvis bikkja markerer på deg og tollerne ikke finner noe, så tenker de vel sikkert at bikkja tenkte feil eller noe?

- nei tror ikke dem tenker atte bikkja tenkte feil.

husker en gang jeg hadde røyka en del før jeg skulle hjem over, ble passe loka å greide å hoppe av på gardemoen.
ble markert å fikk hunden og nazi per etter meg, hadde vel 2-3g på meg og hoppa inn på bussen. og gjemte hasjen mellom setene der, så ut av vinduet og nazi-per fortsatte sin ferd mot meg og inn på bussen. ble ransaket 2 ganger og spurte pent om vi kunne gå av bussen så vi slapp å holde igjen bussen. jeg og nazi-per og hunden hans gikk av og ble ransaket for siste gang. de sjekket alle jakkelommer og klemte på jakka som om det skulle ha vært noe inni den. til slutt fikk jeg gå fri som en mann. og ventet i 10 min og samme buss kom tilbake og jeg fikk henta hasjen min

såe tror ikke den hemmelige lommen hjelper så mye hvis man blir markert
Når tollere først har fått mistanke så er dem VELDIG grundige i sine undersøkelser. Jeg hadde med meg noen bokser med hermetikk fra spania (spanske kjøttboller) og de skulle absolutt gjennomlyse dem. De lukta tilogmed på småstein jeg hadde i en liten pose.
Sist endret av nZaal; 29. juni 2009 kl. 22:43.
eller bare gjøre det enkelt å greit, ta med max 2gram, åsså legger du det bare i plastfolie å hiver det i sokken/skoa eller en snus boks. (som du har med på flyet ja).. er ikke store greiene.. har aldri sett en hund jeg xD
Sitat av the_dj Vis innlegg
eller bare gjøre det enkelt å greit, ta med max 2gram, åsså legger du det bare i plastfolie å hiver det i sokken/skoa eller en snus boks. (som du har med på flyet ja).. er ikke store greiene.. har aldri sett en hund jeg xD
Vis hele sitatet...
Du vet at sikkerhetskontrollørene er opplært i å kjenne etter kuler og slikt i sokkene til folk, stusser vel litt på en kicker i sokken da vel.

Men tar du den i en snusboks med porsjonsnus så skal det vel gå greit.
Men jeg ville valgt å ha den i munnen jeg.
Har jo litt peiling på dette.
Godt med smør
Apropo kuler o.l

Jeg tok med ett UHELL en pipe av type "budbomb" http://www.shangri-la.no/shop/index....40299ae54bb524

Ser ikke særlig ut som en kule, vet heller ikke om noe våpen som ville tatt den i magasinet. Men den ble konfiskert på flyplassen i vanlig sikkerhetssjekk, metall detektoren slo ut på meg, da gikk de igjennom sekken (grunnet mistanke)

og jeg hadde jo selvsagt en bønne. Heldigvis sendt som kolli og ikke håndbagasje, den røyker jeg nå uten problem. Overlevde turen. Budbomben derimot. Ble konfiskert, jeg fikk valget mellom og gå og sende den med resten av bagasjen min. Det involverte at de måtte lete etter bagasjen min (som var på vei mot flyet mitt) jeg valgte og være grei, prøvde med en siste forklaring "det er jo bare en pipe, ingen kule" niks. null forståelse. Men pipa var brukt, jeg valgte og ikke gjøre noe med det. Og lot de kaste pipa.

Kunne jo gått verre? pipe som oser av hasj, brukerutstyr + urinprøve og med det på gang hadde de vell sjekket bagasjen min og funnet klumpen og.

Jeg møtte noen greie vakter og tipset mitt er att skulle du møte på noen sånne. Ikke krangl bedre og kjøpe ny pipe enn og få rulleblad og bot.

