Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  131 48149
hvor smart er det egentlig og handle benzoer på nettet??har vært borti mange sider der di selger div benzo..er det lite trolig at di kommer gjennom tollen?og hva er generetic valium??
Sist endret av vallekneik; 26. mai 2008 kl. 23:03.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har brent meg på benzonettshopping.. Ikke å anbefale om det er store mengder i alle fall
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Får du en spessiel "effekt" viss du både tar valium og rivotril? tenkte på det siden dem ikke har det samme virkemiddelet.
Sist endret av arkanoid; 7. februar 2009 kl. 20:51.
Sitat av arkanoid Vis innlegg
Får du en spessiel "effekt" viss du både tar valium og rivotril? tenkte på det siden dem ikke har det samme virkemiddelet.
Vis hele sitatet...
Sitat av Felleskatalogen om Rivotril
Interaksjoner: Kan kombineres med andre antiepileptika, men hver dose må justeres for optimal effekt. Antiepileptika som fenytoin, barbiturater, karbamazepin og valproat kan indusere metabolismen til klonazepam, og gi høyere clearance og lavere plasmakonsentrasjoner av klonazepam. Kombinasjon med valproinsyre kan forårsake petit mal status epilepticus. Samtidig bruk med andre sentraltvirkende medikamenter, som antiepileptika, anestetika, hypnotika, psykoaktive stoffer og noen analgetika samt muskelrelakserende midler, kan gi gjensidig potensering av effekt, spesielt i nærvær av alkohol. (I: N03A E01 klonazepam)
Vis hele sitatet...
Sitat av Felleskatalogen om Valium
Interaksjoner: Potenserte effekter kan forekomme dersom diazepam gis samtidig med alkohol eller andre medikamenter med CNS-depressive egenskaper (f.eks. antipsykotika, anxiolytika, bedøvende midler, analgetika, antidepressiva, hypnotika, antiepileptika). Samtidig bruk av substanser som hemmer (f.eks. disulfiram, ciprofloksacin, fluvoksamin) eller øker (f.eks. rifampicin, teofyllin) metabolismen av diazepam i lever vil kunne kreve dosejustering. Ved samtidig inntak av curarelignende muskelrelaksantia kan en økt og forlenget muskelrelakserende effekt sees. (I: N05B A01 diazepam)
Vis hele sitatet...
Felleskatalogen har ingen spesielle oppføringer om interaksjoner mellom clonazepam(Rivotril) og diazepam(Valium), men ut av disse tekstene og egne erfaringer kan jeg si at de potensierer hverandre. Derfor er det lurt å være forsiktig med dosene. Min erfaring er at forskjellige benzoer ikke skaper særlig andre spesielle effekter i kombinasjon enn at man blir mer fucked up jo mer man har i seg. Men å kombinere forskjellige benzoer kan gjøre det veldig vanskelig å beregne hvor fucked up man blir om man ikke har erfaring med kombinasjonen fra før.
Sist endret av DeMenT; 7. februar 2009 kl. 21:04.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Slafsen Vis innlegg
Kommer vell ganske mye ann på psyken, og fra person til person
Vis hele sitatet...
Ikke med diazepam nei. De blir du relativt fort fysisk avhengig av. De er selvsagt også psykisk vanedannende men det er den fysiske avhengigheten som gjør at valium er ett B-preparat. Abstinensene og avhengighetssyndromene som kan oppstå er helt forferdelige. Her snakker vi store skader. Pillene er ikke fryktelig giftige men de kan gjøre ubotelige skader på hjernen og psyken. Sterk psyke hjelper ikke i slike tilfeller. Man gjør veldig lurt i å ikke bruke fysisk avhengighets skapende midler til annet enn det de er ment for. Bruk heller rusmidler uten dette potensialet.
Sist endret av GammaRay; 8. april 2009 kl. 23:42.
Sitat av mistenkt Vis innlegg
ok, vet det er flere slike, men fant ikke akkurat svar på det jeg lurte på..

først og fremst, kjøpte noen blåvalium i dag ARDIN står det på dem, med loddrett strek under og over. aner ikke hvor mange mg det er, så det kunne kanskje noen ander fortelle meg?

