Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1618
Hei. Etter å ha tittet en del på andre infiltrasjons tråder med "fjerne" steder som Oslo og Haugesund hvor det aldri blir noe av, tenkte jeg å høre om det var noen plasser her i nærområdet. Selv jeg er rimelig blank, så hadde vært fint om noen kom med forslag om hvor en kan dra, evnt. samle et lag?
Sitat av Kurenai Vis innlegg
Hei. Etter å ha tittet en del på andre infiltrasjons tråder med "fjerne" steder som Oslo og Haugesund hvor det aldri blir noe av, tenkte jeg å høre om det var noen plasser her i nærområdet. Selv jeg er rimelig blank, så hadde vært fint om noen kom med forslag om hvor en kan dra, evnt. samle et lag?
Vis hele sitatet...
Under bryggene i porsgrunn, ved bratsberg brygge der, kan det være kult og gå. Du har sjangse for å gå i vannet da, men jeg klarte fint å gå nedi der med et kamerateam ifra skolen :P Var et wicced grønt lys der