Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1189
fikk xbox 360 til jul i dag. har fifa 08 og skate, men skal ha et spill til hvertfall. Åsset spille burde jeg kjøpe?

Takk for svar og God Jul
Assassins Creed og Mass Effect er 2 driit tøffe spill, anbefales.
Jeg får vel si det før noen andre gjør det: Oblivion.

Om du liker fps er The Orange Box kanskje det beste kjøpet av alle. Da får du med Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two, Portal, og Team Fortress 2; alle sammen glimrende spill og du får de for prisen av ett.
Sist endret av Gjøk; 25. desember 2007 kl. 01:39.
Gears of War, Halo 3 og bioshock drit kule spill det!
Støtter forslaget over

HALO 3 er verdt hver eneste krone! Det samme gjelder egentlig de 2 andre HALO spillene og Gears Of War
FPS/Multiplayer: Halo 3 og Call of Duty 4.

Ellers er det veldig mange andre kremtitiler til 360, sjekk f.eks. Multigamer.no sin kåring av de 10 beste spilla i år. De fleste der er til 360.
Vil sterkt anbefale Gears Of War! Utrolig tøft skytespill med insane grafikk!
Guitar hero 2 og 3 er noen titler du bør tenke over, er verdt hver eneste krone etter min mening
Call of Duty 4 er å anbefale fra min side
Fps:
Orange Box - 5 games - Inneholder 5 spill: Portal , Team Fortress 2 , Half Life 2 , Half Life; Episode one , Half Life; Episode two
Halo 3
Cabelas Trophy Bucks

Bil spill:
Forza motorsport 2
Project Gotham Racing 4
Burnout
Burnout 3; Takedown
Need for Speed; Pro street

Sport:
SSX 3
Tony Hawk's American Wasteland
World Series Of Poker
Pro Evolution Soccer 2008

Rolle spill:
Oblivion
Eternal Sonata My Favorite<3

Her er min lille personlige liste til deg!. Disse spillene her har jeg god erfaring med og er veldig fornøyde med dem. Sikkerpå at du vil finne et spill du liker her.

Værsågod<3
Sist endret av abscissa; 25. desember 2007 kl. 03:29.
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Jeg vil anbefale Crackdown og Dead Rising for å komme med to glemte perler.
Guitar hero = uendelig mye moro.
Burde kanskje vente til rundt februar når Rockband kommer.
Assassin's Creed er morsom gameplay, men utrolig ensformig og lite motstand.
Gears Of War er vel en smule gammelt, men veldig bra spill, med COOP og online multiplayer. Anbefales varmt.
Call of Duty 4 er et flott FPS spill, hvor man får mer og mer experience, etter hvor mange man "dreper", hva slags våpen man bruker, headshots osv.. Herlig multiplayer spill, spesielt om man er glad i type CS spill.

Bioshock er spillet som gjorde susen for meg i år. Best buy of the year imo.

Ville anbefalt Halo, Assasin Creed, Crackdown eller Gears Of War.
Call of Duty 4, uten tvil (hvis du liker FPS da).
Liker du bedre singleplayer er BioShock, MOH Airborne osv noe å anbefale fra min side
Halo 3 har jeg gått lei av, men det var morsomt i sin tid, både online og singleplayer.

Kan heller ikke vente til BF Bad Company og GTA IV kommer ut! Mye å glede seg til på nyåret også.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Jeg er ute etter det samme. Gjerne gamle 360-spill også som er noe billigere enn nyhetene (siden jeg ikke har spilt noe console på år og dag)

Er ellers ute etter andre ting som man bør skaffe seg til sin xbox (utenom en ekstra kontroll)
Mange av spillene som er nevnt over er herlige, er selv Halo fan og mener 3'ern er et spill verdt alle penga. Eller skal jeg selv ut å skaffe meg orange box og dead rising så fort butikkene åpner nå=)
Eller så er Gears of war, som nevnt over her et par ganger, et dritfett gameplay vertfall med tanke på coo-op og online. Har også hørt mye bra om assasin creeds=)

Edit til siste posten til trådstarter:
- Sånn usb sak der man kan koble til tastatur å mus er noe du burde skaffe, har ikke skaffa det selv men tenker jeg skal få kjøpt meg det, er jo mye bedre å game FPS med mus og tastatur
Sist endret av Kugie; 25. desember 2007 kl. 04:17.