Skap minst mulig opprør
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Er det vanlig å bli stoppet pga at hundene reagerer på at du har røyket i de klærne? Vil da politiet ha noe bevis mot deg? Eventuellt forlange pisseprøve? Jeg snakker da om at du ikke har noe på deg, men at hunden markerer uansett.
jeg fløy innenlands med en klump i bukselommen. Jeg hadde helt glemt at den lå der, men det gikk kjempefint. Den lå i kofferten vel og merke
Sitat av greenfeber Vis innlegg
Er det vanlig å bli stoppet pga at hundene reagerer på at du har røyket i de klærne? Vil da politiet ha noe bevis mot deg? Eventuellt forlange pisseprøve?
Vis hele sitatet...
Nei, de har ingen bevis, og kan ikke forlange pisseprøve.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av greenfeber Vis innlegg
Er det vanlig å bli stoppet pga at hundene reagerer på at du har røyket i de klærne? Vil da politiet ha noe bevis mot deg? Eventuellt forlange pisseprøve? Jeg snakker da om at du ikke har noe på deg, men at hunden markerer uansett.
Vis hele sitatet...
Nei, men de kan ta deg til side å strippe deg for å være sikker, noe som kan være en smule ubehagelig. Endte nesten opp i en sånn situasjon selv, men slapp strippingen. Litt merkelig egentlig, jeg sa jeg brukte hasj jevnlig og hadde prøvd andre ting før, men at jeg ikke hadde noe på meg akkurat da. Ble dratt inn i et ransakningsrom og stillt de samme spørsmålene av en annen toller, så slapp de meg løs.
Et av de sjeldne tilfellene der de tror på deg.
Sitat av Nikolai.S.K Vis innlegg
herregud, dette her er lett, du gjør følgende:

ta hasjen å pakk den inn i mye plastfolie derretter putter du den nedi sokken din frammerst ved store tåen din, å ha på deg skoene dine and u will fly away easy man!
Vis hele sitatet...
Vel. Ved min siste flytur måtte jeg faktisk ta av meg skoene i sikkerhetskontrollen.
Måtte også ta av meg skoa når jeg fløy sist (stavanger - bergen - trondheim). Så tror ikke det å gjemme hasjen i sokken er det smarteste akkuratt :P
Unnskyld meg men jeg bare lurer litt.. Jeg har aldri skjønt hvorfor ikke folk som skal smugle små mengder som her, bare putter den i boxeren? Da hjelper det jo lite for tollen om de skal se i kofferten din osv?
Sitat av martin899 Vis innlegg
Unnskyld meg men jeg bare lurer litt.. Jeg har aldri skjønt hvorfor ikke folk som skal smugle små mengder som her, bare putter den i boxeren? Da hjelper det jo lite for tollen om de skal se i kofferten din osv?
Vis hele sitatet...
Det er vel snakk om narkotikabikkjer også. Og da hjelper det lite om du har det i boxeren.
Putt den under forhuden. ingen som kan ransake deg der...
Jo, lege. Ti teng?
Sitat av mad-dj. Vis innlegg
Hei, jeg skal på tur i sommer og kunne tenkt meg å ta med noe hasj. Er snakk om 2 gram. Er en innenlands tur, der fremkomstmiddelet er fly. Og i og med at jeg ikke kjenner noen som selger der jeg skal, tenkte jeg å ta med meg noe
Noen som vet om kontrollen osv på flyplassene på innenlandsreisene?
Eller kansje noen som har erfaringer med dette?
Vil jo selfølgelig unngå å bli tatt på noe vis.
Vis hele sitatet...
Jeg har hatt cannabis på meg under et par innenriks flyreiser, og har ikke blitt tatt. Men det er ikke en risiko jeg ville tatt hvis jeg var deg, i mine tilfeller var det bare en tilfeldighet at jeg hadde det i lomma eller lignende. Hvorfor sender du det ikke bare i posten til hvorhen det er du skal? Ser for meg at det er betydelig mindre risikofylt. Noen som har kommentarer til det? Altså, ta med rusmidler på flyet når du skal reise innenlands, eller bare sende det i posten til destinasjonen din.

Jeg ser for meg at rasshølet ditt vil få gleden av en romantisk date med en toller hvis du blir tatt med rusmidler på fly, men hvis du sender det i posten så er sjansen for at du vil bli voldtatt av en latexpåkledd finger ganske liten.

Bottoms up

(Ikke den baken som purken er så glad i å be deg om å vise, din gris!)
Heisan.

Sjangsen for å bli tatt på ruter innenlands er minimale. Jeg har tatt rundt 100 flyreiser innenlands med jobb, og jeg har ikke sett noen narkotikahund, eller noen andre autoriteter enn Securitas vekterne. Har flere ganger blitt tatt ut "stikkprøve" av vekterne hvor de kroppsvisiterer deg. (Dette er etter metalldetektoren). Har da hatt forskjellige myke ting i lomma som de ikke har reagert på, de ransaker mest etter skjulte våpen. Så jeg skal ikke si at sjangsen for å bli tatt ikke er det, men den er veldig liten på innelandsreiser.
Sitat av Dice Vis innlegg
Heisan.