Det jeg helst vil vite er hvordan rusen er på disse.. hva som skjer.. sliter en del med angst og litt tanke kaos fra tid til annen. og vet at hasj gir meg panikk angst.. hvordan kommer blå valium til å virke inn på dette?
Vis hele sitatet...
Ardin ble produsert i Pakistan men lages nå ikke lengre. Alt som måtte finnes av Ardin nå må påberegnes å være etterligninger/fakes.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ardin er allergimedikament,på lik linje med zyrtec,forskjellen er at du blir døsig av ardin.Derfor er de merket med varseltrekant,ikke kjøp de!
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
jeg har etpar små runde blå piller liggende. skjønner ikke helt hva det er...? har sjekka etter på Drugs.com, men ikke funnet noe som stemmer

Det står V på den. Ingen delestrek på noen av sidene "/
10

Noen ide?

beklager. det står V øverst, og 10 under
Vis hele sitatet...
Det er ikke Valium du har der..Det er Valergan...Sovemedisin. Apedop, som du ikke får noe rus av..Tar du et par blir du derimot søvnig..
Sitat av ranman22 Vis innlegg
Det er ikke Valium du har der..Det er Valergan...Sovemedisin. Apedop, som du ikke får noe rus av..Tar du et par blir du derimot søvnig..
Vis hele sitatet...
Aha, ok! takk for hjelpen uansett, har søvnproblemer, så kan nok komme godt med på de verste kveldene. Vet du noe om dosering med disse? eller burde jeg kansje bare kaste dem? (har ikke noe resept eller tatt steget for å få sovemed. noen gang)
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Aha, ok! takk for hjelpen uansett, har søvnproblemer, så kan nok komme godt med på de verste kveldene. Vet du noe om dosering med disse? eller burde jeg kansje bare kaste dem? (har ikke noe resept eller tatt steget for å få sovemed. noen gang)
Vis hele sitatet...
10 mg kan du fint ta 2 stk av..Sjekk i felleskatalogen.no om du lurer på doseringer..

Test med 1 eller 2, vent en time så kjenner du effekten.

Sov godt
Sitat av ranman22 Vis innlegg
10 mg kan du fint ta 2 stk av..Sjekk i felleskatalogen.no om du lurer på doseringer..

Test med 1 eller 2, vent en time så kjenner du effekten.

Sov godt
Vis hele sitatet...
takker!!! Det skal jeg nok. KP til deg
Jeg fikk disse på resept en stund for mange år siden. Jeg har aldri merket noen søvndyssende effekt av Vallergan, annet enn at jeg sovner lettere når jeg først legger meg, og får hangover (trøtthet) neste dag hvis jeg har tatt de sent på kvelden. Det siste der er noe å huske på. Skal du opp i 6-7-tiden om morgenen, ville jeg ikke tatt pillene senere enn kl. 21. De virker i mange timer, så du kan godt sitte oppe et par timer etter å ha tatt dem.

PS. Én har aldri funket på meg, har alltid trengt to-tre. I fengsel får de visst en hel haug hvis de trenger det.
i tillegg så er det lurt med zinc/magnesium/b-komplex, helst i høye doser. Disse hjelper på nervebåndene, gjør dem myke og svaiete. I oversatt betydning så øker det hormonproduksjon, lykkehormonproduksjon. Valiumet bare tapper går jeg utifra.
Diazepan.... vel, angsten forsvinner. Og vel, eheh, fyren kan få den ikke bare opp, men kommer også for mye pepper gjør at den kommer opp og ikke lengre.

