Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  826 135420
Sitat av pokemon Vis innlegg
funker ikke for meg, jævla drit. hvorfor i faen kunne de ikke slippe online sammen med spillet?
Vis hele sitatet...
Var nok fordi de ville at alle skulle spille ferdig campaignen, eller en god del av den ihvertfall. Men det går jo på et par dager Hvis ikke var det vel fordi det ikke var klart enda.
Det staves Stearin!
Sterain's Avatar
Sitat av Pope Vis innlegg
Om noen skulle få online til å virke; kunne dere ha skrevet det her? Blir så drittlei av å gå inn i gamingstuen og sjekke hele tiden:S
Vis hele sitatet...
Fikk det til etter tredje forsøk tidligere på dagen, jeg bare venta til den lille blå baren kom opp så tok jeg Xbox Home, og restartet.
Evt. prøv å starte fra singleplayer
Funker flott i flere timer for meg nå, eneste er at det tar noe lang tid å laste inn og ut av missions.
Sitat av Huztle Vis innlegg
Funker flott i flere timer for meg nå, eneste er at det tar noe lang tid å laste inn og ut av missions.
Vis hele sitatet...
Men du spiller på xbox?
Har prøvd konstant i 10 timer nå. Lenge leve PS3 right?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Kriis Vis innlegg
Har prøvd konstant i 10 timer nå. Lenge leve PS3 right?
Vis hele sitatet...
Ja, hurra for PS3.. Er jævlig irriterende.
Er jo helt umulig å komme online med ps3 virker det som. Har kjøpt en pakke kjeks å skal prøve HELT til jeg kommer inn, så blir vel en fin natt med minesveiper og kabal det her
LOL hvem kaller seg for Shibby Angel
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Tror du det er lett og både ha, drifte og optimalisere servere som kanskje opptill flere millioner kobler til på en gang eller?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig, piece of cake liksom. De vet da nøyaktig hvordan alt vil oppføre seg når de utvider fra å teste med et lite antall spillere til flere millioner.
Sitat av ZZZmiss91 Vis innlegg
noen på ps3?
Vis hele sitatet...
Ser ikke ut som det blir noe online idag for min del ihvertfall..
Nå funker det jo helt kanon (Xbox). Vant nettop mitt første løp på en sånn blå sirkel. mye folk! stappfullt
Jeg har prøvd rundt 10 ganger nå å få oppdatert GTA V til 1.01 eller hva den nye oppdateringen heter. Det eneste som skjer er at jeg trykker ok og tven slår seg av (phillips med "smart picture") og PS3 bare blir stående. Det er PS3 som ikke sender signaler. Det med tven har aldri skjedd før. Og det skjer bare når jeg skal oppdatere. Lot den stå i over 3 timer på første forsøket.

Nettet mitt er 12/0.6 fra Telenor, så er ikke det det står på.

Er det noen som har samme problem eller vet hvordan det kan løses?
blir lite søvn inatt
Funker enda ikke her (Xbox), stått på "Waiting for other players" i 45min nå...
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Selvfølgelig, piece of cake liksom. De vet da nøyaktig hvordan alt vil oppføre seg når de utvider fra å teste med et lite antall spillere til flere millioner.
Vis hele sitatet...
Ja. Det er akkurat det dem gjør. Det er elendig at dem ikke klarer å gjøre det slik at ikke en eneste person så og si på PS3 får spillt. Jeg hadde skjønt å få spillt og så blitt kastet ut pga problemer, men ikke i det hele tatt. Det er jævlig irriterende.
Noen andre som har problemer med missions online? De jeg joiner blir failed etter 2sek. Race går bra men ikke mission:/
ps3 = connection timeout
Sitat av SOTR Vis innlegg
Funker enda ikke her (Xbox), stått på "Waiting for other players" i 45min nå...
Vis hele sitatet...
Om du står der lenger en 3-4 min er det sikkert bare å restarte xbox ellernoe, jeg gjorde det et par ganger.. Så funka alt plutselig nå er alt helt konge her, gjort masse oppdrag med andre
Jeg fikk spilt online på playstation bare en time etter klokken-ett-åpningen.
Men jeg er begrenset til å rane butikker, siden alle "blå" bare skjærer seg.
Etter at jeg gjorde tutorial, har det aldri vært problem å komme seg inn på Online, merkelig nok.

Saving online fungerer jo glimrende da, ser den gule rundingen snurre over det meste jeg gjør.
På tide å tjene seg noen kronasjer, og ligge noen hestehoder foran de uheldige.
Noen som får seg inn på xbox i dag? Står fast på launching session. I går var det waiting for players.
Ja er inne på xbox vært det en stund.
I alle dager..skjønner ikke hva som er galt da.

Prøvd 5 ganger til nå. Launching session enda. Har og laget ny karakter uten at det hjalp
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Funker på PS3 nå! For meg ihvertfall!!!
noen som vil spille på PS3, legg til MELEEcake
Waiting for players erroren her nåværende;p tamt
Jeg står fast på "Waiting for other players" rett før det første racet. PS3...
Har stått fast der siden i går på Xbox. Har dem satt på playercap eller noe sånt? Finner ingen ny info fra rockstar .
Andre enn meg som har vdette problemet?

