Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 8161
Fikk varsel idag på min facebook hvor det sto følgende « vi har oppdaget uvanlig innlogingsaktivitet fra en enhet eller et sted du normalt sett ikke bruker». Jeg fikk opp steds posisjon men ikke hvilken enhet fordi den var ukjent. Visst jeg logger innpå facebooken min med en annen tlf så står det som regel steds posisjon og enhet. Som foreks : enhet: Iphone X , posisjon: trondheim

Noen som vet hvordan jeg kan finne ut hvem dette er? Eller hvilken enhet det har blitt brukt til å logge seg innpå?
Det er ikke så lett å finne ut hvem det er, nei. Det viktigste er at du logger ut av kontoen på alle enheter unntatt de du har full kontroll på, og gjerne bytter passord på både Facebook-konto og mail. Og aktiver to-faktor-autentisering!
Du er sikker på at dette ikke er deg selv? Jeg får plutselig flere sånne de siste dagene men har konkludert med at det sannsynligvis er meg.
Har også fått en sånn i løpet av de siste dagene. Kan ikke huske at det har skjedd før.
Trådstarter
2 1
Sitat av Dough Vis innlegg
Du er sikker på at dette ikke er deg selv? Jeg får plutselig flere sånne de siste dagene men har konkludert med at det sannsynligvis er meg.
Vis hele sitatet...
Nix, fordi jeg hadde ikke telefonen min engang på det tidspunktet det ble logga innpå