Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 11164
Bradypus variegatus
Sloth's Avatar
Hei Freaks.

Har nylig startet med Pokémon Y og kommet meg godt gjennom historien og startet på metagamet. For de som ikke har fått meg seg det er safarizone tilbake med en liten twist.

Kort forklart er det slik at man har tilgang til flere pokémon jo flere venner man har på DS'n.
Jeg er dessverre nesten alene om å spille dette i gjengen og skulle gjerne hatt flere.

Vil derfor dele min friendcode, og oppfordrer andre til å gjøre det samme. Begge parter må legge til friendcode for at det skal funke! Man får ingen friendrequests eller noe

2466-1777-0399
0774-4687-0499

Adder deg når jeg kommer heim.
Sitat av Sloth Vis innlegg
Har nylig startet med Pokémon Y og kommet meg godt gjennom historien og startet på metagamet. For de som ikke har fått meg seg det er safarizone tilbake med en liten twist.
Vis hele sitatet...
Metagame er informasjon du har fra utenfor spillet som påvirker hvordan du spiller. Det påvirker stort sett hvordan du forholder deg til andre spillere. Det er i hovedsak informasjon som du har som kan hjelpe deg til å lettere oppnå en fordel i forhold til motstanderen din.
Endgame er vel det du tenker på
Bradypus variegatus
Sloth's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mith Vis innlegg
Endgame er vel det du tenker på
Vis hele sitatet...
Stemmer det, Mith

Har lagt deg til Freddy.
Vurderer å "ønske" meg en Nintendo 3DS og Pokemon X eller Y til jul, Er dette noe for en 16 år gammel fyr som hadde stor glede av Fire Red før?
Har stort sett gode minner med Blastoise<3<3
1048-9308-1324

Har addet begge to.
1779-0042-6013

Adder dere alle sammen nå.
Empire: La deg til, men fikk ikke meldingen om at jeg har blitt venn, sikker på at alt stemmer? (det du tok inn + det du skrev i posten)
0361 7000 9438

Friendcoden til en kompis av meg.
Sa han var psychic friend.
Sitat av Arnee Vis innlegg
Vurderer å "ønske" meg en Nintendo 3DS og Pokemon X eller Y til jul, Er dette noe for en 16 år gammel fyr som hadde stor glede av Fire Red før?
Har stort sett gode minner med Blastoise<3<3
Vis hele sitatet...
svaret er ja, om du ikke er i gruppen som sier "pokemon er barnslig" eller "det finnes bare 151 pokemons". Dette er helt klart et av de beste pokemon-spillene, men de fleste er vel enige i at det er litt for lett.
Sitat av etse Vis innlegg
svaret er ja, om du ikke er i gruppen som sier "pokemon er barnslig" eller "det finnes bare 151 pokemons". Dette er helt klart et av de beste pokemon-spillene, men de fleste er vel enige i at det er litt for lett.
Vis hele sitatet...
Pokemon er da aldeles ikke barnslig! Hmm, ser nok ut til at det blir X eller Y da
Bradypus variegatus
Sloth's Avatar
Trådstarter
Har addet alle forløpig. Kan noen fortelle meg hva slags type safari dere får fra meg forresten?
Sist endret av Sloth; 28. oktober 2013 kl. 22:21.
Litt offtopic. Vurderer å kjøpe Pokemon X eller Y (hva er forskjellen)? Men da må jeg også kjøpe meg 3DS evt. 2DS. Hvilken burde jeg kjøpe, og finnes det andre must-have titler til denne konsollen?

Skeid
3ds: Litt dyrere, såvidt verre kamera og mic, såvidt dårligere batteri.

2ds: Litt billigere, såvidt bedre kamera og mic, såvidt bedre batteri.


Her er blunty sine videoer på 2ds vs. 3ds, han er ganske dyptgående:

http://www.youtube.com/watch?v=zVvGfGlSmQI
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=KgFaLn9GRho
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=1UUYnTysGGs


Samme gamle med forskjellen mellom X og Y, litt annerledes legendaries, litt annerledes vanlige pokemon, såvidt annerledes story.
Sist endret av Freddy_fred5; 4. november 2013 kl. 20:05.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
3ds: Litt dyrere, såvidt verre kamera og mic, såvidt dårligere batteri.