Sjangsen for å bli tatt på ruter innenlands er minimale. Jeg har tatt rundt 100 flyreiser innenlands med jobb, og jeg har ikke sett noen narkotikahund, eller noen andre autoriteter enn Securitas vekterne. Har flere ganger blitt tatt ut "stikkprøve" av vekterne hvor de kroppsvisiterer deg. (Dette er etter metalldetektoren). Har da hatt forskjellige myke ting i lomma som de ikke har reagert på, de ransaker mest etter skjulte våpen. Så jeg skal ikke si at sjangsen for å bli tatt ikke er det, men den er veldig liten på innelandsreiser.
Vis hele sitatet...
Det er sant, har også reist veldig mye med fly innenlands, og nesten aldri blitt stoppet for kontroll. Kan heller ikke huske å ha sett noen bikkjer under mine flyturer innenlands, utenlands er det en annen sak.

Tollere og vakter har sine egne, hva skal man kalle det, tegn, de ser etter, bla. kroppsspråk og utseende. Et godt eksempel på det er da jeg kom til gardemoen etter en utenlandstur, og jeg hadde på meg hettegenser og så generelt sett kanskje ikke så lovlydig ut med hetta på. Prøvde meg også på et kroppsspråk som var litt shady, som om jeg hadde noe å skjule. Så jeg ble så klart stoppet i tollen, men tolleren lot meg gå da jeg tok av hetta og sa rolig og kontrollert at jeg ikke hadde noe å fortolle. Lurer på om den beryktede rævhøl-tolleren hadde voldtatt meg hvis jeg hadde fortsatt med hetta og oppførselen.
Sist endret av kontra; 27. november 2009 kl. 05:44.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har nesten det samme spørsmålet. Jeg skal ta meg en oslotur med buss i ett par dager. tenkte å hamstre inn litt større mengder. hvordan er det med sjekker langs veiene osv?
vil vell ikke tro at purken sjekker random busser langs veien ? må vell være viss bussen kræsjer og purken kommer til rednings aksjon og finner en bag med saker i du kan slite litt....
Sitat av Thedeeq Vis innlegg
Pakk shiten din inn i kaffe, da lukter ikke bikkjene den.

Illustrasjon:

::::::::::::::::::
||||||||||||||||||
------------------
%%%%%%%
------------------
||||||||||||||||||
::::::::::::::::::

Forklaring:

: = Papir
| = Kaffepulver
- = Folie
% = Shit

Altså, då åpner en pose Evergood eller lignende forsiktig. Pakker kifen godt inn i folie, gjerne flere lag. Å litt papir. Legger den nedi kaffeposen, som du lukker og teiper igjen.

Finn den snuten(enda bedre ordspill) som markerer på deg da


---
Vis hele sitatet...
Joda. Det nytter jo når sikkerhetskontrollørene xrayer kaffeposen din og lurer på hva du har fornoe inni den.
Sitat av kontra Vis innlegg
Det er sant, har også reist veldig mye med fly innenlands, og nesten aldri blitt stoppet for kontroll. Kan heller ikke huske å ha sett noen bikkjer under mine flyturer innenlands, utenlands er det en annen sak.
Vis hele sitatet...
heldig du da Eller kanskje jeg som er uheldig? Dette gjelder riktignok en togtur, men blei stoppa av onkel blå og bikkje på togstasjonen i trondheim i mai i sommer! hadde bare 0.5, men nok til at bikkja merka det. Ble satt i jern og fulgt gjennom hele stasjonen, og måtte på politistasjonen for å få grundigere skjekk av all bagasjen. Blei strippa helt ned. Endte med anmeldelse og forelegg på 2000kr for besittelse.
Dette er forøvrig eneste gang jeg har sett narkohund på en togstasjon! men hundene ville kanskje gått rabiate hvis de skulle kjøre samme prosedyre på oslo s...?:P

(Ble forøvrig tatt i kontroll på g.moen etter at bikkja reagerte etter amsterdamtur. Hadde ikke noe på meg, bare lukta på klærne...)

Anyway, sånt skjer, og jeg har ihverfall lært at jeg ALDRI skal ta med meg noe på reise, ei heller innenlandsreiser
Sitat av RandomiZed Vis innlegg
Joda. Det nytter jo når sikkerhetskontrollørene xrayer kaffeposen din og lurer på hva du har fornoe inni den.
Vis hele sitatet...
Hvis du har kaffeposen på deg når du går gjennom scanningen, så skal det gå fint. Men bare ikke ha den i bukse lomma, så du ser hele posen bule ut. Selv om jeg tviler ganske sterkt på at kaffeposen vil hindre hundene da.