Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1439
Hei.

Er det noen som veit/har det samme problemet med COD Black Ops 2 at PS3 fryser/det skjer ingenting etter at man har gjort et mission er ferdig? Skjermen min blir svart etter at jeg har fullført ett mission , det skjer bestandig på samme plass. Noen som har noe peiling ?
Det kan vere at det er noe feil med cod cd'en. Sjekk om det er riper eller skit på cd'en, hvis ikke er det sikkert noen feil m cd'en.
Hele black ops 2 er fucked up, freezer overalt i loading screens, zombies, campaign
Er ikke noe riper eller noe på cda. Hmm, veit du om det er noe di holder på å fikser Benjy ?
jepp er bare på ps3 desverre, de jobber hardt på lagg på ps3! altså freezer også
Okei. Takk for svar.
Gå på options og installer texture pack'en på PS3'en, kanskje det hjelper
Kor æ finn den henne ?

Nvm, æ fant den! Æ skal test det ut å se om det funka.
spillt i hele dag jeg og har ikke fryst en eneste gang
BO2 på PS3 har ikke vært noen god erfaring. Spillet∕maskina fryser i hytt og pine og MP fungerte bare før release. Hvis du sjekker PS3 seksjonen på de offisielle forumene møter du en whinefest uten like.
Prøvde å installere texture pack'en , men det funka ikke. Blir gal av å ikke få spilt videre på storyen :/
nå har det begynnt å fryse under online spilling hos meg også
Får håpe di kommer med en oppdatering til spillet snart.
Det er nok ikke bare black ops 2 det er no galt med! Har samme problem med black ops 2 og andre spill også. på meg fryser ps3'en helt og jeg kan ikke annet enn å skru den av med knappen på selve ps3'en.
Tror at ps3 og black ops 2 ikke passer sammen helt i nåværende oppdatering. Tipper problemet blir fiksa ved neste oppdatering. Siden cod er så populært blir det noko mye klage mailer.
Sitat av KentKarls3n Vis innlegg
Får håpe di kommer med en oppdatering til spillet snart.
Vis hele sitatet...
tok en gjenoppretting og etter det så har det ikke fryst
Hotfixene som de lagde (22.1.0.- 1.03)
Fungerer fremdeles ikke....