Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1166
Hei,noen som har opplevd at dekoder låser seg og ikke får den til og virke igjen?,har en Nokia 9321s,den har låst seg og får den ikke til,noen som har forslag til hva jeg kan gjøre.Dette hender kun med Mll kort.Takk for hjelpen.
Prøv å finn filer til MWH tunere?
▼ ... over en uke senere ... ▼
har samme problemet..
Hva er filer til MWH tunere?
Jeg ANTAR att LordPalo mener MHW-tunere? MHW betyr Media HighWay. Hvis jeg ikke husker feil er det ett halvproprietært system som Nokia brukte en del... bl.a. til å levere digitalt innhold, slik som epg, til satellittunere. Correct med if I'm wrong.
glenn you have right:-)
Skulle være mhw
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nokia tuneren min låser seg ofte og må dermed omstartes manuelt på tuneren. Og andre ganger slåes den av uten menneskelig hjelp. Ganske så irriterende, når man har programmert videoen til å ta opp program og filmer, men får svart skjerm når man en gang begynner å se på det!

Har vært i kontakt med ElKjøp. De snakket noe om tekniske feil og/eller mangler.