Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1386
Star Wars - The Prequel Retrospective

Som enkelte kanskje har fått med seg gjennom mine tidligere videoer, driver jeg og lager trailere og tributes til alt ifra serier til filmer og har drevet med dette i hva som nå er blitt seks år. Jeg har laget til blant annet Game of Thrones, True Detective, Breaking Bad og mye mer.

Denne videoen tok meg fire uker med hardt arbeid, men jeg mener at sluttproduktet definitivt var verdt det. Ikke la deg skremme av videoens lengde; du vil ikke engang merke at tiden går. Håper den faller i smak!

Klikk her for å se videoen (YouTube)!

Målet med mine tributes er å samle hendelsesforløpene gjennom filmene (eller sesongene) til en stor, episk trailer som lar deg oppleve og minnes filmene på en ny og spennende måte.

May the force be with you!

Videoen inneholder en god del lydeffekter, forskjellige soundtracks redigert sammen av meg samt. mange audioendringer.
Dette er den første av to deler (den andre vil omhandle den originale trilogien).
Syns det så meget bra ut!
Sitat av bo1e Vis innlegg
Syns det så meget bra ut!
Vis hele sitatet...
Tusen takk
Bra gjort
Ikke blodfan av star-wars, så sånn sett holdt de 30 første sekundene.
Det jeg likte best var overgangene og lydjusteringen. Lov å spørre hvilket program du bruker? Evt vanskelig å lære seg?
(Har brukt pinnacle studio i alle år, men det duger bare til enkle oppgaver syns jeg.)

Det at du hadde redigert det slik at man ser iallefall 2-3 sekunder av hver scene syns jeg var flott.
(Hater hollywood-stilen nå med å nesten bare slenge på deg kjappe stillbilder. Får ikke nytt scenografien og
stemningen like godt da, trenger ett par sekunder på å få bråsett på det meste, noe dagens trailere ikke gjør føler jeg.)

Håper det kommer flere slike
Sitat av _tommen_ Vis innlegg
Bra gjort
Ikke blodfan av star-wars, så sånn sett holdt de 30 første sekundene.
Det jeg likte best var overgangene og lydjusteringen. Lov å spørre hvilket program du bruker? Evt vanskelig å lære seg?
(Har brukt pinnacle studio i alle år, men det duger bare til enkle oppgaver syns jeg.)

Det at du hadde redigert det slik at man ser iallefall 2-3 sekunder av hver scene syns jeg var flott.
(Hater hollywood-stilen nå med å nesten bare slenge på deg kjappe stillbilder. Får ikke nytt scenografien og
stemningen like godt da, trenger ett par sekunder på å få bråsett på det meste, noe dagens trailere ikke gjør føler jeg.)

Håper det kommer flere slike
Vis hele sitatet...
Tusen takk for positiv tilbakemelding! Setter pris på det. Hvis du er fan av noen store film- eller tvserier vil jeg anbefale deg å sjekke ut YouTube-kanalen min. Mye snacks der (masmasmas).

Jeg bruker Sony Vegas Pro 13 og vil absolutt anbefale det både til video- og lydredigering. Du kan kjøpe (eller laste ned, hørhørhør) noen ekstremt gode tilleggspakker fra produsentene bak programmer som Cubase, som gjør at du kan manipulere lyd fra f.eks filmer lett som bare det. Fantastisk program!