Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1487
Noen som vet om noen kule rooftops i oslo?
Jeg har bare erfaring med bunkere og andre ting på bakken (og under bakken)
Bare se etter høye bygg og prøv deg fram mann. Er som oftest en vei opp fra innsiden på de fleste boligblokker. Ikke gi opp med en gang du finner en låst dør på toppen, leter du nok finner du nok en kreativ vei opp, stillas er jo selvfølgelig også en god venn Hvis det er boligblokker pleier jeg bare å time inngangen med noen andre som skal inn og prøver bare å se ut som jeg hører hjemme der.
Lykke til!
Det er mange fine tak oppe på universitetet, og flere av de var ganske enkle å komme seg opp på en gang i tiden. Fysikkbygningen og Abels Tårn var helt åpne og hadde veldig fin utsikt, men jeg vet ikke om det har blitt strammet inn på den fronten.
Sitat av AA.urb.x Vis innlegg
Bare se etter høye bygg og prøv deg fram mann. Er som oftest en vei opp fra innsiden på de fleste boligblokker. Ikke gi opp med en gang du finner en låst dør på toppen, leter du nok finner du nok en kreativ vei opp, stillas er jo selvfølgelig også en god venn Hvis det er boligblokker pleier jeg bare å time inngangen med noen andre som skal inn og prøver bare å se ut som jeg hører hjemme der.
Lykke til!
Vis hele sitatet...
Takk kis! Skal se litt på blokkene i nærheten

Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Det er mange fine tak oppe på universitetet, og flere av de var ganske enkle å komme seg opp på en gang i tiden. Fysikkbygningen og Abels Tårn var helt åpne og hadde veldig fin utsikt, men jeg vet ikke om det har blitt strammet inn på den fronten.
Vis hele sitatet...
Tusen takk, skal sjekke de ut!
Sist endret av Babyface_kis; 12. mars 2018 kl. 16:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.