Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1395
Lagd en ny, episk tribute til Harry Potter, med vekt på cinematografien i filmene, og karakterene. Håper den faller i smak, og hvis ikke: takk for at du ga det en sjanse!

Klikk her for å se videoen!

På kanalen min ligger det også mange andre trailere og tributes, deriblant til Game of Thrones, Breaking Bad, Ringenes Herre og mer.
Digger tributesa dine, KP!
Tusen takk, tjommi - setter pris på det!
Tributes'a dine er jo bare helt syke! Elsket den, og den bragte tilbake så mange minner! KP til deg!
Nice! Ser du har brukt mye tid på dette.
Hva slags serier/filmer har du planer om å lage tribute til fremover? Er Lost, The Matrix, Rocky, e.l noe vi kan vente oss?
Sist endret av boblesaft; 22. februar 2014 kl. 17:16.
Aah, tusen takk! Setter virkelig pris på det, folkens! Betyr mye!

Sitat av boblesaft Vis innlegg
Hva slags serier/filmer har du planer om å lage tribute til fremover? Er Lost, The Matrix, Rocky, e.l noe vi kan vente oss?
Vis hele sitatet...
Lost er faktisk allerede påbegynt, men grunnet seriens store omfang vil det nok ta noen måneder. Mye klipping og så alt for mye å se igjennom, at det tar litt tid før det blir struktur dessverre.

The Matrix har jeg ikke tenkt på faktisk, så det var en god idé. Eneste er at jeg hatet treeren, men i en tribute kan man heldigvis velge å bare ta med det beste! Hehe!

Takker forøvrig for interessen, og setter pris på både konstruktiv kritikk så vel som forslag!

- Anjohan.