Uansett, fra spøk til alvor.... hukommelsesvekker nr. 1. Du blir helt gullfisk til slutt og det er det som ikke gjør det verdt det.... fordi når du slutter er alt jævlig, men når du er på husker du plutselig ikke stort og driver og styrer noen sykt med tull.

Back off, eneste hjelpen. *skål*
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvordan funker Valium på folk som ikke sliter med angst osv, men vil bare prøve for effekten? hvordan er rusen?
Sitat av ObeOneKanobe Vis innlegg
Hvordan funker Valium på folk som ikke sliter med angst osv, men vil bare prøve for effekten? hvordan er rusen?
Vis hele sitatet...
Behagelig, rolig, nesten kosete de første gangene. Man blir sløv, ukoordinert og litt mer løssluppen, og det "suser" litt i hodet. Demper en god del nerver uansett om man har angst eller ikke.

Sammen med alkohol blir man mer fjern, og gjerne litt mer stille enn hvis man bare hadde drukket alkohol.
Funker og funker, ja det funker men hva det funker som på folk som ikke har angst vet jeg ikke, jeg ble i allefall HELT, _HELT_!!! Kake, av å spise 10 stk blåvalium av mørkeblå type for noen fredager siden.. Endte opp med at jeg var 350,- kroner fattigere og ikke husket en DRITT av hele helgen.. :P Er digg akkurat der og da men etter min erfaring så husker man ikke en dritt etter blåvalium, har spist 1-2-3 osv i slengen også, blir litt svaiete og svimmel, søvnig døsig osv... Betale en hel masse penger for dop man bare sover ut rusen på er etter min mening bortkastet. Kjøp deg noe feeeet POT i stede i røyk deg fjern, mye bedre for deg og ditt sinn! (alt med måte selvfølgelig)!
TI blå valium, og du klager på at du ikke husker en dritt etterpå?

Regner med at du røyker tre-fire gram pot i slengen og klager over noia også?

Ungdommen nå til dags.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Aha, ok! takk for hjelpen uansett, har søvnproblemer, så kan nok komme godt med på de verste kveldene. Vet du noe om dosering med disse? eller burde jeg kansje bare kaste dem? (har ikke noe resept eller tatt steget for å få sovemed. noen gang)
Vis hele sitatet...
30-50 mg kan du sikkert ta uten problemer. Etter nesten en uke sammenhengende er du antageligvis nødt til å øke til 75-100 mg for å oppnå samme effekt. Plages du med hangover så anbefales den minste døgndosen (30,75) til kroppen får vendt seg til antihistaminen. Når den har gjort det kan du fint ta 50-100 mg uten å få hangover, men du kan føle deg noe rastløs på dagen i stedet.

Hvis de ikke hjelper på søvnproblemene ville jeg bare kasta dem! Antageligvis hadde jeg kasta dem før også, men det er bare fordi antihistaminer og meg er bortkasta kombinasjon - det behøver dog ikke å gjelde for deg. Det må du bare teste og sjekke. For min del: De funker nok, det er ikke det (tror jeg). Enten blir jeg wasted eller så blir jeg bare mer våken av de. Ingen av de to har jeg noe særlig lyst til å bli, så derfor er søplebøtta nå et naturlig valg for min del..
Sitat av dinos Vis innlegg
dette er bare piss

halve eldre-norge går jo på valium dvs diazepam,har du ikke sett fru johansen fra borettslaget?er en grunn til at det er et velkjent morsomt fenomen med valium og eldre folk

tror du det er farlig når legene skrive det ut til alle?selv fått sobril som jeg syntes er bedre enn valium,men det er en liten virkning,brukt valium 3 ganger ca..må ta 4-5 femmere for å kjenne noe i det heletatt

benzo er oppskrytt,ikke allverden,men sobril er best mot dep iallefall.

så utrolig mye dårlig skremselsprop ute å går
Vis hele sitatet...
Du skal ikke undervurdere avhengighetspotensialet til benzoer. Benzodiazepiner har, som han sier, også veldig kraftige fysiske abstinenser som kan føre til døden.

