Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1044
Hei, søkte litt rundt på forumet å fant et hav av Xbox modifiserings tråder hvor mye av informasjon var ut datert, en masse synsing å osv.

Å lurte på om noen som har litt peiling på dette kunne opprette en ordentlig god tråd til dette emnet. Idiot sikker måte, med punkter, hva/hvordan du finner ut slags versjon du har, utstyr å alt generelt man trenger å vite rundt dette.
Brukertittel
Trådstarter
65 6
Sitat av pARADOX <3 Vis innlegg
ModNet.no. say no more
Vis hele sitatet...
Tenkte vell egentli på "jailbreaking" eller hva det nå kalles til xbox, slik at en kan spille gratise spill som en laster ned å brenner selv. Med linken din så fortsto jeg at jeg skal handle en haug med deler.? Var ikke akkorat dette jeg sporte etter.
Det første du må gjøre er å åpne konsollen din. Du kan også bruke en spesielt verktøy som pARADOX linket til.
Så må du ta ut cd-rommen, koble den til pcn din med en SATA kabel og ''flashe'' den.

Når du har gjort dette må du laste ned spillene fra TPB eller andre torrentsider og sjekke dem opp mot databasen til ABGX360, som er et verifiseringsprogram for spill. Dette må du konfigurere og HUSK: sett det til DIN region: PAL (Europe). Det han gjør i begynnelsen er at han legger inn ISO filen, som da er selve spillet.

Da er du klar til å brenne spillet. Jeg bruker
CloneCD
. Jeg har ikke hatt noen problemer med det siden jeg byttet fra imgBurn, da jeg fikk problemer med det nå i nyere tid. Du trykker bare Write from imagefile, velger fil og 2,4x i hastighet for å være 100% sikker.

Hvis dette ble for mye KAN du sende den inn til modnet og de fixer det for deg.

Lykke til.
Powlair