Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1020
Det overrasker meg med så mange via pirater, at ikke flere benytter seg av alle kanalene som ligger klar for hugg på 13Ø og 19Ø. Både viaccess og seca har jo de fleste mulighet til å lage kort for når de kan lage kort for viasat. Der er jo flust med filmkanaler, og PPV kanaler.
Verden dreier seg ikke rundt Viasat
Bra sagt Baxter!
Har du noe kanal liste over hva som ligger på de forskjellige breddegradene?

*orket ikke å google*
▼ ... over en måned senere ... ▼
Nå har Viasat gått ned, og jeg vedder på at en hel horv med parabolpirater sitter og river seg i håret. Da er det på tide å begynne å brenne S*ca alt utstyret som har vært brukt på via kan nå brukes til s*ca. Let på 13ø og i s*ca alene er der over 40 filmkanaler inkl ppv.
Selv har jeg patchet min 9311s med sattracker 1.3Emu slik at alt blir dekryptert av dekoderen uten bruk av kort. Den tar tll og med C*nax. Satte på et større mellomstykke på LNB hodene slik at jeg nå tar ned 13ø og 1v.
Baxter. Hvor finner du emu 1.3?
Finner kun V1.0 og 1.2
Sky Italia har nå fighta back litt i det siste.
http://www.websamba.com/rebel87

På denne finner du alle emu'ene, og patchene for å knekke Sk* Italia