Det han sier om skader på hjernen er ikke helt borte i natten heller. Gidder ikke å forklare hvordan benzoer virker og hva abstinenser innebærer, så jeg linker til en annen post.

Den økte mengden av glutamat, som følge av mindre mengder GABA, kan absolutt virke nevrotoksisk.
Sitat av exocytose Vis innlegg
Du skal ikke undervurdere avhengighetspotensialet til benzoer. Benzodiazepiner har, som han sier, også veldig kraftige fysiske abstinenser som kan føre til døden.

Det han sier om skader på hjernen er ikke helt borte i natten heller. Gidder ikke å forklare hvordan benzoer virker og hva abstinenser innebærer, så jeg linker til en annen post.

Den økte mengden av glutamat, som følge av mindre mengder GABA, kan absolutt virke nevrotoksisk.
Vis hele sitatet...
Ser ikke bort ifra at noen kan føle en psykisk avhengihet av benzoer nei,har nylig vært en bursdag her,kjente faktisk suget etter sukker etter helgen..

noe jeg ser og kjenner som langt sterkere enn både opiater og benzoer,kjenner ingen avhengihet fra disse..men vi er vell alle forskjellige

neste store sosiale samling jeg skal delta i skal jeg ha en shot på 2 ketorax(helst 3 men jeg går snart tom)og 4-5 valium pluss to zoplicone sovepiller hvis det ikke holder..men tror det skal holde

svetting og sånn som plaget meg etter de to tre første ketorax gangene er faktisk borte nå,merker ikke en dritt av bivirkninger i det hele tatt

har brukt en 3 esker sobril også i det siste året uten å føle noe sug eller savn etter den..for meg finnes det ikke avhengihet rundt dette annet enn at jeg ser frem til å klare den sosiale sammenhengen jeg skal i

fantastisk for meg hvertfall,bare jeg får mer av legen til uka

hadde dette vært så skadelig og farlig som dere her snakker om ville ingen fått dette,snakket en langt samtale med legen om benzoer faktisk..det han syntes var farlig med benzoer var at du ikke klarer å "kjenne"på livet til slutt når du må ha mer og mer,vanlige hendelser og berg og dalbaner som vi alle opplever

bare tull med disse skadelige tinga dere tilegner benzoer

her kan vi jo få litt fakta fra fhi

"Benzodiazepiner er ikke veldig giftige"

Benzodiazepiner er legemidler som brukes som sovemedisin, beroligende og mot epilepsi. Det er utbredt medisinsk bruk, men også misbruk av disse stoffene.
Faglig revidert 05.02.2009
Flere forskjellige benzodiazepiner finnes på det norske markedet i dag. Noen av de mest kjente er diazepam (Vival/Valium/Stesolid), oxazepam (Sobril/Alopam) og flunitrazepam (Flunipam, tidligere også i salg som Rohypnol, nå avregistrert ).
Fakta om flunitrazepam (Rohypnol, Flunipam)
I tillegg finnes en rekke benzodiazepinliknende legemidler. De vanligste av disse i Norge er sovemidlene zopiklon (Imovane, Zopiclone) og zolpidem (Stilnoct). Internasjonalt er det mange flere benzodiazepiner.
Historie og utbredelseNorsk markedstillatelse for de første benzodiazepiner ble gitt fra 1960. Bruken ble utbredt fordi man anså dem for å være relativt ufarlige med lite bivirkninger. De neste 30 årene var forskrivningen av benzodiazepiner mot stress, angst og nervøse lidelser mer liberal enn i dag.

http://www.fhi.no/eway/default.aspx?...:5647:12:::0:0

meg i ræva
Sist endret av dinos; 22. oktober 2009 kl. 18:39.
Benzodiazepiner alene er lite giftige og vanskelige å overdosere, det er sant. Problemet er når du blander de med andre piller, særlig med et så ignorant og lettbent forhold som du tydeligvis har til å mikse deg pillecocktailer uten hemninger. Ketorax, zopiclone og valium er alle tunge på respirasjonssenteret, og definitivt ikke noe du vil blande.

