Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2476
Hei...

Lurer på hvordan jeg lager bilder som dette.

http://img412.imageshack.us/img412/169/eternallr6.jpg

Selv bruker jeg photoshop cs2, men har ikke helt satt meg inn i dette.

Takker på forhånd for alle svar.
Første treff på google førte meg til denne siden.
Du kan prøve deg på denne: http://designsiden.com/page.php?al=alias9851

Ellers er det bare å bruke andre tutorialer på www.designsiden.com

Engelske tutorialer finner du på www.tutorialized.com

Lykke til!
leasea's Avatar
Trådstarter
ok thx

leasea
søk etter free photoshop brush ... last ned derfra, mange fete brushes
Sist endret av qtex; 28. november 2007 kl. 00:07.
Tutorials kan hjelpe deg langt på vei, www.pixel2life.com har masse bra tuts.
Å bli med i et designcommunity kan også hjelpe deg bra, ved kritikk og kommentarer til forbedringer, www.ww-studio.com , www.designsiden.com. de 2 beste jeg veit om (norske)

Ellers er det tålmodighet og eksperimentering som hjelper=)
Men et lite tips sånn vis du har planer om å lære deg noe innen photoshop;
- Ikke start med signaturer, kan være morsomt, lett/vanskelig til å starte med, men det blir utrolig kjedelig etter en stund og du har ikke noe bruk for det senere. Men heller lær deg webdesign, logodesign o.l. Bare et tips etter mine erfaringer;D
Få deg litt erfaring om layers og forskjellige brushes og filters så kommer det etterhvert, tutorials er et veldig bra sted og begynne.
Om du skal lage figuren kan det være litt tricky om du er ny i PS, om du bare skal lage de layerene over er det meget lett. Du laster ned et par brusher(finnes millioner Google: Ps plug-in/ Ps brushes) Så er det bare å slå seg løs

Ser mange har nevnt gode tutorial sites som tutoriolized og slikt, vil anbefale www.good-tutorials.com , har stortsett alt.
leasea's Avatar
Trådstarter
ok, takker meget for alle svar
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Nettet er fullt av gratis stuff til Photoshop ^^
du kan også sjekke ut deviantart
mange som lager fine brushes, men de pleier som oftes å be om litt cred hvis du bruker dem.

(ojj, var denne tråden såppas gammel... jaja, kansje noen andre får nytte av det jeg sa.)
Sist endret av TETRS; 22. april 2008 kl. 15:16.
din røver
Zeco's Avatar
www.justfuckinggoogleit.com Stor Hjelp der : p