Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 8230
Hei! Kontoen min på instagram ble deaktivert for en stund siden... For å aktivere den igjen må jeg bekrefte den med Mail. Jeg husker ikke hvilken mailadresse jeg brukte for å lage denne kontoen ettersom at det er veldig lenge siden... Instagram har ingen personlig kundeservice så de er ikke til noen hjelp. Er det noen her som er gode/har muligheten til å finne ut hvilken Mail adresse som er koblet til min? Tusen takk!
Husker du alle email adressene dine? I såfall er det bare å søke gjennom hver enkelt til du finner registrerings eposten.
Trådstarter
3 0
Hei, husker underlig nok ikke denne, har hatt god kontroll på dem ellers...

Instagram skrev til meg bokstaven Mail adressen begynner på og hvilken bokstav den slutter på, utifra dette skjønner jeg ikke hva den hele mailen er...
Første bokstav i epost og epost-tilbyder er stort sett det eneste du kan finne ut på egenhånd, så du har fått mer informasjon fra support enn du vanligvis har tilgang til (sist jeg sjekket i alle fall). Hvis du har hatt så mange epost-adresser at du ikke klarer å finne ut av det basert på dette, så må du nesten bare følge rådene her. Du må da være forberedt på å sende inn bevis som ID og svare tilfredsstillende på alle spørsmålene du får om kontoen og kontoaktiviteten din gjennom tidene.
Sist endret av Dyret; 5. november 2020 kl. 23:29.
Trådstarter
3 0
Har allerede sendt inn bilde av meg selv med ark hvor det står navn, brukernavn og en kode mottat av Instagram, det jeg får som respons tilbake hver gang er en automatisk sendt link til å resette passordet, noe som ikke er vits eller mulig i mitt tilfelle ettersom at brukeren er deaktivert. Lurte på om noen med gode data egenskaper har evnen til å spore opp hvilken Mail som ble brukt? :-) takk på forhånd
Du resetter jo passordet nettopp for å logge inn og aktivere kontoen igjen..
Du får ikke aktivert kontoen igjen uten å logge inn.

Du må nesten bare prøve deg frem med mailer du har brukt, gå igjennom lagrede brukernavn og passord på telefon/pc feks for å se om du finner noe annet du har brukt den mailen på.
Sitat av mar20 Vis innlegg
...... Lurte på om noen med gode data egenskaper har evnen til å spore opp hvilken Mail som ble brukt? :-) takk på forhånd
Vis hele sitatet...
Det er jo nettopp slikt som skal hindres. Ellers ville jo alle kunne ha tilgang til kontoen din. Sikkerhet vettu.

Neste gang får du huske å notere ned brukernavn og passord som du bruker og oppbevare denne på et godt hjemmested. Og gjerne endre epost når du får ny, da gjenoppretting ofte innebærer en mail til nettopp denne eposten.

Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Du resetter jo passordet nettopp for å logge inn og aktivere kontoen igjen..
Du får ikke aktivert kontoen igjen uten å logge inn.

Du må nesten bare prøve deg frem med mailer du har brukt, gå igjennom lagrede brukernavn og passord på telefon/pc feks for å se om du finner noe annet du har brukt den mailen på.
Vis hele sitatet...
Og gjerne spør venner du har mailet om dem har din gamle epost et sted.
Sist endret av ivar_oslo; 6. november 2020 kl. 11:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.