Om du er heldig nok til å overleve på stadig større dosering så kommer du til å spise på deg fysisk avhengighet, og benzoabstinenser er mer intense, varer lengre og farligere enn abstinensene du får av de fleste andre rusmidler. Utvis litt vett og ikke medisiner deg selv fordi legen din ikke er glup nok til å gi deg skikkelige instruksjoner.
Jeg skjønner ikke hvorfor du siterer meg, for jeg har aldri påstått at benzodiazepiner er giftige. Det eneste jeg har skrevet er at abstinensene potensielt kan være dødelige på grunn av kramper og anfall. Jeg sa også at det er abstinensene som kan virke nevrotoksisk.

Det kan være at du er lite mottagelig for avhengighet, men å ta ketorax, valium eller hva det skal være én gang er ikke noe som gjør deg fysisk avhengig.
Sitat av dinos Vis innlegg
Ser ikke bort ifra at noen kan føle en psykisk avhengihet av benzoer nei,har nylig vært en bursdag her,kjente faktisk suget etter sukker etter helgen..

noe jeg ser og kjenner som langt sterkere enn både opiater og benzoer,kjenner ingen avhengihet fra disse..men vi er vell alle forskjellige

neste store sosiale samling jeg skal delta i skal jeg ha en shot på 2 ketorax(helst 3 men jeg går snart tom)og 4-5 valium pluss to zoplicone sovepiller hvis det ikke holder..men tror det skal holde

svetting og sånn som plaget meg etter de to tre første ketorax gangene er faktisk borte nå,merker ikke en dritt av bivirkninger i det hele tatt

har brukt en 3 esker sobril også i det siste året uten å føle noe sug eller savn etter den..for meg finnes det ikke avhengihet rundt dette annet enn at jeg ser frem til å klare den sosiale sammenhengen jeg skal i

fantastisk for meg hvertfall,bare jeg får mer av legen til uka

hadde dette vært så skadelig og farlig som dere her snakker om ville ingen fått dette,snakket en langt samtale med legen om benzoer faktisk..det han syntes var farlig med benzoer var at du ikke klarer å "kjenne"på livet til slutt når du må ha mer og mer,vanlige hendelser og berg og dalbaner som vi alle opplever

bare tull med disse skadelige tinga dere tilegner benzoer

her kan vi jo få litt fakta fra fhi

"Benzodiazepiner er ikke veldig giftige"

Benzodiazepiner er legemidler som brukes som sovemedisin, beroligende og mot epilepsi. Det er utbredt medisinsk bruk, men også misbruk av disse stoffene.
Faglig revidert 05.02.2009
Flere forskjellige benzodiazepiner finnes på det norske markedet i dag. Noen av de mest kjente er diazepam (Vival/Valium/Stesolid), oxazepam (Sobril/Alopam) og flunitrazepam (Flunipam, tidligere også i salg som Rohypnol, nå avregistrert ).
Fakta om flunitrazepam (Rohypnol, Flunipam)
I tillegg finnes en rekke benzodiazepinliknende legemidler. De vanligste av disse i Norge er sovemidlene zopiklon (Imovane, Zopiclone) og zolpidem (Stilnoct). Internasjonalt er det mange flere benzodiazepiner.
Historie og utbredelseNorsk markedstillatelse for de første benzodiazepiner ble gitt fra 1960. Bruken ble utbredt fordi man anså dem for å være relativt ufarlige med lite bivirkninger. De neste 30 årene var forskrivningen av benzodiazepiner mot stress, angst og nervøse lidelser mer liberal enn i dag.

http://www.fhi.no/eway/default.aspx?...:5647:12:::0:0

meg i ræva
Vis hele sitatet...
Kan du peke på hvor i denne tråden du finner skremselspropaganda?

