Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2320
Tenkte jeg skulle skrive litt om min første Salvia-tur, som viste seg til og bli ganske intens.

Jeg startet med og fyllle oppi noe jeg kan huske som 0.1g eller noe i den duren, resultatet av dette var at jeg ble litt rastløs i kroppen og fikk "prikkinger" utover hele meg, men skjedde ikke stort sett annet en dette.

Senere på kvelden bestemte vi oss for og ta en tur ut for og prøve Salvia skikkeligt, jeg hadde nå tatt noen sobriler og et par pils så var allerede ganske loka i hodet. Jeg begynte med og fylle oppi bongen til den var helt full, trakk inn for alt jeg hadde av lungekapasitet og bare holdt det inne. Da selve rusen kom så kom den som et stort smell, jeg hadde nå havnet utfor vår egen dimensjon. Vi satt inntil en vegg som jeg nå følte jeg var klistret fast til, jeg visste ikke lenger hvem jeg var, hvor jeg kom fra eller noen ting. Alt jeg så i begynnelsen var bare masse firkanter, jeg følte også et stort ubehag og var ganske redd. Etterhvert som rusen forsatte kom jeg mer til verden, uten og huske noe. Kompissen min som jeg var med ble på en måte dratt ut av veggen, og jeg var sikker på han var sendt fra mitt tidligere liv som jeg ikke husket for og "mobbe" og plage meg på en måte. På dette tidspunktet var jeg mer klar i hodet, og jeg klarte nå og se landskapet rundt meg, men forsatt i firkanter, jeg var også sikker på at jeg aldri ville se mitt tidligere liv igjen, som jeg nå også begynte og huske.

Etter dette så ble alt bare mer klart og jeg fikk på en måte litt paronoia og gikk hjem i en enorm fart, forsatt ganske ruset. Da jeg gikk hjemover og kom hjem så hadde jeg ca. tusen tanker i hodet om rusen og hva som hadde skjedd, ganske facinerendes egentlig.

Alt i alt så kan dette vel karaktriseres som en bad-trip, men var allikevell ganske lærerikt.

(Teksten indeholder sikkert litt skrivefeil og er sikkert litt uoversiktelig.)
Sitat av arkanoid Vis innlegg
Alt i alt så kan dette vel karaktriseres som en bad-trip, men var allikevell ganske lærerikt.
Vis hele sitatet...
Høres mer ut som en standard salvia-tripp enn en bad-trip. Salvia kaster deg hodestups ut i... vel... noe, og da blir resultatet ofte sånn.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det er en vanlig salvia rus. Det er som et nFF medlem sa engang, det er et verktøy ikke et rusmiddel.
▼ ... over en uke senere ... ▼
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Jeg må bare spørre; Et verktøy til hva?

Personlig har jeg aldri fått noe mer ut av salviaX enn dårlig kroppsbeherskelse, tung og speisa form for tyngdekraft mot venstre side, et ufattelig desorientert syn og evnen til å ikke ha sjanse til å kunne bevege seg i ca. 30-60 min etter at røyken har blitt blåst ut.
Når jeg har prøvd å røyke salvia blader har jeg bare kjent små prikking og at tyngdekraften drar meg mot venstre side, samt små desorienterte visuals.

Men for all del, dette er min opplevelse av stoffet og som folk flest vet, er rus generelt en individuell greie. Folk oppfatter og opplever rus på forskjellige måter. Så jeg undervurderer på ingen måte Salvias potensiale. Jeg bare lurer på hvilket verktøy salvia er og hva det er et verktøy for.
Sist endret av spQ; 2. februar 2009 kl. 15:35.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av speq Vis innlegg
Jeg må bare spørre; Et verktøy til hva?

Personlig har jeg aldri fått noe mer ut av salviaX enn dårlig kroppsbeherskelse, tung og speisa form for tyngdekraft mot venstre side, et ufattelig desorientert syn og evnen til å ikke ha sjanse til å kunne bevege seg i ca. 30-60 min etter at røyken har blitt blåst ut.
Når jeg har prøvd å røyke salvia blader har jeg bare kjent små prikking og at tyngdekraften drar meg mot venstre side, samt små desorienterte visuals.

Men for all del, dette er min opplevelse av stoffet og som folk flest vet, er rus generelt en individuell greie. Folk oppfatter og opplever rus på forskjellige måter. Så jeg undervurderer på ingen måte Salvias potensiale. Jeg bare lurer på hvilket verktøy salvia er og hva det er et verktøy for.
Vis hele sitatet...
Etter min erfaring er salvia et vertøy til og kjønne litt mer av det åndelige verden. De jeg kjenner som har opplevd det du sier er folk som bare ikke trakk det ordentelig. Mitt tips er en god gammel tørr bong, ta et veteran trekk( trekke alt inn på et drag) og hold det så lenge inne du bare klarer.