2ds: Litt billigere, såvidt bedre kamera og mic, såvidt bedre batteri.


Her er blunty sine videoer på 2ds vs. 3ds, han er ganske dyptgående:

http://www.youtube.com/watch?v=zVvGfGlSmQI
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=KgFaLn9GRho
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=1UUYnTysGGs


Samme gamle med forskjellen mellom X og Y, litt annerledes legendaries, litt annerledes vanlige pokemon, såvidt annerledes story.
Vis hele sitatet...
med andre ord 2DS > 3DS?
Sitat av Kriis Vis innlegg
med andre ord 2DS > 3DS?
Vis hele sitatet...
Vel. 3ds = mer solid, mer portabel. (jeg får iallefall ikke en 2ds i lomma)

Men hva som er best er vel strengt tatt opp til deg å bestemme. Kamera, mic etc. er ikke akkuratt merkbart bedre.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Vel. 3ds = mer solid, mer portabel. (jeg får iallefall ikke en 2ds i lomma)

Men hva som er best er vel strengt tatt opp til deg å bestemme. Kamera, mic etc. er ikke akkuratt merkbart bedre.
Vis hele sitatet...
Hva vil du anbefale? Tenker å spille X/Y for det meste. Helt ærlig blir eet ikke noen selfies med et ds kamera så vidt jeg vet.
Sitat av Skeid Vis innlegg
Litt offtopic. Vurderer å kjøpe Pokemon X eller Y (hva er forskjellen)? Men da må jeg også kjøpe meg 3DS evt. 2DS. Hvilken burde jeg kjøpe, og finnes det andre must-have titler til denne konsollen?

Skeid
Vis hele sitatet...
Det begynner å bli mange. Paper Mario: Sticker Star, Zelda: OoT, Mario 3D Land, New Mario Bros 3D og i slutten av måneden kommer det Mario Party og Zelda: A Link between Worlds! Har selv Pokemon Y også, liker dette godt!
Sitat av Kriis Vis innlegg
Hva vil du anbefale? Tenker å spille X/Y for det meste. Helt ærlig blir eet ikke noen selfies med et ds kamera så vidt jeg vet.
Vis hele sitatet...
Vil du spare litt cash? 2DS.

Vil du ha 3D og en litt lettere portabel konsoll? 3DS.


Ellers er det liten forskjell egentlig. Om 3d, cash etc. ikke er så viktig for deg vil jeg anbefale deg om å gå til en butikk og kjenne feelen til konsollene.

Jeg liker feelen av 2ds bedre (knappene sitter litt høyere opp, som er litt mer behagelig) men samtidig foretrekker jeg 3ds pga. stereo høytalere og 3d.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Vil du spare litt cash? 2DS.

Vil du ha 3D og en litt lettere portabel konsoll? 3DS.


Ellers er det liten forskjell egentlig. Om 3d, cash etc. ikke er så viktig for deg vil jeg anbefale deg om å gå til en butikk og kjenne feelen til konsollene.

Jeg liker feelen av 2ds bedre (knappene sitter litt høyere opp, som er litt mer behagelig) men samtidig foretrekker jeg 3ds pga. stereo høytalere og 3d.
Vis hele sitatet...
Takk titegn
▼ ... mange måneder senere ... ▼
3067-6561-0676. Legg meg til

Har lagt til alle her
Sist endret av 3dsgamer; 19. mai 2014 kl. 22:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kanskje litt sent ute, men jeg har nå lagt til alle som er nevnt her i tråden.
Håper noen legger til meg også Jeg har vist dragepokemon.
Min friendcode er: 3711-9021-9144
Sitat av møkk Vis innlegg
Kanskje litt sent ute, men jeg har nå lagt til alle som er nevnt her i tråden.
Håper noen legger til meg også Jeg har vist dragepokemon.
Min friendcode er: 3711-9021-9144
Vis hele sitatet...
Spiller selv! Hvordan finner man friendcoden slik at man kan adde hverandre?
Edit: fant det ut! hehe, addet alle

Min friend code er: 0705 - 4786 - 5373
Sist endret av TheBook; 15. november 2014 kl. 14:31.