Det er også en idè å lese igjennom kilden du siterer:

"Benzodiazepiner er ikke veldig giftige og høye doser trengs før det regnes som potensielt dødelig dersom et benzodiazepin inntas alene. Dersom flere medikamenter brukes samtidig eller i kombinasjon med alkohol og andre rusmidler, øker derimot faren for forgiftning betydelig. Symptomer ved forgiftning med benzodiazepiner er uregelmessig og nedsatt pustefrekvens, nedsatt bevissthet, blodtrykksfall, langsom hjertefrekvens, nedsatt muskeltonus og nedsatt kroppstemperatur.

Ved gjentatt bruk av benzodiazepiner kan det oppstå tilvenning, og brukeren må ta høyere doser for å oppnå samme effekt. "

"Avhengighet behandles som regel ved at man trapper ned bruken langsomt i samråd med lege. Det kan også være nødvendig med behandling på institusjon, for eksempel innleggelseavrusningsklinikk. Særlig kan innleggelse være aktuelt i tilfeller med blandingsmisbruk med alkohol, rusmidler og/eller andre medikamenter."


Når de skriver at benzodiazepiner ikke er spesielt giftige betyr dette at det må store mengder av virkestoffet alene til for å drepe deg.

Blander du derimot benzodiazepiner med alkohol, opiater, barbiturater eller andre stoffer som virker hemmende på nervesystemet kan resultatet bli koma eller død.

Du skriver at du har inntatt 3 esker sobril i løpet av ett år. Det er 75 tabelleter av noe som anses å være det snilleste benzodiazepinet. Langt i fra de mengdene som skal til for å gjøre deg fysisk avhengig.

Sitat av dinos Vis innlegg
neste store sosiale samling jeg skal delta i skal jeg ha en shot på 2 ketorax(helst 3 men jeg går snart tom)og 4-5 valium pluss to zoplicone sovepiller hvis det ikke holder..men tror det skal holde
Vis hele sitatet...
Fortsett slik! Jeg ser opp til deg som er så tøff.

At du føler deg helt fin nå er ingen garanti for at du er supermann. Alle blir fysisk avhengig av benzodiazepiner hvis de går på de i lang tid.

Forgiftning ikke særlig kult, men det som kanskje er enda kjipere er abstinensene. Seponering fra benzodiazepiner skal være svært smertefult:

Nerver, psykoser, depersonalisering, anfall og i enkelte tilfeller død er alle stikkord du kan smake på.

Mine kilder?

http://en.wikipedia.org/wiki/Benzodi...rawal_syndrome
http://en.wikipedia.org/wiki/Benzodiazepine#Seizures
http://www.benzo.org.uk/FAQ1.1.htm#8
http://www.benzo.org.uk/FAQ1.1.htm#9
http://www.felleskatalogen.no/

Deg i ræva!
Sist endret av Jaso; 22. oktober 2009 kl. 19:54.
[quote=Jehes;1529605]Kan du peke på hvor i denne tråden du finner skremselspropaganda?
Fortsett slik! Jeg ser opp til deg som er så tøff.

At du føler deg helt fin nå er ingen garanti for at du er supermann. Alle blir fysisk avhengig av benzodiazepiner hvis de går på de i lang tid.

Forgiftning ikke særlig kult, men det som kanskje er enda kjipere er abstinensene. Seponering fra benzodiazepiner skal være svært smertefult:

[quote]

"kraftige fysiske abstinenser som kan føre til døden.

