Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 798
Heisann, bestemte meg igår for og prøve World of Warcraft, så jeg signa meg opp for en 10dagers prøveperiode. Syns spillet var helt ok, så derfor så kjøpte jeg like så godt en måned og instalerte hele spillet. Men nå etter jeg gjorde dette så klarer jeg verken og spille på fullversjonen eller trial versjonen.

Da jeg prøver og gå inn på trial versjonen får jeg beskjed om at det ikke går pga. jeg har en full retail account og ikke bare prøvegreiene.
Og da jeg prøver og gå inn på fullversjonen så får jeg beskjed om at det ikke går fordi informasjonen jeg ga var feil eller noe slikt.

Kan dette han noe og gjøre med at overføringen av pengene står enda på pending på worldofwarcraft.com eller, har jo mottatt cdkey og hele pakka.

Takker for hjelp!
Sist endret av arkanoid; 16. april 2008 kl. 12:39.
Spør på WOW forumene/Send dem support mail/Ring Blizzard Norge.

+Whatever TechLash said.
Sist endret av MagicalTrevor; 16. april 2008 kl. 12:44.
Tyder på at du siriver inn feil brukernavn / passord.
Letteste er å sende en mail til blizzard som magical sier
arkanoid's Avatar
Trådstarter
Jeg har prøvd og skrive inn passord og bruker så mange ganger så tviler, har også prøvd og skifte pw etc.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Siden betalingen enda står som pending er vel neppe brukeren opprettet skulle jeg tro.
Betalingen skjer med engang, er ikke noe ventetid, derimot neste mnd vil stå som pending.

Det du må gjøre er å logge deg på WoW-EU på manage account og oppgradere accounten din fra "trial acc" til ordentlig acc.
Sist endret av Knowledge; 16. april 2008 kl. 13:42.
arkanoid's Avatar
Trådstarter
Jeg kjøpte accounten gjennom worldofwarcraft.com da, har det noe og si. Går det eventuelt og endre der siden wow-europe har problemer med siden atm?

Har lett litt på wordofwarcraft.com og finner ikke noe slikt..
Sist endret av arkanoid; 16. april 2008 kl. 13:45.
Sitat av arkanoid
Jeg kjøpte accounten gjennom worldofwarcraft.com da, har det noe og si. Går det eventuelt og endre der siden wow-europe har problemer med siden atm?

Har lett litt på wordofwarcraft.com og finner ikke noe slikt..
Vis hele sitatet...
Hvis jeg ikke tar helt feil, har du kjøpt deg en US versjon av WoW, ikke EU som resten av oss her i europa bruker..

Sjekk realmlist.wtf som ligger i wowmappen og se hva som står der..

EDIT: evt hvis du greier å logge inn under 'Account Management' på worldofwarcraft.com så er det en US versjon du har kjøpt deg..
Sist endret av Lanjelin; 16. april 2008 kl. 13:56.
arkanoid's Avatar
Trådstarter
Tydeligvis så er den en EU account (eu.logon.worldofwarcraft.com), men kommer meg tydeligvis inn på worldofwarcraft.com også. Men kommer meg uansett ikke inn på wow-europe.com pga "Error – Account Management unavailable" så tenke og ta det gjennom worldofwarcraft.com så jeg kan komme igang fortest mulig. Noen som vet hvordan jeg upgrader fra free til det greiene jeg har kjøpt.
Sitat av arkanoid
Tydeligvis så er den en EU account (eu.logon.worldofwarcraft.com), men kommer meg tydeligvis inn på worldofwarcraft.com også. Men kommer meg uansett ikke inn på wow-europe.com pga "Error – Account Management unavailable" så tenke og ta det gjennom worldofwarcraft.com så jeg kan komme igang fortest mulig. Noen som vet hvordan jeg upgrader fra free til det greiene jeg har kjøpt.
Vis hele sitatet...
Endre realmlist.wtf til

set realmlist us.logon.worldofwarcraft.com
set patchlist us.version.worldofwarcraft.com

og se om du greier å logge på da..

EDIT: "Error – Account Management unavailable" _SJOKK_, nedetid på 50%+?
Sist endret av Lanjelin; 16. april 2008 kl. 13:58.
worldofwarcraft.com = US wow
Wow-europe.com = EU wow
Gå in i wow install mappen din, gå inn i en fil som heter "Realmlist.wtf" eller noe slikt, å skift fra
set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com
set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com

TIL

set realmlist us.logon.worldofwarcraft.com
set patchlist us.version.worldofwarcraft.com

Med produktet du har kjøt kan du nemmelig bare spille på amerikanske servere, dårlig opplegg av blizzard at de ikke gjør dette tydligere, spill med US servers eller kjøp en ny acc fra en norsk butikk / wow-europe.com

Svaret på det du faktisk spør om blir da : Du kan ikke spille fordi du har en US account, og prøver å koble til en EU server. ( EU pga det faktum at det er default kan jeg tenke meg om du 1: lånte cder fra noen kompiser som bor i norge, eller 2: downloadet og trykte at du bodde i Europa)
Sist endret av blueshift; 16. april 2008 kl. 13:58.
arkanoid's Avatar
Trådstarter
Svaret på det du faktisk spør om blir da : Du kan ikke spille fordi du har en US account, og prøver å koble til en EU server. ( EU pga det faktum at det er default kan jeg tenke meg om du 1: lånte cder fra noen kompiser som bor i norge, eller 2: downloadet og trykte at du bodde i Europa)
Vis hele sitatet...
Helt korrekt det du sier der!



Vil dette si at jeg da ikke kan spille med resten av kameratene mine som har EU versjon av spillet?
Sist endret av arkanoid; 16. april 2008 kl. 14:03.
Stemmer..
Du kan prøve å ta kontakt med Blizzard for å høre om de har noen mulighet for å flytte accounten for deg..
Sist endret av Lanjelin; 16. april 2008 kl. 14:05.
Hva med å bare ringe/sende en mail (helst det første) til Blizzard og forklare alt sammen? De skal være greie nok til å få deg flyttet til en EU-server, selv om du evt. må begynne på nytt..
Hvis det viser seg at du har amerikansk versjon: ja. Men du har jo kjøpt en europeisk versjon av spillet, så da er det bare å starte ny konto og character, kjøpe deg en guling som kan sitte hjemme mens du er på jobb/skole, så har du en lvl 70 in no time.
arkanoid's Avatar
Trådstarter
Jeg har ikke kjøpt spillet, lånte CD'en av en kompis, men jeg ringer blizzard og spør om de kan føre accounten over. Men takk for hjelpen uansett.

Noen som veit hvor jeg finner nr. til Blizzard Norge? Finner det ikke.
wow-europe.com har en support seksjon.
"Norway: 800 12 633 (free)"
Tjohei! Gratis og greier..

Edit: Evt. denne om du føler at det har mer med billing enn techical support å gjøre: Norway: 800 12 277 (free)
Sist endret av Khazeth; 16. april 2008 kl. 14:14.
arkanoid's Avatar
Trådstarter
Press one for support in english and press hashkey for information about this service.
Haha fantastisk, får gå løs på det med min rævva engelsk.

Det gikk tydeligvis ikke ann, så får bare fikse meg ny account på en europeisk server.