Kan ikke gjøre noe, så jeg må avslutte og starte på nytt hele tiden...

Sitat av svaart Vis innlegg
Har stått fast der siden i går på Xbox. Har dem satt på playercap eller noe sånt? Finner ingen ny info fra rockstar .
Vis hele sitatet...
ok, men det er xbox da..
GT: LaG II Edited, add meg om noen er med på noe sprell.

Henter Xboxen om en time, så etter det er det rett på Online!
Noen som har fått det til å funke på ps3 idag?
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Sitat av Wigga Vis innlegg
Noen som har fått det til å funke på ps3 idag?
Vis hele sitatet...
jepp! titegn
Solo funker på ps3.
Noen som har 360 som kan bekrefte at det fungerer? Helst noen som det ikke fungerte til igår.

danke
PS3 funka for meg. Ganske skuffa da jeg kom på server med franskmenn som prøvde å hunte meg ned. Endte med at jeg pussa ut og skrudde av ps3'en.
Jeg skjønner ikke hvordan folk har fått ranking 10 allerede.
Jeg har kun hatt 10-20 minutter med online spill så langt, og alt har vert oppdrag fra Lamar.

Håper på litt team deathmatch snart.
Funker på PS3 nå, men det er forferdelig ustabilt og tregt. Du står i fare for å bli kastet ut av serverne igjen når som helst.
Sitat av Kriis Vis innlegg
De burde da ha forventet dette?
Vis hele sitatet...
Tror ikke Rockstar hadde forventet å selge så mange spill som de faktisk har gjort på den korte tiden det er siden launch.

Bare at de tjente inn igjen de enorme utviklingskostnadene på forhåndsbestilling er sikkert over all forventining. Isåfall så er det ikke rart at serverene ble... hva skal vi si? Overrumplet?
Sto jo et sted på Internett at 15 millioner enheter prøvde å logge seg på da det ble lansert.
Og at dette spillet er det mest suksessfulle underholdningsmediet i historien.
(da er det jo håp om at det kommer GTA 6 om ikke så altfor mange år)
Men til dere som har spilt online. Hvordan er det? Jeg tenker ikke på ting som ustabilitet og lagg og slikt, men hvordan kan opplevelsen bli når ting er ordnet? Samme grafikk som ved singelplayer? Samme muligheter?
Jeg kommer meg ikke online.. Ps3,faen
Sitat av Obster Vis innlegg
Men til dere som har spilt online. Hvordan er det? Jeg tenker ikke på ting som ustabilitet og lagg og slikt, men hvordan kan opplevelsen bli når ting er ordnet? Samme grafikk som ved singelplayer? Samme muligheter?
Vis hele sitatet...
Foreløpig synes jeg det er ganske gøy dersom man spiller oppdrag med venner. Alene blir det litt stusselig.
Og så er det mye vanskeligere å få store summer med penger her enn det er offline, og det liker jeg, det blir litt mer realistisk. Man må virkelig jobbe for pengene.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Foreløpig synes jeg det er ganske gøy dersom man spiller oppdrag med venner. Alene blir det litt stusselig.
Og så er det mye vanskeligere å få store summer med penger her enn det er offline, og det liker jeg, det blir litt mer realistisk. Man må virkelig jobbe for pengene.
Vis hele sitatet...
Er det veldig vanskelig å skaffe penger online så blir det vel "pay to win" siden man kan kjøpe seg penger...
Sitat av Lima Vis innlegg
Er det veldig vanskelig å skaffe penger online så blir det vel "pay to win" siden man kan kjøpe seg penger...
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis.

Man må fremdeles gå opp i nivå for å få tilgang til f.eks. nye og bedre våpen.
Dermed er man fremdeles avhengig av å gjøre oppdrag osv.
Sitat av kenny Vis innlegg
Sto jo et sted på Internett at 15 millioner enheter prøvde å logge seg på da det ble lansert.
Og at dette spillet er det mest suksessfulle underholdningsmediet i historien.
(da er det jo håp om at det kommer GTA 6 om ikke så altfor mange år)
Vis hele sitatet...
Hørte det samme fra en kompis jeg, så det er ikke akuratt rart at når 15 mill prøver og logge seg på samtidig så blir det litt kluss i systemet.

Rart at folk ikke ha skjønt det allerede.

Bare gi det noen dager så skal dere se at det ordner seg, dere klarer fint og vente til det stabiliserer seg.
Sist endret av StålSkuff; 2. oktober 2013 kl. 16:45.
Trenger noen å spille meed! PS3! Kontakt meg.
så nå sitter det 15 millioner folk å vil inn på youtube for å finne ut hvorfor de ikke kommer inn på socialclub så youtube også har kræsja eller, hva er greia!?
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
youtube funker helt fint her
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av HellToPay Vis innlegg
så nå sitter det 15 millioner folk å vil inn på youtube for å finne ut hvorfor de ikke kommer inn på socialclub så youtube også har kræsja eller, hva er greia!?
Vis hele sitatet...
Nei, for forskjellen er at Youtube har 15mill brukere på til vanlig. GTA online vil aldri ha så mange som de hadde i går og idag, det er derfor rockstar ikke gidder å fikse bedre servere, de vet at om et par dager vil interessen minske og alt funke helt fint.
Satt akkurat verdensrekord. Er dette standard??