Det han sier om skader på hjernen"

dette er skremselsprop

tøff?er vell kanskje nettopp derfor jeg bruker det,fordi jg må ha det..nerver..

ingen fjortiss rus greie dette,medisinering for å klare det

angst var jo temaet på tråden

en annen jeg kjenner må ta en sobril hver morgen for å klare å reise seg,har gjort dette i 2 år nå..selvsagt uten bivirkninger
Sist endret av dinos; 23. oktober 2009 kl. 06:45.
At du kan få kraftige fysiske, sågar dødelige, abstinenser av benzodiazepiner er ingen skremsespropaganda. Dette skjer gjerne i form av delirium, kramper og/eller anfall, og får du ikke umiddelbar medisinsk hjelp kan det være kroken på døra.
Etter første gang en har hatt harde abstinenser på benzodiazepiner, så blir en ofte litt mer bevisst på det området. Sier ikke at en ikke utsetter seg for det igjen, men en gruer seg mer til og slutte, iallefall.

Har selv hatt delirium etter benzobruk, og det er noe av det jævligste. Og høre deg som sier at en ikke blir fysisk sjuk av benzo, er bare latterlig. Og jeg er sikker på at du ikke har vært på noen detox for benzo, eller!
Sitat av dukjærenorge Vis innlegg
Etter første gang en har hatt harde abstinenser på benzodiazepiner, så blir en ofte litt mer bevisst på det området. Sier ikke at en ikke utsetter seg for det igjen, men en gruer seg mer til og slutte, iallefall.

Har selv hatt delirium etter benzobruk, og det er noe av det jævligste. Og høre deg som sier at en ikke blir fysisk sjuk av benzo, er bare latterlig. Og jeg er sikker på at du ikke har vært på noen detox for benzo, eller!
Vis hele sitatet...
Snakka med en med. ekspert på apotektet isted,den av de som kunne mest..leste i felleskatalogen i tillegg,jeg spurte om ketorax og valium var farlig og om jeg evt kunne kombinere dem.

hun fant ingenting som var farlig med de,bortsett fra at jeg ikke skulle drikke alkohol med ketorax og passe meg for at jeg ikke ble avhengi av det hvis jeg brukte mye

ingen problem og shote ketorax og valium,jeg sa det ble en 3 piller av hver..sa jeg hadde fått ketorax for smerter og hadde valium liggende da så ikke historien hørtes så suspekt ut.

har fått nok bekreftelser av fagfolk nå til å vite å ha dette under kontroll

dere klarte nesten å skremme meg fra å bruke disse medikamentene sammen nå,nisser!!

ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Å avvennes fra benzodiasepiner er ingen spøk, http://en.wikipedia.org/wiki/Benzodi...rawal_syndrome.

I noen tilfeller må avvenningen skje over et år, men i de fleste tilfeller snakker man om 6 måneder. Klart dette er avhengig av tidligere dosering etc, men det som er sikkert er at du slutter ikke å bruke benzo'er på dagen etter lengre tids jevnlig bruk.

Det folk har nevnt her er ikke skremselspropaganda, folk har nevnt avhengighetspotensialet og abstinensproblemene, noe en del psykoaktive stoff har, spesiellt sedative/beroligende midler.

Hvordan du velger å tolke denne informasjonen er nå helt opp til deg, men du trenger ikke lange ut mot folk å påstå at de prøver å skremme deg fra å fortsette å selvmedisinere deg på denne måten, de har bare lagt ut relevante fakta, liker du ikke det du leser får du bare la være å lese det.
▼ ... over et år senere ... ▼
Holdt litt på med blå tidligere, hvordan er tilgangen på landsbasis nå, etter hva jeg kjenner til var det mye uoriginale kopier ute å gikk tidligere? Er det slik enda?
Synest mano 10 er de beste jeg har prøvd, Og jeg har prøvd mange, men noen mano er falske, må hver blanke å fin blå farge ikke sure i smaken men ,mild og fin Konge!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Blåe ja...
Sist endret av vilopplevelivet; 8. mars 2012 kl. 18:50.