Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 10427
Si meg, er grovkalibret pistol en del av variablene?
Om du løper rundt med en grovkalibret pistol kan du fikse både hf og hund uten problemer. Men da står du tiltalt for drap.... Ville du gjort det for en vinkelsliper til 200kr? Vil du sitte inne i 21 år eller risikere forvaring?
dog ville dette raskt blitt oppdaget da vi alltid melder fra til 01 når vi begir oss etter en person og da ringer de hvert 5 minutt + at politiet som regel er på vei da. Og får de ikke kontakt ja da blir stor utrykning. har lagt igjen telefonen i brakka en gang. Fikk 5 politibiler på stedet innen 8 minutter var godt. Første var på plass etter 2 min.
Tåpelig spørsmål. Nei, grovkalibret pistol er ikke en variabel.
Nei, gjør jo ikke det da, men vet jo at ekstremt mange kriminelle (som ikke er narkiser eller naskere...) går med pistol nå for tiden. Og tar det bare 15 stk. 9mm hullspiss å drepe en voksen pitbull (hullspiss stopper i beinstrukturen på hunder) så tar det enda færre .45'er i FMJ

Ville ikke skutt noen for å prøve å stjele en vinkelsliper, men du kan vedde nøttene dine på at jeg ville skutt noen som kom etter meg med hund og jeg hadde pistol da er det bare å droppe ned i knestående og line opp hunden og så ta eieren i ryggen etterpå.
Sist endret av foshar; 9. januar 2008 kl. 03:35.
Sitat av foshar
Nei, gjør jo ikke det da, men vet jo at ekstremt mange kriminelle (som ikke er narkiser eller naskere...) går med pistol nå for tiden. Og tar det bare 15 stk. 9mm hullspiss å drepe en voksen pitbull (hullspiss stopper i beinstrukturen på hunder) så tar det enda færre .45'er i FMJ

Ville ikke skutt noen for å prøve å stjele en vinkelsliper, men du kan vedde nøttene dine på at jeg ville skutt noen som kom etter meg med hund og jeg hadde pistol da er det bare å droppe ned i knestående og line opp hunden og så ta eieren i ryggen etterpå.
Vis hele sitatet...
Jeg bare lurer litt: har du det bare i kjeften, eller er du riv ruskende psykotisk gal sånn helt på ordentlig?
[quote=mp34567]LOL! Har du noen gang prøvd og slåss med en hund på 50 kg? For ikke å snakke om en vekter? Det sekundet du slår etter meg og hunden har jeg hjemmel som enhver annen borger til å forsvare meg.
Jeg bærer på forsvarspray, en giga lommelykt, + at jeg har en voldsalarm jeg kan trykke på og da går alarmen hos politiet + hos vår vakt sentral. [quote]

pluss mynter så du kan ringe politi vis det er VIRKELIG farlig
Slimp bærer sjelden mynter jeg foretrekker vekterselskapets sin mobil telefon.
Foshar: Hvis du er villig til å droppe hunden for å så skyte vekter i ryggen så vil jeg si at det ikke spiller noen rolle om det er politiet eller jeg som kommer. Eneste forskjellen er at om du skyter politiet får du nok enda strengere straff en om du dreper meg og bikkja men tror ikke du slipper helt ustraffet unna der heller.
Er ikke nokas det er snakk om her.
sjeldent betyr at de har det med deg av å til altså.. Men kom på en litt morsom ting! Av samme grunn som du er sekuritas er det folk som infilterer bygge plasser, adlerin rushet, forskjellen er at du slipper hund på folk og banker taggere og får spenn for det.
Jeg slipper sjelden hunden med mindre det er fare for min egen sikkerhet.
Taggere har vi faktisk ikke vært så plaget med de har latt operaen stå i fred. Og nei jeg banker ikke opp folk uten grunn. Jeg har et regelverk og forholde meg til jeg også. De fleste pågripelser foregår i stillhet.
jadda! skal jeg fortelle deg noe annet som forgår i stillhet? VEKTERVOLD!!
Ja noen ser seg vel nødt til å benytte det.... jeg får fram poengene mine på helt andre måter og slår kun i selvforsvar. Samme med å benytte hund det gjøres også kun i selvforsvar. Har vært rimelig heldig med jobben min og har ikke måttet benytte vold så veldig mange ganger. De tilfellene hvor det har vært benyttet har de ikke engang started etterforskning fordi ting som regel har vært veldig klare. Jeg har sittet med brekt nese selv og jeg har nok brekt visse ting på andre men da har det vært de som velger og heve innsatsen til slag og spark. For meg blir avviks rapportene mye lettere om jeg slipper å måtte beskrive en hel boksematch i den.
Men selfølgelig gjør en vekter noe galt så må jo vg blåse det opp og gi alle vektere et dårlig rykte.
Er faktisk mange av oss som ikke bruker dagen på og banke opp narkomane i kjellere
Ikke kom her å si at hver gang vektere gjør noe galt blåser vg det opp a, dere har jo ikke akkurat et pure rykte, å det er det en grunn til! kjenner flere som har fått juling på vektere når de var 14/15.
Vet ikke hvor selvforsvar det er jeg men. Tror de filmene som har kommet ut om vektere i media i det siste sier egentlig mye om de fleste i det yrket, ja yrket selv.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Tror det er vakthold ved opraen på natt tid ja. ganske expensive bygning så skal ikke se bort fra det i vertfall.
▼ ... noen uker senere ... ▼
mp34567 > Du vet hvilket forum denne tråden ligger? UNDERGRUNN, ja nemlig.. Tipper det ikke er bare meg som er lei av moralpreiker her...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Dersom du blir tatt inne på lukket område,enten det er byggeplass,nedlagt sted osv,så kommer det nok en del an på hvordan du oppfører deg,hva du har med osv.

Dersom jeg blir stoppet med min ryggsekk,som da inneholder stativ og annet kamerautstyr,samt at jeg går med ett kamera rundt halsen,så får jeg en litt annen reaksjon enn om jeg hadde hatt med meg diverse "verktøy for innbrudd".

De fleste skjønner at det er spennende,men påpeker feks at det er farlig og oppholde seg der osv,har faktisk fått omvisning en gang fordi han ikke ville jeg skulle rusle alene der inne

Men du har jo også "makt personer" som skal tvinge deg ut osv,true med Politi\vold etc.

Er man høflig og oppfører seg,så går det som regel greit
▼ ... over en måned senere ... ▼
<- Not Spirituell
bergice's Avatar
En venn av meg snek seg inn på en arbeidsplass og bæsjet oppå noe verktøy XD

Dagen etter var bæsjen borte og verktøyet fjernet